Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Northgard Ragnarok Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Shiro Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Shiro Games

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Αξίζει το Northgard Ragnarok; Η απάντηση στο αναλυτικό #review του Σταύρου Βέργου!

Δεν είναι τυχαίο που οι άνθρωποι και οι κουλτούρες τους διαφέρουν ανάλογα με τις κλιματικές συνθήκες στις οποίες ζουν. Όσο πιο βόρεια πάει κανείς στην Ευρώπη τόσο πιο πιθανό είναι να ακούσει για τους ψυχρούς ανθρώπους που δεν χαμογελούν και αντιστοίχως στο νότο για τους θερμούς, χαμογελαστούς κατοίκους της Μεσογείου. Η πραγματικότητα αυτής της απόκλισης βρίσκεται στο μακρινό παρελθόν και στους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι επιβίωναν στους δύσκολους αυτούς καιρούς. Είναι γεγονός πως στο παγωμένο Βορά οι άνθρωποι έπρεπε να είναι πιο κυνικοί, πιο πραγματιστές όσον αφορά στο δέσιμό τους με τους υπόλοιπους ανθρώπους. Οι περιορισμένοι πόροι σε αντίθεση με αυτούς που θα μπορούσαν να βρουν σε πιο θερμά κλίματα τους έκαναν πιο ψυχρούς καθώς η επιβίωση απαιτούσε θυσίες. Και οι μύθοι και οι ιστορίες που έπλαθαν αυτοί οι άνθρωποι τριγύρω από τη φωτιά τις παγωμένες βραδιές αντανακλούν την ιδιοσυγκρασία τους. Το τέλος του κόσμου θα ερχόταν κάποια στιγμή και στο ζοφερό Ragnarok όλοι θα πέθαιναν στον ολοκληρωτικό πόλεμο που θα σκέπαζε τον κόσμο ενώ ο ήλιος θα έσβηνε.



Η Shiro Games αν κατάφερε να αποδώσει κάτι σωστά στο Northgard ήταν ο μόχθος και η κυνικότητα που ήταν μέρος της επιβίωσης για τους λαούς της Σκανδιναβίας, που, βάζοντάς τους σε ένα μονοδιάστατο σακούλι, ονομάζουμε Βίκινγκς. Με την προσθήκη του δωρεάν update που φέρει τον τίτλο του Ragnarok η εταιρεία από τη Γαλλία φέρνει στο παιχνίδι της μια εμπειρία πιο έντονη και πιο σκληρή. Το Ragnarok μεταφράζεται μέσα στο παιχνίδι ως ένα νέο mode που μπορούν να επιλέξουν οι παίκτες είτε στο single player είτε στο multiplayer. Στο Ragnarok δεν εμφανίζονται πλέον tiles γόνιμα για φάρμες με αποτέλεσμα να μειώνονται αισθητά οι πόροι τροφής. Στη μέση του χάρτη καραδοκεί το μόνιμα ενεργό ηφαίστειο και κάθε χρονιά υπάρχει κίνδυνος να εκραγεί. Όταν αυτό συμβεί πυρωμένες πέτρες εκσφενδονίζονται στα tiles του παίκτη, που περιμένει μια ακόμη σκοτούρα για την επιβίωση της φυλής. Αν ο παίκτης δεν προλάβει να ολοκληρώσει την εξόρυξή τους μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο, οι πέτρες ζωντανεύουν και τα φλεγόμενα golems ορμούν να σκοτώσουν οποιοδήποτε άνθρωπο βρίσκεται στο tile. Ενώ το κεντρικό tile του normal mode είναι συνήθως μια προϋπόθεση νίκης για τον παίκτη, στο Ragnarok είναι προϋπόθεση ήττας. Το ήδη αφιλόξενο και αμείλικτο περιβάλλον του κόσμου είναι ακόμη πιο ανελέητο.



Το τέλος του κόσμου σημαίνει και την επιστροφή των νεκρών καθώς αρχαίοι πολεμιστές ξυπνούν για να πολεμήσουν στο Ragnarok. Ένα νέο tile που περιστρέφεται γύρω απ' αυτήν τη θεματική είναι το Ancient Graveyard που κατακτώντας το ο παίκτης μπορεί να το μελετήσει μέσω των Lore Masters. Με το που ολοκληρωθεί η έρευνα, προστίθενται δύο Spectral Warriors στο στρατό του παίκτη. Τα συγκεκριμένα units είναι από τα δυνατότερα που υπάρχουν μέσα στο παιχνίδι αλλά ταυτόχρονα μειώνουν το Happiness της φυλής όσο βρίσκονται μέσα στη περιοχή του, αναγκάζοντας τον παίκτη να τα απομακρύνει και να κινηθεί επιθετικά. Δεν είναι όμως όλα τα πνεύματα-πολεμιστές πιθανοί σύμμαχοι. Χιλιάδες ναυτικοί πνίγηκαν κατά το επίπονο ταξίδι τους προς το Northgard και με το τέλος του κόσμου να είναι παρόν θα εμφανιστούν, ως ένα τυχαίο γεγονός, για να επιτεθούν στις ακτές του χάρτη σκορπίζοντας την καταστροφή. Πέρα από τους νεκρούς, στο Ragnarok εμφανίζονται και τα Myrkalfar, τα σκοτεινά ξωτικά που έχουν το ρόλο του neutral faction. Τα Myrkalfar επιτίθενται κάθε χρόνο σε κάποιον τυχαίο παίκτη και ενώ βρίσκονται μέσα στα όριά του, κλέβουν και κάποιους από τους πόρους του. Ο μοναδικός τρόπος για να ανακτηθούν τα κλοπιμαία είναι να επιτεθεί ο παίκτης και να καταστρέψει τη βάση τους αλλά ταυτόχρονα δεν χρειάζεται να είναι ο αφανισμός η προσέγγιση προς το συγκεκριμένο faction. Ο παίκτης μπορεί να αντιμετωπίσει τα Myrkalfar σαν αναγκαίο κακό και να ξεκινήσει εμπόριο μαζί τους, ανταλλάσσοντας πέτρες ή σίδηρο με αποτέλεσμα να κερδίσει την εύνοιά τους και να μειώσει την πιθανότητα να επιτεθούν σε αυτόν, συνεπώς αυξάνοντας την πιθανότητα να επιτεθούν σε κάποιον άλλον παίκτη. Πέρα από την εισαγωγή των Myrkalfar, στο Ragnarok άλλαξε και η συμπεριφορά ενός άλλου neutral faction, των Kobolds. Τώρα χρονιά με τη χρονιά και όσο αυξάνονται σε πληθυσμό τα Kobolds ξεκινούν να επεκτείνονται και σε γειτονικά προς αυτά tiles ακόμη και αν χρειαστεί να επιτεθούν σε κάποιον παίκτη.



Εξαρχής το Ragnarok είναι πιο πολεμοχαρές από το κανονικό mode του παιχνιδιού και η Shiro Games, θέλοντας να δώσει περισσότερο βάθος στη μάχη, πρόσθεσε ένα νέο σύστημα, τα Military Paths. Όταν ο παίκτης καταφέρνει να σκοτώσει αντιπάλους τότε μαζεύει XP ώστε να του δοθεί η δυνατότητα να επιλέξει ένα από τρία διαφορετικά Military Paths. Κάθε Path αποτελείται από τρία επίπεδα που ξεκλειδώνουν αφού ο παίκτης αποκτήσει το επιπλέον απαραίτητο XP και κάθε επίπεδο προσφέρει και ένα ιδιαίτερο bonus. Το Tactician Path δίνει bonuses κυρίως στον Warchief κάθε clan, όπως στην περίπτωση που εμφανίζεται ένας υπασπιστής που τον προστατεύει ενώ, σε επόμενο επίπεδο, ο παίκτης αποκτά ένα active ability που ενεργοποιώντας το κάνει τους τριγύρω εχθρούς να τρέξουν φοβισμένοι. Το Guardian Path ενθαρρύνει περισσότερο τους παίκτες που προτιμούν ένα αμυντικό πλάνο στο παιχνίδι τους καθώς δίνει περισσότερη βάση στα Defensive Towers και δίνει τη δυνατότητα στον παίκτη να μετατρέψει όλους τους χωρικούς σε Militia, στρατιώτες εν ανάγκη, που θα προστατεύσουν τις περιοχές τους. Τέλος το Conqueror Path, όπως προδίδει το όνομα του, παρέχει την επιπλέον ώθηση στον παίκτη για πιο επιθετικό gameplay καθώς, αν κάποιος στρατιώτης του παίκτη πεθάνει σε μια εχθρική περιοχή, οι υπόλοιποι στρατιώτες αποκτούν για ένα μήνα επιπλέον attack και defense power και, σε μετέπειτα στάδιο, οι στρατιώτες του παίκτη, ανάλογα και με το είδος τους, αποκτούν και μια συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα όπως περισσότερο range οι Axe Throwers ή περισσότερα health points οι Warriors. Όσο όμως και να μεταλλάσσουν δυναμικά το gameplay, πράγμα που το πετυχαίνουν καλά, τα Military Paths αποτυγχάνουν ως προς την αίσθηση ενεργοποίησής τους στο παιχνίδι. Απ' τη στιγμή που ο παίκτης διαλέξει ένα Path δεν δύναται να αλλάξει γνώμη και τα προηγμένα επίπεδα ναι μεν τον κάνουν πιο δυνατό αλλά απ' τη στιγμή που δεν του δίνονται περαιτέρω επιλογές, καθώς η επιλογή είναι μία στο κάθε επίπεδο, το σύστημα δεν είναι αρκετά ελαστικό εν αντιθέσει με το υπόλοιπο gameplay και τη γενικότερη φιλοσοφία του τίτλου.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!