Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

OlliOlli

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    roll7

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το OlliOlli είναι ένα παιχνίδι που ήρθε λίγο πολύ από το πουθενά και όπως όλα δείχνουν μπορεί να εξελιχθεί σαν μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εκπλήξεις που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό. Το project της αγγλικής roll7, το οποίο σύμφωνα με το αρχικό πλάνο των developers θα κυκλοφορούσε σε iOS, εν τέλει εμφανίστηκε (μόνο) στο Vita. Στην προκειμένη περίπτωση αυτό μόνο θετικό μπορεί να χαρακτηριστεί διότι έδωσε μεγάλη ελευθερία στην ομάδα ανάπτυξης για να δουλέψει ένα αρκετά ενδιαφέρον gameplay, το οποίο δύσκολα θα μπορούσε να υλοποιηθεί σε μία συσκευή με μόνο input method τα touch controls. Στην πράξη, το παιχνίδι μεταφέρει τη λογική των 3D skating games στις 2 διαστάσεις με πολύ έξυπνο τρόπο. Οι πίστες είναι σχετικά σύντομες και κατά τη διάρκειά τους ο παίκτης καλείται να συγκεντρώσει όσους περισσότερους πόντους μπορεί εκτελώντας διάφορα tricks.

OlliOlli Image 01

Ο χειρισμός είναι πολύ απλός θεωρητικά - μόνο ο αριστερός μοχλός και τα L, R χρησιμοποιούνται για τα διάφορα κόλπα, καθώς και το X για επιτάχυνση στο έδαφος και για προσγείωση μετά από άλμα. Η θεωρία απέχει πολύ από την πράξη όμως και λογικά οι περισσότεροι παίκτες θα χρειαστούν αρκετό χρόνο μέχρι να νιώσουν πραγματικά άνετοι με το χειρισμό του παιχνιδιού. Τα διάφορα άλματα γίνονται κυρίως με τη χρήση του αναλογικού μοχλού (π.χ. μεμονωμένες κατευθύνσεις ή κινήσεις όπως ημικύκλια), ενώ η παράλληλη χρήση των L, R συνήθως οδηγεί σε διαφορετικές κινήσεις. Πέρα από τα άλματα, εξίσου σημαντικά είναι τα grinds τα οπόια επιτρέπουν στον παίκτη να κάνει chain combos με τη χρήση αλλεπάλληλων αλμάτων και grinds. Τα διάφορα grinds εκτελούνται επίσης με τον αριστερό αναλογικό μοχλό και στο τέλος κάθε άλματος σημαντικό ρόλο παίζει και η προσγείωση του skater που γίνεται με το X. Το timing μετράει πάρα πολύ, τόσο στις προσγειώσεις στο έδαφος, όσο και σε επιφάνειες που μπορεί κανείς να κάνει grind. Αν γίνει την κατάλληλη στιγμή ο παίκτης παίρνει παραπάνω πόντους για την προσπάθεια του. Πέραν της ακρίβειας στο timing, ο άλλος εξίσου σημαντικός παράγοντας για να πετύχει κανείς υψηλά σκορ είναι η ποικιλία στα κόλπα. Το combo system λειτουργεί με έναν πολλαπλασιαστή που αυξάνεται ανάλογα με αυτά που κάνει ο παίκτης. Όσο εναλλάσσονται μεταξύ τους χωρίς να επαναλαμβάνονται, ο πολλαπλασιαστής ανεβαίνει πιο γρήγορα και αν το combo τελειώσει με ένα perfect landing τότε το σκορ μεγαλώνει περαιτέρω. Απεναντίας, μια αποτυχημένη προσγείωση στέλνει απευθείας όλη την προσπάθεια του παίκτη στον κάλαθο των αχρήστων.

OlliOlli Image 02

Κάθε πίστα έχει και διάφορα challenges, τα οποία κάνουν το παιχνίδι ακόμα πιο ενδιαφέρον. Η ολοκλήρωση challenges και τα υψηλά σκορ οδηγούν με τη σειρά τους σε επιπλέον challenges και σημαντικότερα σε επιπλέον πίστες. Το παιχνίδι ξεκινάει απλά και η δυσκολία αυξάνεται σχετικά γρήγορα στην πορεία όπως θα περίμενε κανείς από ένα παιχνίδι με μια πιο arcade φιλοσοφία. Τα tutorials εγκλιματίζουν τον παίκτη και με το παραπάνω στη φιλοσοφία του παιχνιδιού, αλλά από εκεί και πέρα οι βοήθειες σταματάνε και το μόνο που πιάνει τόπο είναι η εξάσκηση για μεγαλύτερα και πιο σύνθετα combos. Φυσικά δε λείπουν και κάποιες επιπλέον προσθήκες, όπως το Daily Grind που αποτελεί ένα mode µε daily challenges, κάτι που τελευταία βλέπουμε ολοένα και πιο συχνά σε αρκετά (κυρίως indie) παιχνίδια. Πέραν αυτού, τα Spots αποτελούν σύντομα challenges μερικών δευτερολέπτων, αφού επιτρέπουν στον παίκτη μόνο ένα combo. Τα leaderboards δε θα μπορούσαν να απουσιάζουν βέβαια και αυτά είναι που προσδίδουν επιπλέον ενδιαφέρον στα παραπάνω.

OlliOlli Image 03

Το gameplay και τα modes του παιχνιδιού είναι παραπάνω από ικανοποιητικά και το έξυπνο combo system σε συνδυασμό με την ποικιλία στα challenges είναι ό,τι πρέπει για όσους προτιμούν παιχνίδια τέτοιας φιλοσοφίας. Το πακέτο ολοκληρώνεται µε τα λιτά αλλά πολύ ωραία γραφικά του τίτλου και γενικότερα την ενδιαφέρουσα αισθητική της roll7 (οι λεπτομέρειες στη χρήση χρωμάτων για παράδειγμα σε διάφορες επιφάνειες αφήνουν μια πολύ καλή εντύπωση). Η μουσική είναι εξίσου συμπαθητική, χωρίς βέβαια να αποτελεί και κάτι το ξεχωριστό.



Το PlayStation Vita είναι το τέλειο μηχάνημα για το OlliOlli και το Olliolli είναι το ιδανικό παιχνίδι για το Vita. Ο χειρισμός θα ξενίσει εκ πρώτης αρκετό κόσμο, αλλά όποιος ασχοληθεί μαζί του τότε θα ανταμειφθεί και με το παραπάνω. Το παιχνίδι προσφέρεται για πολλά μικρά sessions και αν κάποιος κολλήσει τότε θα ασχολείται μαζί του σε καθημερινή βάση έστω και για λίγα λεπτά. Aυτό είναι το νόημα των φορητών και αυτό είναι κάτι που πέτυχε με το «καλημέρα» η roll7.
 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • evergrey
    • 10 ευρω να μην εκανε και θα το τσιμπαγαμε ανετα!

    • vonzuchter
    • δε ταιριαζει στο κοινο του psvita. οι psvitaκηδες θελουν γραφικα κτλπ. Και καλα κανουν και θελουν αφου ειναι αμαρτια σε τετοιο μηχανημα να παιζεις android παιχνιδια. πιο πολυ στο 3ds θα ταιριαζε αυτο το παιχνιδι

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!