Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Pop-Up Pilgrims Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Dakko Dakko

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Dakko Dakko

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Pop-Up Pilgrims Review
Η πρώτη εντύπωση μπορεί να ξεγελάσει. Πολλοί θα βιαστούν να χαρακτηρίσουν τον τίτλο της Dakko Dakko ως πνευματικό παιδί του θρυλικού Lemmings. Άλλωστε το Pop-Up Pilgrims είναι ένα δισδιάστατο puzzle game με μπόλικα στοιχεία platforming και ο παίκτης έχει το ρόλο ενός θεού που πρέπει να οδηγήσει τους μικροσκοπικούς χαρακτήρες στην έξοδο κάθε επιπέδου. Μόνο που οι ομοιότητες σταματούν κάπου εδώ. Η Dakko Dakko γνωρίζει τα όρια του δημιουργήματός της όπως και της τεχνολογίας που το υποστηρίζει. Το Pop-Up Pilgrims, ως τίτλος VR, αναγκάζεται να ακολουθήσει μια πιο απλή πορεία, να ξεχάσει τους περίπλοκους μηχανισμούς των Lemmings και να βρει τη δική του ταυτότητα.



Μια ταυτότητα που, αρχικά τουλάχιστον, φαντάζει αντιφατική. Τίτλος VR με γραφικά 2D; Ποιο το νόημα; Η αλήθεια είναι ότι το Pop-Up Pilgrims δεν θέλει να συναρπάσει τον παίκτη μεταφέροντάς τον στο κέντρο μιας άλλης, εικονικής, πραγματικότητας. Ακολουθεί μια πιο ήρεμη προσέγγιση, όπου ο παίκτης ναι μεν μπαίνει στον κόσμο του τίτλου, στέκεται όμως μπροστά στη δράση ως θεατής και όχι ως πρωταγωνιστής. Παράλληλα με τη γενικότερη χάρτινη αισθητική που επηρεάζεται από την κινεζική παράδοση, το Pop-Up Pilgrims μεταμορφώνεται σε παιδικό βιβλίο, από αυτά που περιέχουν τρισδιάστατες φιγούρες που ξεπετιούνται όταν ο αναγνώστης γυρνάει τις σελίδες. Κάθε επίπεδο αποτελείται από πλατφόρμες που είναι διάσπαρτες σε διάφορα πλάνα και πάνω σε αυτές κινούνται οι χαρακτήρες που ελέγχει έμμεσα ο παίκτης. Το VR ζωντανεύει τα επίπεδα, «καμπυλώνοντας» τον κόσμο γύρω από τον παίκτη και δίνοντας το απαραίτητο βάθος, για να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση του τρισδιάστατου βιβλίου που αναφέραμε παραπάνω. Έτσι, παρά την αρχική αντίφαση που προκαλούν τα δισδιάστατα γραφικά, η υποστήριξη του VR καταφέρνει να προσδώσει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα σε έναν τίτλο που σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν απλώς συνηθισμένος.



Παρά το ότι ο παίκτης παρακολουθεί τη δράση από κάποια απόσταση, ο έλεγχος που έχει πάνω στους μικροσκοπικούς χαρακτήρες είναι καθοριστικός. Δεν ελέγχει την κίνηση κάθε αυτή, μπορεί όμως να την επηρεάσει σημαντικά. Μπορεί να δώσει εντολές για να κάνουν κάποιο άλμα οι χαρακτήρες, άλμα που τους επιτρέπει να κινούνται από πλατφόρμα σε πλατφόρμα του ίδιου πλάνου και, αργότερα, να κάνουν επιθέσεις ή να καταστρέφουν εμπόδια.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity