Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Pumped BMX+ Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Yeah Us!

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Curve Digital Games

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Pumped BMX+
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.yeahus.net/pumped-bmx-plus/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
*
Το Pumped BMX + είναι εξ αρχής καταδικασμένο για συγκρίσεις με τη σειρά Trials της RedLynx. Μία σύγκριση που είναι ταυτόχρονα σωστή και λανθασμένη. Σωστή γιατί οι επιρροές του τίτλου από τη σειρά με τις ιπτάμενες μοτοσικλέτες είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Όμως οι ρίζες του Pumped BMX + και η κάπως διαφορετική του προσέγγιση στο όλο ζήτημα των stunts και tricks τού δίνουν μια πιο ξεχωριστή θέση στη σχολή της αεροναυπηγικής ακροβατικής. Αν και εδώ σίγουρα τα πράγματα είναι πολύ πιο προσγειωμένα.


Οι ρίζες του Pumped BMX + και η κάπως διαφορετική του προσέγγιση στο όλο ζήτημα των stunts και tricks τού δίνουν μια πιο ξεχωριστή θέση στη σχολή της αεροναυπηγικής ακροβατικής.

Το Pumped BMX + ξεκίνησε τη ζωή του στα iOS και Android, με πολύ πιο λιτό οπτικό τομέα και χωρίς “+” στον τίτλο του. Τελικώς κάνει τη μετάβαση σε Wii U, Xbox One, PS Vita, PS3, PS4 (εμείς είχαμε στα χέρια μας την έκδοση για την κονσόλα της Nintendo), αφήνοντας πίσω τα sprites για χάρη των (πολύ) απλών 3D models και με κάπως πιο “βαθύ” χειρισμό. Σκοπός σας είναι να οδηγήσετε τον ατρόμητο, και μονίμως χαμογελαστό, πιτσιρικά και το BMX του στο τέλος κάθε επιπέδου και μέχρι τότε να έχετε ολοκληρώσει όσα περισσότερα tricks μπορείτε για να επιτύχετε high score. Η πραγματοποίηση συγκεκριμένων tricks σε κάθε επίπεδο θα ξεκλειδώσει σταδιακά όλες τις κατηγορίες που περιλαμβάνουν 50 διαφορετικά levels. Ο αριστερός αναλογικός μοχλός ελέγχει την κλίση του αναβάτη σας όσο βρίσκεται στον αέρα ενώ shoulder buttons, bumpers και το δεξί analog stick είναι υπεύθυνα για τα tricks. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε είτε μεμονωμένα είτε συνδυαστικά ώστε να επιτύχετε tricks με διαφορετική διάρκεια, πολυπλοκότητα και “αξία”.



Αυτό όμως που πρέπει να προσέξετε περισσότερο είναι η ταχύτητα του αναβάτη σας και το πως αυτή αναπτύσσεται. Μιας και μιλάμε για ποδήλατο οι ταχύτητες δεν είναι μεγάλες και για αυτό πρέπει να εκμεταλλευθείτε το σύνολο του ωφέλιμου χώρου για χάρη της ταχύτητας. Έτσι ακριβώς πριν την εκτόξευσή σας από μια ράμπα πρέπει να αφήσετε το “γκάζι” και να το ξαναπατήσετε λίγο πριν ακουμπήσετε στο έδαφος. Ο σωστός συγχρονισμός και η γωνία με την οποία θα ακουμπήσετε στο έδαφος θα καθορίσουν την ταχύτητά σας από εκεί μέχρι το επόμενο άλμα.
Το Pumped BMX + ξεκίνησε τη ζωή του στα iOS και Android και τελικώς κάνει τη μετάβαση σε Wii U, Xbox One, PS Vita, PS3, PS4, αφήνοντας πίσω τα sprites για χάρη των (πολύ) απλών 3D models και με κάπως πιο “βαθύ” χειρισμό.
Αν όλα πάνε καλά θα αποκτήσετε μεγάλη επιτάχυνση που ελλείψει της είναι σχεδόν βέβαιο πως δεν θα έχετε αρκετή φόρα για να είναι επιτυχημένο το επόμενο jump (και τα σωστά physics είναι πάντα εδώ για να σας υπενθυμίσουν την πραγματικότητα). Ο συγκεκριμένος μηχανισμός είναι πολύ πιο σημαντικός απ' ότι αρχικά φαίνεται μιας και άμα δεν τον δαμάσετε δεν θα μπορέστε να ολοκληρώσετε επίπεδο. Οπότε όλα παίζουν στο να μπορέσετε να υπολογίσετε πόσο χρόνο έχετε “ελεύθερο” στον αέρα κάθε φορά και να το μοιράσετε ανάμεσα στα κατάλληλα tricks και την προσαρμογή του BMX για την προσγείωση.


Αυτό που πρέπει να προσέξετε περισσότερο είναι η ταχύτητα του αναβάτη σας και το πως αυτή αναπτύσσεται.

Όλο το προαναφερθέν σύστημα είναι αρκετό για να πάρει το μυαλό σας μακριά από τη λέξη “Trials”. Όμως ο τίτλος βασίζεται τόσο πολύ σε αυτό που πρέπει να γίνετε βιρτουόζοι για να μπορέσετε να ξεκλειδώσετε πολλά επίπεδα. Τα πρώτα 30 είναι σίγουρα εφικτά όμως για τα υπόλοιπα είναι πραγματικό βάσανο να καταφέρετε το σωστό συνδυασμό ταχύτητας, tricks και score για να τα ξεκλειδώσετε. Και αυτό σίγουρα δεν είναι θέμα χειρισμού αφού τα κλασικά πλήκτρα λειτουργούν απροβλημάτιστα. Τα επίπεδα είναι αρκετά μικρά και απλά για να μη διαθέτουν checkpoints οπότε το κάθε λάθος σάς γυρνά στην αφετηρία. Αυτή η απλότητα όμως δεν δίνει πολλές ευκαιρίες για σοβαρά tricks οπότε πρέπει να εκμεταλλευθείτε πλήρως τα πάντα για να φτάσετε έως το τελευταίο επίπεδο. Οπότε με αυτό ως δεδομένο όλα έρχονται τελικά πιο κοντά στην λέξη “Trials” ενώ όταν αντιληφθείτε πως συνολικά λειτουργεί το σύστημα των chain tricks μάλλον θα σκεφτείτε και κάτι σε “OlliOlli”.



Είναι όμως το Pumped BMX + απλά μια μίξη των 2 παραπάνω τίτλων; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι εύκολη και αρνητική. Ο τίτλος της Yeah Us! σίγουρα δανείζεται στοιχεία όμως προσθέτει τις δικές του ιδέες που διαφοροποιούν αρκετά το τελικό αποτέλεσμα. Η υπερβολική του όμως προσήλωση σε ένα συγκεκριμένο μηχανισμό είναι αρκετή για να το κάνει πολύ πιο αφιλόξενο απ' ότι δείχνει το παρουσιαστικό του και όχι πάντα με το σωστό τρόπο. Είναι καλό το ότι μετά το κατανοητό tutorial δεν σας παίρνει από το χεράκι και πως παρά την αρχική εντύπωση δείχνει πιο προσεγμένο και μεστό συνολικά. Όταν όμως καταλήγετε να πατάτε περισσότερες φορές το restart button και όχι απλά στην επόμενη ράμπα, το rage quit δεν είναι και πολύ μακριά. Αυτό και αν θυμίζει “Trials”.


 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Απροβλημάτιστος χειρισμός
  • Σωστά physics
  • Δεν στερείται πρόκλησης
  • Ιδανικό για μικρά sessions
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Υπερβολικός προσανατολισμός σε ένα μόνο μηχανισμό που δημιουργεί αχρείαστη δυσκολία
  • Μικρή διάρκεια
  • Μπερδεμένη ισορροπία ανάμεσα σε ταχύτητα και tricks
  • Παρωχημένος οπτικός τομέας
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*