Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

RIDE 3 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Milestone

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Milestone

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • RIDE 3
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://ridevideogame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Η Milestone συνεχίζει να επενδύει στη σειρά RIDE και φέτος κυκλοφόρησε το RIDE 3. Αξίζει όμως; Η απάντηση στο review του Δημήτρη Βούρδα!

Η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι της Milestone είχαν ένα γεμάτο 2018, καθώς μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο η ιταλική εταιρεία έχει διαθέσει στην αγορά, όχι 1, όχι 2 αλλά 5 διαφορετικούς τίτλους. Μετά τα Gravel και Monster Energy Supercross και τα ετήσια MotoGP και MotoXGP Pro, η τελευταία κυκλοφορία αποτελεί το τρίτο παιχνίδι της σειράς Ride. Όπως γινόταν και στις 2 προηγούμενες κυκλοφορίες, ο παίκτης μπαίνει κατευθείαν στο κλίμα με μερικές δοκιμές, προτού καλά-καλά περάσουν λίγες στιγμές μετά τα πρώτα εισαγωγικά βίντεο. Κι αν κάτι μπορεί να γίνει αντιληπτό από αυτές τις δοκιμές είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι που είναι πίσω από την παραγωγή της σειράς, παρά τα τεχνικά προβλήματα, έχουν δείξει ότι μπορούν να αποδώσουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον την ικανότητα προσομοίωσης της οδήγησης στις μοτοσικλέτες.




Δεν τίθεται καμία αμφιβολία για το ότι το σύστημα οδήγησης και χειρισμού, τα physics και η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας σε κάθε στροφή ή ευθεία είναι υψηλοτάτου επιπέδου και, με δεδομένη την έλλειψη ανταγωνισμού, είναι κι η κορυφαία στην κατηγορία αυτή. Κάθε φρενάρισμα και κάθε επιτάχυνση αφήνεται στην φαντασία και στο στιλ οδήγησης του παίκτη κι η ελευθερία αυτή ανταποδίδεται καθώς όχι απλά η απόκριση στο χειριστήριο (σε κάθε πάτημα γκαζιού ή φρένου) είναι σπουδαία, αλλά απεικονίζεται και στην απόδοση στην πίστα. Με δεδομένη και την πολύ καλή ποικιλία του παιχνιδιού σε πίστες (32) και μοτοσικλέτες (πάνω από 200 μοντέλα, πολλών διαφορετικών κατηγοριών), είναι προφανές πως έχουν επιτευχθεί αρκετά στάνταρ, που μπορούν να δώσουν πάρα πολλές ώρες παιχνιδιού και να πείσουν ακόμη και τον πιο απαισιόδοξο πως το Ride 3 δεν είναι μια κυκλοφορία που έγινε απλά για να συνεχιστεί η σειρά. Το κακό όμως είναι ότι όταν περάσουν μερικές από αυτές τις ώρες αρχίσουν να έρχονται στην επιφάνεια και τα γνωστά προβλήματα που ταλανίζουν τη σειρά.



Καταρχάς, μετά τους πρώτους αγώνες φανερώνεται ότι η ΑΙ είναι απαράδεκτη. Ακόμη και στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας, η διαφορά απόδοσης είναι χαώδης, αφού οι αντίπαλοι περισσότερο αποτελούν εμπόδια παρά ανταγωνιστές, ενώ στις δοκιμασίες χρόνου ο παίκτης πρέπει απλά να μην κάνει λάθη για να πάρει την πρώτη θέση. Το χειρότερο όμως είναι ότι, στην πλειονότητα των αγώνων, οι υπόλοιποι παίκτες δημιουργούν ένα χαρακτηριστικό τρενάκι, μένοντας ο ένας πίσω από τον άλλον. Έτσι ο παίκτης δεν έχει χώρο να προσπεράσει και καταλήγει στα σκουπίδια η κάθε προσπάθεια ρεαλισμού. Πέρα από το τελικό αποτέλεσμα του gameplay, μέτριο είναι και το τεχνικό κομμάτι του παιχνιδιού. Τα γραφικά, παρότι καλογυαλισμένα, κρύβουν αρκετά bugs, με κορυφαίο όλων, το μη κυματισμό της καρό σημαίας και την επέκταση του αγώνα στο άπειρο. Παρότι τα περισσότερα εμφανίζονται πολύ σπάνια (μόλις μια φορά, κατά τη διάρκεια της δοκιμής), η ύπαρξη τους και μόνο αφαιρεί σημαντικά από την εμπειρία. Αντίθετα ικανοποιητικός είναι ο ηχητικός τομέας, με την κάθε μοτοσικλέτα να έχει το δικό της ξεχωριστό ήχο και το soundtrack του τίτλου να είναι ευχάριστο.



Φυσικά, όπως όλα τα παιχνίδια της κατηγορίας, το Ride 3 διαθέτει 2 βασικά modes. Τα Career και Challenge δίνουν στον παίκτη αρκετές πρόσθετες επιλογές για την ώρα που θα περάσει με τον τίτλο. Το πρώτο είναι αρκετά βαθύ, προσεγμένο μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια και προτείνεται ανεπιφύλακτα ως το κύριο κομμάτι του παιχνιδιού, όμως το δεύτερο είναι αρκετά γραμμικό κι επαναλαμβανόμενο, με αποτέλεσμα να κουράζει, καθώς η επίτευξη των στόχων που έχουν θέτει δεν προσφέρει κάποιο αντάλλαγμα στον παίκτη που τους επιτυγχάνει.



Συμπερασματικά, το Ride 3 είναι μια καλή προσπάθεια. Η δουλειά των ανθρώπων της Milestone δείχνει ότι υπάρχει η θέληση για καλό αποτέλεσμα κι αυτό απεικονίζεται στην ποιότητα στο gameplay και την πληθώρα επιλογών μέσα στο παιχνίδι. Την ίδια στιγμή όμως οι ίδιοι φαίνονται να βάζουν τρικλοποδιά στον εαυτό τους, επαναλαμβάνοντας για άλλη μία φορά τα λάθη που εμφανίζονται όχι μόνο στη σειρά αλλά και στη συντριπτική πλειοψηφία των τίτλων τους. Θα περίμενε κανείς μια εταιρεία με τόσες κυκλοφορίες μέσα στη χρονιά να έχει λύσει αρκετά από τα προβλήματά της, όμως, στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό δεν έγινε. 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετική αίσθηση χειρισμού κι οδήγησης
  • Πλούσιο ρόστερ μοτοσικλετών και πιστών
  • Πλήρες career mode με μπόλικες επιλογές
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Μέτριος τεχνικός τομέας με μερικά χτυπητά bugs
  • Απαράδεκτη ΑΙ
  • Επανάληψη των λαθών των προηγούμενων τίτλων
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*