Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Resident Evil V Remaster Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Κάποτε το port λεγόταν port. Αν ήμασταν τυχεροί, μας φιλοδωρούσαν και με βελτιώσεις εδώ κι εκεί. Τώρα κάθε επανέκδοση αντιμετωπίζεται ως remaster ή ως έκδοση HD που εξασφαλίζει λιγότερα από όσα συνήθως υπονοεί. Το Resident Evil V, στις εκδόσεις για PS4 και Xbox One, δεν είναι, ας πούμε, καλό παράδειγμα σε όλη αυτήν την ιστορία. Βέβαια, η σχετικά χαμηλή του τιμή, θα έπρεπε να περνά από μόνη της το μήνυμα. Διότι πρόκειται ουσιαστικά για port της έκδοσης για PC με μερικές ακόμη βελτιώσεις στα σημεία. Το “πακέτο” περιλαμβάνει φυσικά τον αρχικό τίτλο, μαζί με το Versus Mode και τις αποστολές Lost In Nightmares και Desperate Escape. Η πρώτη ακολουθεί περισσότερο την κλασική λογική του Resident Evil και η δεύτερη ρίχνει όλο το βάρος στη δράση. Ο συνδυασμός των δύο παραπέμπει εμφανώς στη συνταγή της (υπο) σειράς Revelations. Το Versus Mode από την άλλη προσθέτει Deathmatch και Team Deathmatch, καθώς και mode στο οποίο στόχος είναι τα περισσότερα kills από κάθε πλευρά. Στην επιλογή No Mercy πάντως γίνεται ακόμη περισσότερος χαμός στην οθόνη, πράγμα που έχει ως συνέπεια την έλλειψη co-op για να λειτουργήσουν τα πράγματα. Ενώ τα επιπλέον επεισόδια είναι καλοδεχούμενα γενικά, το Versus Mode ήταν και είναι από τα χειρότερα σημεία του παιχνιδιού, οπότε η ύπαρξή του αποδεικνύεται μάλλον τυπική, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει κανονικά το Mercenaries United, το πρώην The Mercenaries αλλά με όλους τους επιπλέον χαρακτήρες που διατέθηκαν ξεχωριστά στην αρχική κυκλοφορία.


Το “πακέτο” περιλαμβάνει φυσικά τον αρχικό τίτλο, μαζί με το Versus Mode και τις αποστολές Lost In Nightmares και Desperate Escape.

Ο ίδιος ο τίτλος δείχνει σήμερα, όπως και το 2009, ότι δικαίως θεωρείται η αρχή του τέλους στην εξέλιξη της σειράς αφού, για πρώτη φορά χωρίς τον Shinji Mikami, έδειξε ότι δεν μπορούσε να ακολουθήσει, παρά μόνο κατά προσέγγιση και σίγουρα όχι επί της ουσίας, τη μοναδική στιγμή στην ιστορία του franchise που γνωρίζουμε ως Resident Evil 4. Η δράση γίνεται ακόμη πιο έντονη, έως και αυτοσκοπός, οι γρίφοι πάνε περίπατο και όλο το βάρος πέφτει στην προσθήκη co-op, αφού Chris Redfield και Sheva Alomar, οι πρωταγωνιστές του παιχνιδιού, συνεργάζονται σταθερά. Σε co-op τουλάχιστον. Διότι σε solo play, η Sheva έχει την κακή συνήθεια να κάνει εκπληκτικές χαζομάρες, σπαταλώντας πολύτιμα αντικείμενα ή, καμιά φορά, και την ίδια της τη ζωή, δημιουργώντας τα αυτονόητα προβλήματα. Με δύο παίκτες που ξέρουν να συνεργάζονται τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα, ειδικά από τη στιγμή που η παύση για βουτιά στον inventory κάθε άλλο παρά παύση δεν είναι. Οι κινήσεις πρέπει να είναι σβέλτες και αποτελεσματικές, ακόμη και στην ανταλλαγή και χρήση αντικειμένων, ειδικά πάνω στο χαμό της μάχης. Και ο χαμός είναι αρκετά δεδομένος στο Resident Evil V, αφού εχθροί μπορούν να εμφανιστούν ανά πάσα στιγμή και από παντού. Αυτός είναι ένας λόγος που η νέα έκδοση έχει και επιλογή για διεύρυνση του οπτικού πεδίου του παίκτη, ακριβώς ώστε να είναι πιο σπάνιο φαινόμενο το να δέχεται επιθέσεις από σχεδόν δίπλα του χωρίς να έχει το περιθώριο να το αντιληφθεί πριν γίνει η ζημιά.



Όλα καλά ως εδώ για ένα όχι και τόσο καλό τίτλο της σειράς. Στα σημεία μάλιστα η μεταφορά μπορεί να θεωρηθεί και βελτιωμένη. Αλλά αυτά τα περιμένει κανείς κυρίως στον τεχνικό τομέα. Και εκεί τα πράγματα είναι κάπως περίεργα. Φυσικά και η ανάλυση έχει ανέβει σε 1080p. Τα assets δεν έχουν μεταμορφωθεί σε σχέση με τα αρχικά βέβαια, οπότε η επιπλέον ανάλυση δεν συνοδεύεται πάντα και από την αναμενόμενη καθαρότητα. Είναι λογικό να μην ξεκινά ξανά δουλειά σε παλιά textures για μια κυκλοφορία σε μειωμένη τιμή βέβαια.
Η δράση γίνεται ακόμη πιο έντονη, έως και αυτοσκοπός, οι γρίφοι πάνε περίπατο και όλο το βάρος πέφτει στην προσθήκη co-op, αφού Chris Redfield και Sheva Alomar, οι πρωταγωνιστές του παιχνιδιού, συνεργάζονται σταθερά.
Αυτό που είναι λιγότερο λογικό βέβαια είναι να ανεβαίνει μεν το frame rate αλλά, ακόμη και σε συστήματα με τόση διαφορά ισχύος από εκείνη για την οποία σχεδιάστηκε αρχικά το παιχνίδι, να χάνονται frames δεξιά κι αριστερά. Αν η επανέκδοση, remaster της προκοπής ή όχι, που φτάνει σε αισθητά καλύτερο hardware δεν μπορεί να εξασφαλίσει το αυτονόητο πια άλμα σε ανάλυση και frame rate, αυτόματα αμφισβητείται  η χρησιμότητα της κίνησης και της όλης ιδέας.



Οι λεπτομέρειες αυτές σημαίνουν ότι η νέα αυτή έκδοση δεν είναι η καλύτερη του τίτλου, εξακολουθεί να υπερέχει εκείνη για PC. Κατά τα άλλα το Resident Evil V, σε αντίθεση με άλλους τίτλους της σειράς, κυρίως χάρη στη μέτρια τεχνητή νοημοσύνη, απαιτεί σχεδόν τη συνεργασία με άλλον παίκτη για να σταθεί τα πόδια του, έστω και αν ο τρόμος είναι μόνο θεωρητική επιδίωξη για το συγκεκριμένο παιχνίδι. Το θετικό είναι ότι η νέα αυτή έκδοση το καθιστά διαθέσιμο για όλους και σε βάθος χρόνου, αφού η συμβατότητα με τη νέα τάξη πραγμάτων (και hardware) είναι ουσιαστικά εξασφαλισμένη. Χάρη πληρότητας και συμβατότητας λοιπόν, το Resident Evil V έχει νόημα για μια συλλογή, όχι για να μάθει κανείς τι εστί Resident Evil. Για το τελευταίο υπάρχουν τα REmake, RE 2 και RE 4.
 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
ΘΕΤΙΚΑ
  • Άνοδος ανάλυσης και frame rate
  • Συμπερίληψη όλου του DLC
  • Βελτίωση του αρχικού οπτικού εύρους
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Το δεύτερο χειρότερο main entry εξακολουθεί να δικαιολογεί το χαρακτηρισμό
  • Και πάλι τεχνικά ασταθές
  • Η τεχνητή νοημοσύνη, παρά τις υποσχέσεις, εξακολουθεί να μην πείθει
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!