Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ruined King: A League of Legends Story Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Airship Syndicate Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Riot Forge

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Ruined King: A League of Legends Story
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://ruinedking.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*

Το Ruined King: A League of Legends Story είναι ο πρώτος τίτλος της Riot Forge. Αξίζει τα χρήματα σας η πρώτη κυκλοφορία του νέο publishing studio της Riot; Η απάντηση στο review του Ντίνου Γεωργίου.

Ήταν Οκτώβριος του 2009 όταν η Riot Games κυκλοφόρησε το League of Legends, ένα παιχνίδι MOBA εμπνευσμένο από το DotA custom map του Warcraft III. Έχουν περάσει δώδεκα χρόνια από τότε και το League of Legends θεωρείται το μεγαλύτερο esports game, αφού πλέον το competitive scene του περιλαμβάνει 12 Leagues. Πίσω όμως από την ανταγωνιστική κοινότητά του κρύβεται ένα τεράστιο lore, με ιστορίες για τους διάφορους champions, τις περιοχές του σύμπαντος και πολλά άλλα. Για να προσελκύσει όλο και περισσότερα άτομα στη Runeterra - το επίσημο όνομα του σύμπαντος του League of Legends - η Riot Games δημιούργησε το τμήμα publishing Riot Forge και σε συνεργασία με διάφορες ομάδες ανάπτυξης ανακοίνωσε την δημιουργία παιχνιδιών βασισμένων στο universe του League of Legends. Το πρώτο που λανσαρίστηκε είναι το turn-based RPG  με τίτλο Ruined King: A League of Legends Story. Έχουμε στα χέρια μας ένα αντίτυπο του παιχνιδιού και παρακάτω είναι η άποψη μας.





Η πρώτη μας απορία ήταν πως έξι Champions με εντελώς διαφορετικά backgrounds κατάφεραν να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να αντιμετωπίσουν το Black Mist, κάτι που το παιχνίδι καταφέρνει να εξηγήσει πολύ όμορφα χωρίς να αφήνει κενά στην πλοκή. Δεν θα αναφέρουμε παραπάνω λεπτομέρειες για να αποφύγουμε τα spoilers. Όπως σημειώσαμε, οι έξι πρωταγωνιστές μας θα πρέπει να έρθουν αντιμέτωποι με τους κινδύνους του Black Mist και να βρουν από που πηγάζει το κακό. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα abilities τους για να εξουδετερώσουν τους εχθρούς. Σε κάθε encounter, η σκηνή του παιχνιδιού αλλάζει στο Combat Scene. Το σημαντικότερο κομμάτι του είναι το Initiative Bar, ένα μικρό πλαίσιο με τρεις γραμμές, με την μεσαία να δείχνει την σειρά του κάθε fighter. Όταν έρθει η σειρά μας, μπορούμε να επιλέξουμε μια από τις τρεις κατηγορίες επιθέσεων. Πρώτα και πιο άμεσα είναι τα Instant Abilities, γρήγορες επιθέσεις που δεν σπαταλούν το Mana του χαρακτήρα ενώ παράλληλα παράγουν Overcharge που χρησιμοποιείται όταν τελειώσει η μαγική ενέργεια του. Από την άλλη, τα Lane Abilities είναι αυτά που μπορούν να προκαλέσουν περισσότερη ζημιά στους αντιπάλους ή να θεραπεύσουν τους συντρόφους. Έχουν cast time, δηλαδή πρέπει να περάσουν λίγοι γύροι για να εκτελεστούν. Με αυτές τις ικανότητες παρουσιάζεται και το Lane Switching mechanic, ο πραγματικός λόγος ύπαρξης των γραμμών που αναφέραμε λίγο παραπάνω. Ανάλογα ποιό lane επιλέξουμε, τόσο θα επηρεαστεί το cast time και το impact της κίνησης. Για παράδειγμα, αν επιλέξουμε την πρώτη γραμμή (Speed Lane), το cast time γίνεται μικρότερο ωστόσο μειώνεται η ζημιά ή το healing στο στόχο. Η μεσαία γραμμή είναι η Balance Lane (ισορροπία μεταξύ cast time-impact) και η τελευταία είναι η Power Lane (μεγαλύτερο cast time - impact). Τελευταίο είδος επιθέσεων είναι τα Ultimate Abilities, δυνατές επιθέσεις που εκτελούνται μόνο αν γεμίσει το Ultimate Bar.



Σημαντικό κομμάτι των encounters είναι η στρατηγική, το πότε θα εκτελεστεί η κάθε επίθεση που επιλέγουμε. Και αυτό γιατί με την έναρξη των encounters εισέρχεται στο Initiative Bar μια ζώνη που δίνει buffs στους champions και τους εχθρούς. Διάσπαρτα στο map είναι τα Hazards και Shrines. Αν κάποιο encounter πραγματοποιηθεί κοντά σε αυτά τα δύο σημεία, εχθροί ή σύμμαχοι λαμβάνουν κάποιο buff αντίστοιχα. Σε οποιοδήποτε άλλο μέρος στο χάρτη, ενεργοποιείται αυτόματα το Wildcard, ένα τυχαίο buff που επηρεάζει και τις δύο ομάδες. Για παράδειγμα, αν αυτό δείξει Healing, τότε οποιοδήποτε μέλος των δύο parties βρεθεί μέσα στην buff area, τότε θα αναπληρωθεί ένα κομμάτι της ζωής των χαρακτήρων. Επομένως, μια δυνατή στρατηγική είναι να φέρουμε τους ήρωες μας μέσα στην περιοχή των buffs με την χρήση των κατάλληλων επιθέσεων - κυρίως των Lane Abilities - καθώς και να σπρώξουμε τους εχθρούς έξω από αυτή με ειδικές ικανότητες που διαθέτουν οι champions μας.



Οι ήρωες μας, αν και έχουν στην διάθεσή τους δυνατά και μοναδικά abilities, δεν μπορούν να τα ενισχύσουν χωρίς την χρήση του κατάλληλου εξοπλισμού. Ο κάθε χαρακτήρας, πέρα από accessories και trinkets που είναι κοινά, έχει μοναδικό εξοπλισμό. Δηλαδή αν σηκώσουμε ένα όπλο ή ένα armor που αφορά την champion Miss Fortune, μπορεί να το χρησιμοποιήσει μόνο αυτή. Κάθε αντικείμενο ανεβάζει τα stats του εκάστοτε champion. Παράλληλα με το looting για καλύτερα items λειτουργούν το Enchanting και το Infusion. Τα πρώτα είναι μόνιμα buffs για όπλα και πανοπλίες ενώ το δεύτερο είναι η ενίσχυση ενός αντικειμένου που ανεβάζει τα βασικά stats του. Για να πραγματοποιηθούν, χρειάζονται κάποια υλικά που τα βρίσκουμε είτε μετά από μάχη, είτε στην εξερεύνηση του χάρτη. Ακολουθούν συνταγές ενώ απαιτείται ένας συγκεκριμένος αριθμός για οποιαδήποτε ενέργεια. Αν ο αριθμός των υλικών υπερβαίνει τον απαιτούμενο, τότε το ποσοστό επιτυχίας του Enchantment/Infusion ανεβαίνει. Αντίθετα, αν υπάρχει έλλειψη σε ένα υλικό, το ποσοστό αυτό μικραίνει. Σε περίπτωση αποτυχίας, το item που θέλουμε να δυναμώσουμε μένει στο inventory μας, ωστόσο τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε χάνονται. Με την κάθε νίκη σε encounters, οι Champions λαμβάνουν XP, coins και enchanting materials. Καθώς ανεβαίνουν level, ξεκλειδώνουν καινούργια abilities αλλά και points που χρησιμοποιούνται στην αναβάθμιση τους. Η κάθε ικανότητα έχει τρία tiers αναβαθμίσεων που χωρίζονται σε δύο παρακλάδια, προσφέροντας στον παίκτη την δυνατότητα να προσαρμόσει ένα ability ανάλογα το τρόπο του παιχνιδιού του. Όποιο από τα δύο επιλέξει, θα χρειαστεί να σπαταλήσει κάποια points μέχρι να φτάσει στο επόμενο tier. Βέβαια, αν ο τρόπος που λειτουργεί η ικανότητα δεν του αρέσει, μπορεί εύκολα να κάνει reset και να επιστρέψουν πίσω όλοι οι πόντοι που δαπάνησε.



Με παρόμοιο τρόπο λειτουργεί και το mechanic των Runes, ένα ειδικό σύστημα με special perks που επηρεάζουν τις πολεμικές ικανότητες των Champions. Χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, με την κάθε μία να αλλάζει το play style του κάθε χαρακτήρα. Για παράδειγμα, μια μπορεί να εστιάζει περισσότερο στο healing και η άλλη στη ζημιά. Όπως και προηγουμένως με τα Abilities, έτσι και με τα Runes, είναι στη βούληση του παίκτη να επιλέξει ποιό δρόμο θα πάρει. Όσα περισσότερα ενεργοποιήσει σε μια από επιλογές, τόσο θα ανεβαίνει το mastery level του ήρωα. Με την άνοδο, υπάρχουν σημεία-κλειδιά που προσφέρουν κάποιο Mastery Bonus. Όντας ένα παιχνίδι RPG, η εξερεύνηση κατέχει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του gameplay. Σκορπισμένα σε διάφορα σημεία των περιοχών είναι chests όπου προσφέρουν εξοπλισμό και αντικείμενα και σελίδες με lore όπου ο παίκτης μπορεί να μάθει λίγα παραπάνω για την Runeterra και τους χαρακτήρες της. Βέβαια δεν απουσιάζουν τα shops όπου γίνεται η αγορά και η πώληση αγαθών καθώς και τα NPCs που αναθέτουν side-quests και bounties. Τέλος, υπάρχει και ένα minigame με ψάρεμα, όπου υπάρχει μικρή πιθανότητα να αποκτηθεί ένα σπουδαίο item. Δυστυχώς, όλα αυτά χρειάζονται λίγη υπομονή καθώς το ταξίδι από ένα σημείο σε άλλο γίνεται μόνο με περπάτημα, με ελάχιστες περιοχές να προσφέρουν fast travel. Η έλλειψη minimap στο κομμάτι εξερεύνησης είναι ένα ακόμη αρνητικό στοιχείο, καθώς το συνεχές άνοιγμα και κλείσιμο του κυρίως χάρτη καταλήγει κουραστικό.



Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, μην περιμένετε να δείτε πολύ εντυπωσιακά γραφικά. Πέρα από τα animated cutscenes και τα splash arts των Champions τα οποία έχουν ζωγραφιστεί με όμορφο τρόπο, τα μοντέλα των χαρακτήρων και το background των περιοχών θυμίζουν περισσότερο ένα mobile game. Στο playthrough μας συναντήσαμε ελάχιστα bugs που κυρίως ήταν breakable objects κολλημένα μέσα στα μόνιμα props του χάρτη.



Συμπερασματικά, είναι το Ruined King: A League of Legends Story το καλό ξεκίνημα που ήθελε η Riot Forge; Η αλήθεια είναι πως, αν και υστερεί σε θέματα γραφικών και στα quality of life improvements, μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί καλός τίτλος για τους λάτρεις του είδους, ειδικά αν θέλουν να μάθουν περισσότερα και να ζήσουν λίγο παραπάνω το σύμπαν του League of Legends. H ιστορία και το πρωτότυπο σύστημα μάχης καλύπτουν σε ικανοποιητικό βαθμό τις ελλείψεις του, κάνοντας το τουλάχιστον διασκεδαστικό.

 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Η ιστορία
  • Το πρωτότυπο σύστημα μάχης
  • Τα όμορφα animated cutscenes και splash arts
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Η έλλειψη των quality of life improvements όπως καλύτερο σύστημα fast travel και το minimap
  • Τα γραφικά θυμίζουν περισσότερα ένα mobile game παρά ένα παιχνίδι που έχει αναπτυχθεί ακόμη και για κονσόλες επόμενης γενιάς
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*