Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Rustler Review

  • Rustler
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.rustlergame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 4

    ENTERNITY SCORE
*
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πως οι μηχανισμοί του GTA II θα λειτουργούσαν αν η ιστορία επικεντρωνόταν στο Μεσαίωνα; Την απάντηση σε αυτή την απορία προσπαθεί να δώσει η Jutsu Games με το Rustler, το isometric action-adventure βαθύτατα επηρεασμένο από το γνωστό franchise της Rockstar Games. Μπορεί η ιδέα πίσω από το παιχνίδι να είναι ιδιαίτερη, ωστόσο η εκτέλεσή της δεν είναι παρά μόνο απογοητευτική.



Μεταφερόμαστε στο 'ιστορικά ανακριβές' - όπως το χαρακτηρίζει η ομάδα ανάπτυξης - Μεσαίωνα όπου ο Guy και ο φίλος του Buddy, μέλη μιας τοπικής συμμορίας, προσπαθούν να πάρουν μέρος σε ένα τουρνουά που θα τους εξασφαλίσει αρκετά λεφτά και...γυναίκες για να ξεκινήσουν την καινούργια τους ζωή σε μια διαφορετική πόλη. Οι φερόμενοι ως συμμορίτες θα πρέπει να κάνουν διάφορες δουλείες για να αποκτήσουν αρκετή φήμη. Από κλοπή αλόγων και κάρων μέχρι και φόνους. Σε ορισμένες περιπτώσεις θα πρέπει να συνοδεύσουν άλλους εγκληματίες στα κρησφύγετά τους. Αν και το παιχνίδι έχει αρκετά από αυτά τα Missions, όλα ακολουθούν το ίδιο μοτίβο, δημιουργώντας έναν φαύλο και μονότονο κύκλο. Η μόνη αλλαγή βρίσκεται στην δυσκολία τους, που κάνει τον Guy είτε να πεθαίνει πιο γρήγορα είτε να συλλαμβάνεται πιο εύκολα. Για αυτές τις περιπτώσεις, η ομάδα έχει δημιουργήσει ένα checkpoint system που δυστυχώς δεν λειτουργεί σωστά. Το πρώτο δημιουργείται στην αρχή της κάθε αποστολής με πολύ σπάνια να εγγράφονται άλλα στην συνέχειά της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αν κάτι πάει στραβά στο πολύ προχωρημένο στάδιο της, ο παίκτης θα χρειαστεί να ξεκινήσει από την αρχή.



Όσον αφορά τα κακογραμμένα συστήματα του παιχνιδιού, σειρά έχει το AI του. Ακόμα και από τα πρώτα στάδια του παιχνιδιού, οι εχθροί είτε είναι πιο δυνατοί από τον παίκτη, είτε πιο γρήγοροι. Για παράδειγμα, αν ο Guy έχει κάποιο wanted level, όσοι αστυνομικοί - ιππότες έχουν άλογα, καταφθάνουν το παίκτη σε χρόνο ρεκόρ. Έπειτα, δεν θέλει παρά μόνο τρία χτυπήματα για να τον ακινητοποιήσουν ή να τον σκοτώσουν. Βέβαια, το κακό δεν σταματάει εδώ. Ενώ ο Guy έχει κάποιο συγκεκριμένο stamina που τον περιορίζει σε ορισμένες καταστάσεις, οι NPCs φαίνεται να έχουν απεριόριστο, καταφέρνοντας πάρα πολλές φορές να κάνουν τεράστια combos, αφήνοντας στο παίκτη ελάχιστο χρόνο να ανταποκριθεί και να επιτεθεί. Οι ιππότες, όπως αναφέραμε έχουν σχεδιαστεί να είναι πιο δυνατοί από τον Guy, δεν έχουν προγραμματιστεί σωστά όταν προκαλεί κάποια παρανομία. Ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις φαίνεται να παρατηρούν το έγκλημα από πολύ μεγάλη απόσταση, άλλες φορές και κοντά να είναι συμπεριφέρονται σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Κλείνοντας το κομμάτι των AI, η διαδρομή που ακολουθούν, αν υπάρξει κάποιο εμπόδιο, αρκετές φορές κάνουν κύκλο γύρω από τον εαυτό τους μέχρι να καταλάβουν πως να το αποφύγουν.



Δεν έχουν μόνο οι κινήσεις του AI θέμα. Τα controls του Guy είναι εξίσου πολύ κακώς σχεδιασμένα. Το παιχνίδι προσφέρει δύο τρόπους με τους οποίους ο παίκτης μπορεί να ελέγξει τον Guy. Ο πρώτος είναι ο προσανατολισμός ανάλογα την θέση του ποντικιού και ο δεύτερος προσανατολισμένος στους άξονες της οθόνης. Kαι οι δύο είναι εξίσου δύσκολοι, με τον δεύτερο να προορίζεται για χρήση controller, που και με αυτό υπάρχουν τεράστια θέματα. Πολλές είναι οι φορές που κολλήσαμε σε διάφορα σημεία του χάρτη επειδή ο χαρακτήρας αρνούνταν να ανταποκριθεί ανάλογα. Δυσκολότερη μεν ήταν η οδήγηση του αλόγου, καθώς για να αλλάξει κατεύθυνση θα έπρεπε να κάνει μια τεράστια ανοιχτή στροφή (ένα τεράστιο U-turn με λίγα λόγια). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κολλήσουμε σε αρκετά μικρά αντικείμενα που με πολύ κόπο ξετρυπώναμε από αυτά, αφού για να γυρίσει πίσω πάλι έπρεπε να πραγματοποιήσει αυτή τη μεγάλη στροφή.



Τέλος, ας εστιάσουμε λίγο στο περιβάλλον του παιχνιδιού και το world-building. Ήδη αναφέραμε πως ο κόσμος του Rustler είναι ένα 'ανακριβές' αντίγραφο του Μεσαίωνα. Για παράδειγμα, αν και υπάρχουν οι bards στις διάφορες στροφές και στις πλατείες, μην περιμένετε να ακούσετε την κλασσική, μεσαιωνική μουσική που ορισμένοι αγαπάμε. Αντίθετα, παράγουν ήχους beat-boxing με το στόμα τους. Άλλα τέτοια στοιχεία περιλαμβάνουν πινακίδες STOP, αναφορές σε memes και pop culture. Ο συνδυασμός των παραπάνω αποφέρει σε ένα κωμικό και συγχρόνως συναρπαστικό κόσμο για εξερεύνηση.



Εν κατακλείδι, το Rustler είναι μια πρωτότυπη προσπάθεια να ταξιδέψει τον παίκτη στα παλιά top-down games η οποία εν τέλη, λόγω των πολλών τεχνικών προβλημάτων, δεν έχει αίσιο τέλος. 

4

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ο κόσμος και το περιβάλλον του παιχνιδιού
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Το μονότονο story του
  • Tα κακογραμμένα συστήματα μάχης και AI
  • Τα χείριστα controls
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*