Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Sackboy: A Big Adventure Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sumo Digital

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Με το Sackboy: A Big Adventure, η Sony κάνει δυναμική επιστροφή στα platforms games που απευθύνονται σε όλη την οικογένεια. Το γιατί αξίζει να το προσθέσετε στη συλλογή σας, μπορείτε να το διαβάσετε στο αναλυτικό μας review.

Μία από τις επιλογές της Sony για το λανσάρισμα του PlayStation 5 ήταν η επαναφορά στο προσκήνιο ενός δημοφιλή ήρωα, του Sackboy. Προφανώς σε μια προσπάθεια να προσελκύσει ακόμα περισσότερους gamers που ανήκουν στις μικρές ηλικίες, κάνοντας παράλληλα μία απόπειρα να κερδίσει μερίδιο από το λεγόμενο family gaming. Όπως συμβαίνει συνήθως, αρχικά όλα μοιάζουν λες και ο πρωταγωνιστής βρίσκεται στον παράδεισο. Δυστυχώς όμως η ηρεμία δεν θα διαρκέσει για πολύ. Ο Vex εμφανίζεται ξαφνικά στην πόλη Loom και πιάνει αιχμάλωτους όλους τους κατοίκους του Craftworld με σκοπό να τους χρησιμοποιήσει ως σκλάβους για την κατασκευή της νέας του μηχανής, που θα τον βοηθήσει να ρίξει το σύμπαν στο χάος. Για καλή τύχη όλων, ο Sackboy κατορθώνει να διαφύγει και κάπου εκεί ξεκινάει η νέα του περιπέτεια. Η προφητεία θα βγει αληθινή και ένας γενναίος Sackling από τις τάξεις των Knitted Knights θα σώσει τον κόσμο.




Ο δρόμος του πρωταγωνιστή μόνο με τριαντάφυλλα δεν είναι στρωμένος. Οι υποτακτικοί του Vex θα κάνουν τα πάντα για να του φράξουν τον δρόμο και το κυριότερο, μην τολμήσει κανείς να τους υποτιμήσει γιατί δεν αστειεύονται. Στην εξίσωση προστίθενται και θανατηφόρες παγίδες, με τον Sackboy να πρέπει να μετράει την κάθε του κίνηση αν θέλει να τις αποφύγει αλώβητος. Αν και όποτε χρειαστεί, τα κατάλληλα όπλα είναι διαθέσιμα, ο ήρωας πρέπει να βασιστεί κυρίως στις δικές του δυναμεις. Πιο συγκεκριμένα, ο Sackboy μπορεί να κάνει άλματα που τον κρατάνει στον αέρα λίγο περισσότερο από το συνηθισμένο (φανταστείτε κάτι όπως τα άλματα που κάνει ο Yoshi), να κυλιέται λες και είναι μπάλα, να χτυπάει το σώμα του με δύναμη στο έδαφος, να γαντζώνεται σε αντικείμενα για να τα τραβήξει, να χτυπάει τους αντιπάλους ή να προσγειώνεται στα κεφάλια τους. Σύμμαχος στην όλη προσπάθεια η άμεση απόκριση στις εντολές του χειριστηρίου. Η απουσία χρονομέτρου σημαίνει την ευπρόσδεκτη απουσία ενός σημαντικού παράγοντα πίεσης. Αυτό ανοίγει το δρόμο στην εξερεύνηση, τον δεύτερο σημαντικό πυλώνα που έχει στηριχθεί ο σχεδιασμός του gameplay. Ο κόσμος του παιχνιδιού είναι γεμάτος αντικείμενα που μπορείτε να συλλέξετε, όπως κοστούμια για να ντύσετε τον Sackboy και διάφανα σφαιρίδια που κατά ένα μεγάλο ποσοστό θα καθορίσουν τον βαθμό της επιτυχίας σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις θα χρειαστεί να επιστρατεύσετε παρατηρητικότητα και αντανακλαστικά, αν θέλετε να μην αφήσετε τίποτα πίσω σας. Όσο περισσότερα έχετε στο τέλος κάθε επιπέδου, τόσο πιο πολλές οι πιθανότητες να βρεθείτε αγκαλιά με το χρυσό τρόπαιο, άρα ανεβαίνει ακόμα περισσότερο το κύρος της φωτογραφίας που θα προστεθεί στο σχετικό άλμπουμ.



Αυτό που εντυπωσιάζει από την αρχή ως το τέλος είναι ο σχεδιασμός των επιπέδων. Όσο προχωράει το παιχνίδι τόσο περισσότερους άσους βγάζει από το μανίκι της ο ομάδα ανάπτυξης. Δεν τα δίνει όλα εξ' αρχής, κάτι που θα οδηγούσε γρήγορα σε αίσθηση επανάληψης, αλλά σταδιακά, πατώντας γερά σε όσα προηγουμένως είχε παρουσιάσει. Τη στιγμή που λες τι νέο να υπάρχει όλο και διαφορετικοί εχθροί εμφανίζονται, όλο και διαφορετικές παγίδες, με τους παίκτες να πρέπει να ανεβάζουν διαρκώς τα επίπεδα προσοχής τους και τις ικανότητές τους. Επίσης, κάποιες πίστες θα πρέπει αναγκαστικά να τις παίξετε με παρέα και είναι μιας πρώτης τάξης πρόσκληση να δοκιμάσετε το co-op play. Τελικά, το gameplay γίνεται κάτι σαν μαγνήτης και πολύ πιθανό να υπάρξουν στιγμές που θα χαθεί η επαφή με τον έξω κόσμο.



Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί η εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στον οπτικό τομέα. Τα πάντα είναι σχεδιασμένα με κάθε λεπτομέρεια. Βλέποντας τον Sackboy άμεσα μένει η εντύπωση ότι δεν πρόκειται για χαρακτήρα video game, αλλά για μάλλινο κουκλάκι που απλώνοντας το χέρι σου θα το πάρεις στην αγκαλιά σου. Πρόκειται για ένα δείγμα από τις δυνατότητες του PS5. Η μουσική επένδυση το ίδιο εξαιρετική και ετοιμαστείτε να λικνιστείτε σε σύγχρονους αλλά και κλασσικούς χορευτικούς ρυθμούς, που θα σας δώσουν την ευκαιρία να ταξιδέψετε στα νιάτα σας, όταν γυρίζατε από disco σε disco. Εκεί που θα μπορούσε να δοθεί λίγο περισσότερο βάρος είναι η χρήση των δυνατοτήτων του DualSense, όπως τα adaptive triggers, το haptic feedback, το γυροσκόπιο και το μικρόφωνο. Άλλωστε πρόκειται για first party τίτλο της Sony. Αν δεν δούμε σε τέτοια παιχνίδια την υλοποίηση όλων αυτών των δυνατοτήτων τότε που;



Δίχως να ανακαλύπτει τον τροχό και χρησιμοποιώντας γνώριμα υλικά, η Sumo Sheffield κατορθώνει να συνοδεύσει με ιδανικό τρόπο το λανσάρισμα της νέας κονσόλας αλλά και να δείξει στους κατόχους του PS4 ότι το αγαπημένο τους σύστημα έχει ακόμα πολύ δρόμο μέχρι να μπει στη εφεδρεία. Η επιστροφή της Sony στον δρόμο των ποιοτικών platform games είναι μια κίνηση που θα χαιρετίσει όλη η κοινότητα των gamers και αναμένουμε να υπάρξει συνέχεια. Μάλιστα, αν δεν υπήρχε η απότομη αύξηση του βαθμού δυσκολίας, όλοι θα μιλούσαν για το απόλυτο family game στο ξεκίνημα της νέας εποχής. Τέλος θα πρέπει να σημειωθεί ότι το Sackboy: A Big Adventure έρχεται πλήρως εξελληνισμένο και αν θέλετε, στο εξής μπορείτε να το αποκαλείτε Sackboy: Η Μεγάλη Περιπέτεια. Με δύο απλές αλλαγές στις ρυθμίσεις του παιχνιδιού μπορείτε να έχετε ελληνικά όχι μόνο στα μενού και τα διάφορα μηνύματα αλλά και στα cutscenes, με τους πρωταγωνιστές να μιλάνε τη δική μας γλώσσα. 

8.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Σχεδιασμός επιπέδων
  • Η εξερεύνηση συνδέεται με τον βαθμό επιτυχίας
  • Οπτικός τομέας
  • Μουσική που σε ταξιδεύει
  • Άμεση απόκριση στις εντολές χειρισμού
  • Παιχνίδι για όλη την οικογένεια
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Απότομη αύξηση του βαθμού δυσκολίας
  • Μικρή χρήση των δυνατοτήτων του DualSense
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*