* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Sea Of Thieves Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Sea Of Thieves Review
Θα μπορούσαμε να περιμένουμε 6 μήνες και πάλι δεν θα αισθανόμασταν όταν είναι ώρα για το review του Sea of Thieves. Συμβαίνει με τίτλους φτιαγμένους για online, ακόμη περισσότερο συμβαίνει με τίτλους για τους οποίους ξέρουμε ότι οι αλλαγές είναι στο πρόγραμμα. Η Rare έχει προαναγγείλει την προσθήκη microtransactions σε άγνωστη για την ώρα χρονική στιγμή, έχει τάξει συστηματικές προσθήκες περιεχομένου και ήδη έχουν διορθωθεί μερικά κακώς κείμενα, όπως το respawn στην ίδια ουσιαστικά περιοχή, πράγμα που επέτρεπε σε μια ομάδα παικτών να βάλει στο μάτι μια άλλη, να στήσει καραούλι και να μην τους αφήσει να σταυρώσουν session μετά από το κακό συναπάντημα. Δεν είναι τυχαίο πως ως προϊόν αλλά και ως παιχνίδι το Sea Of Thieves, ύστερα από πολλά χρόνια ανάπτυξης και μεγάλες δοκιμαστικές περιόδους, βασίζεται στην ιδέα ότι αυτό που μετρά πάνω από όλα είναι το ταξίδι, όχι ο προορισμός. Η άλλη ιδέα στην οποία επιμένει η ομάδα ανάπτυξης είναι πως το game είναι προσομοιωτής της πειρατικής ζωής. Το σίγουρο είναι πως δεν μπορούμε να τους βγάλουμε ψεύτες.



Ο κόσμος του παιχνιδιού είναι φτιαγμένος με αγάπη και, παρότι σχεδιασμένος για co-op και multiplayer, δεν υποκύπτει στη μόδα του αυτοματοποιημένου σχεδιασμού. Μπορεί ο παίκτης να πρέπει να διαλέξει από σχέδια που «βγάζει» έτοιμα και τυχαία ο αρχικός επιλογέας, με τη δυνατότητα για όσες ανανεώσεις θέλει κανείς μέχρι να του κάνει κάποιο σχέδιο καλή εντύπωση, η λογική αυτή εξαφανίζεται όμως στα νησιά και κάθε περιοχή του κόσμου. Όλα είναι σχεδιασμένα με σκοπό, ακόμη και αν κάποιες από τις δραστηριότητες που μπορούν να λάβουν χώρα στις περιοχές αυτές προκύπτουν από αλγόριθμο. Από εκεί και πέρα ο παίκτης μαθαίνει τη ζωή του πειρατή χωρίς manual, ανακαλύπτοντας το γύρω του κόσμο. Ας πούμε ότι υπάρχει ένα σκάφος με το όνομά μας και μας περιμένει, αλλά μαθαίνουμε να το χειριζόμαστε με το δύσκολο τρόπο. Οι τύποι σκαφών είναι τρεις, για ένα, δύο ή τέσσερα άτομα και καθένα φροντίζει να κρατά γεμάτα τα χέρια των παικτών. Οι όποιες τρύπες πρέπει να μπαλώνονται χειροκίνητα, η περίσσεια νερού αποβάλλεται με την απόλυτα αναλογική λύση του κουβά. Πόσο πανί θα κατεβάσουμε; Τι γωνία θα τους δώσουμε; Τι λέει η πυξίδα; Πόσο καλά προσανατολιστήκαμε με το χάρτη που είναι κολλημένος σε συγκεκριμένο μέρος του πλοίου άρα όχι πρόχειρος ανά πάσα ώρα και στιγμή; Έχουμε όντως καταλάβει πού πέφτει το μέρος προς το οποίο θέλουμε να πλεύσουμε; Μήπως παραήπιαμε και δεν είναι καλή ιδέα να ανεβούμε στο κατάρτι για να λέμε στον καπετάνιο τι βλέπουμε για να μην πέσουμε πουθενά και βουλιάξουμε; Μήπως πάμε πολύ γρήγορα για να ρίξουμε άγκυρα χωρίς να διαλυθεί το πλοίο;



Φτάνουμε σε νησάκι, κάτι γυαλίζει στον ορίζοντα, εννοείται ότι ελπίζουμε να είναι θησαυρός. Και είναι. Τι τύχη. Πρέπει να κουβαλήσουμε δυο άτομα το σεντούκι στο σκάφος και να γυρίσουμε σε λιμάνι για να τον «ξεφορτωθούμε» αλλιώς δεν βγαίνει τίποτα από την προσπάθεια. Στην επιστροφή καλό είναι να μη διασταυρωθούν οι δρόμοι με άλλο διψασμένο πλήρωμα που μπορεί κάλλιστα να δοκιμάσει να σας «ξαλαφρώσει» από το θησαυρό. Η ναυμαχία δεν είναι αστεία υπόθεση και όλοι πρέπει να συνεργάζονται για να πετύχουν στόχο εν κινήσει, ενδεχομένως να σαμποτάρουν τον αντίπαλο πριν από απόβαση (ένας πάει κρυφά στο άλλο πλοίο και αρχίζει τις πισώπλατες χαιρετούρες), ενώ η βολή προς το κατάρτι, το πανί, το κατάστρωμα ή την καρίνα είναι επιλογή με ουσιαστική βαρύτητα και απόδοση. Και πάνω στο κέφι, αν τελειώσουν τα βλήματα (αν δεν έχετε προνοήσει πριν τον απόπλου) εκτοξεύετε και κανέναν άλλον παίκτη. Καλό είναι να ξέρετε από σημάδι βέβαια αλλιώς όλο και κάποιος καρχαρίας θα τιμήσει την ανθρωπόμορφη λακέρδα. Βολεύει και η προσέγγιση stealth πάντως. Τη νύχτα, αν σβήσετε όλα τα φανάρια είναι πιο εύκολο να περάσετε απαρατήρητοι. Τη μέρα αν αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε κιάλι, είναι δυσκολότερο.



Ενίοτε κάποιοι θησαυροί έχουν το δικό τους ενδιαφέρον. Όπως ένα κλαψιάρικο σεντούκι που πλημμυρίζει το πλοίο στο ταξίδι, οπότε όλοι είναι με τον καημό να ξεφορτώνονται νερό με κουβάδες για να μην πιάσει πάτο το πλήρωμα/παρέα. Η προσωπικότητα της Rare δεν κρύβεται δηλαδή. Αποτυγχάνει καμιά φορά, όπως στην περίπτωση του πραγματικά ανούσιου όσο και τρομακτικού Kraken, αλλά γίνεται μονίμως λόγος για να σκάσει κανείς χαμόγελο. Πώς τραβά πορεία το πλήρωμα όμως; Ποια είναι η Μεγάλη Άρκτος; Όπως φαίνεται, η φιλοδοξία κάθε πειρατή. Διότι το ίδιο το παιχνίδι δεν προσπαθεί πολύ να βάλει την πορεία του σε καλούπι. Για την ακρίβεια, πέρα από τρία είδη quest, ένα για αναζήτηση θησαυρού, ένα για αναζήτηση κρανίων θρυλικών απέθαντων και ένα για…μάζεμα συγκεκριμένων ζώων, δεν υπάρχει κάτι άλλο. Κάθε είδος quest συνδέεται και με το δικό του faction. Και όλα ξεκινούν απλά σε κάθε κατηγορία, αλλά μετά από κάθε χούφτα αποστολών, η πολυπλοκότητα ανεβαίνει. Ιδανικό παράδειγμα είναι κυνήγι θησαυρού, στο οποίο ξεκινάμε με χάρτη με σημειωμένη τη θέση του θησαυρού. Σίγουρα, πρέπει να καταλάβουμε πού είναι το νησί πρώτα, αλλά τουλάχιστον ξέρουμε πού να κοιτάξουμε άπαξ και φτάσουμε εκεί γύρω. Αργότερα καταλήγουμε με λεκτικό γρίφο που πρέπει να αποκρυπτογραφήσουμε με τον παραδοσιακό τρόπο, με παρατηρητικότητα και γνώση του χάρτη. Στις άλλες κατηγορίες τα πράγματα είναι πιο πεζά και αδιάφορα, αν και αυτό που κοστίζει περισσότερο είναι το μονολιθικό της διαχείρισής τους.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • paulgouv
    • Πουλιέται σαν full price τίτλος με ελάχιστο ''ξεζούμηγμα'' το 50ευρο(τόσα θα δώσω σε λίγες μέρες για GodOfWar :p ) , οπότε δεν νομίζω να του αξίζει καμία υπομονή για περιεχόμενο που θα έρθει στο μέλλον...ας το δίνανε στα 30 σαν το PUGB και ας χρεώνανε αργότερα μια full εκδοση.Mου φαίνεται είναι το No Man's Sky του Xbox..πολλά λόγια και λίγο περιεχόμενο.Kρίμα το promotion που κάνανε επίμονα τόσα χρόνια.Tουλάχιστον στην Ε3 ελπίζω να αλλάξει τακτική η MS και να επενδύσει ξανά σε single player παιχνίδια , όπως έχει τάξει ο Phil(respect που έδωσε συγχαρητήρια στη SantaMonica για τα ριβιου scores του επερχόμενου έπους)!!

      • yaponvezos
      • Hardly the point. Διότι τα όποια προβλήματα υπάρχουν, αλλά και τα όποια προτερήματα, είναι ίδια όσα και να δώσεις. Η εμπορική πολιτική είναι μεν περίεργη στη συγκεκριμένη περίπτωση, διότι κινείται στα δύο άκρα. Ένα αυτό που ανέφερες, το άλλο στην περίπτωση του Game Pass. Αλλά δεν κανένα άκρο δεν κάνει το παιχνίδι καλύτερο ή χειρότερο.

Sea Of Thieves Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity