Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Sin and Punishment: Successor of the Skies Review

*
Για αρκετούς το Wii είναι απόλυτα συνδεδεμένο με το casual gaming. Η αλήθεια όμως απέχει από κάτι τέτοιο και τίτλοι όπως το Sin and Punishment: Successor of the Skies αποδεικνύουν ότι η “last gen” οικιακή κονσόλα της Nintendo έχει παιχνίδια που απευθύνονται κυρίως στο hardcore κοινό. Οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή ότι, δικαιολογώντας απόλυτα τον τίτλο του, το παιχνίδι θα τιμωρήσει αρκετά όσους αποφασίσουν να αμαρτήσουν και ασχοληθούν μαζί του. Οπότε, όσοι έχετε μόλις γυρίσει από τη δουλειά και αναζητάτε έναν τρόπο χαλάρωσης, καλύτερα να αποφύγετε το Sin and Punishment μιας και το πιο πιθανό είναι να καταλήξετε εξαντλημένος νευρολογικά και με απώλειες που ισοδυναμούν με το σπάσιμο κάποιου ή κάποιων χειριστηρίων που εκτοξεύτηκαν με μανία στον τοίχο ή στο πάτωμα.


Δεν φτάνουν μόνο τα πυρά του εχθρού, υπάρχουν και τα θανατηφόρα laser

Όπως συμβαίνει με τους περισσότερους τίτλους της Treasure, το story υπάρχει απλά για να περιγραφεί ο σκοπός των πρωταγωνιστών του παιχνιδιού. Οι παίκτες έχουν να επιλέξουν μεταξύ δύο playable χαρακτήρων, του Isa Jo και της Kachi, με τον πρώτο να είναι γιος των Saki Amaya και Arian Jo, πρωταγωνιστών του, επίσης εκπληκτικού, Sin and Punishment: Successor of the Earth που είχε κυκλοφορήσει στο Nintendo 64. Έχοντας αναθεματίσει τις πρακτικές των γονιών του, ο Isa Jo έχει βάλει σκοπό να προστατεύσει την Kachi, που συν τα άλλα έχει χάσει τη μνήμη της, και να τη γλιτώσει από τα νύχια των δόλιων Creators. Μεταξύ των αποστολών υπάρχουν cut-scenes μικρής διάρκειας μέσω των οποίων αποκαλύπτονται πτυχές της ιστορίας και των ηρώων, αλλά και πάλι δεν πρόκειται για κάτι που αξίζει την προσοχή των παικτών. Ο τίτλος ανήκει στην κατηγορία των rail shooters. Οι χαρακτήρες έχουν τη δυνατότητα να κινούνται, την περισσότερη ώρα μάλιστα να αιωρούνται, σε όλο το μήκος και το πλάτος της οθόνης, ενώ η διαδρομή που θα ακολουθήσουν στα διάφορα επίπεδα είναι προκαθορισμένη, όπως συμβαίνει με τα μέσα συγκοινωνίας σταθερής τροχιάς, για παράδειγμα τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομό, εξ ου και η χρήση του όρου “on rails” για να περιγράψει τη ροή παρόμοιων παιχνιδιών.
Η οθόνη είναι συνήθως γεμάτη αναρίθμητους εχθρούς, σφαίρες, βόμβες, πυραύλους και οτιδήποτε άλλο φονικό μπορεί να διαθέτει μια καλοκουρδισμένη πολεμική μηχανή.
Η οθόνη συνήθως ασφυκτιά από αναρίθμητους εχθρούς, σφαίρες, βόμβες, πυραύλους και οτιδήποτε άλλο φονικό διαθέτει μια καλοκουρδισμένη πολεμική μηχανή. Από την άλλη, οι δύο πρωταγωνιστές με τις παιδικές φυσιογνωμίες, καλούνται με τα λιγοστά εφόδια που έχουν να κατατροπώσουν ολόκληρη αυτοκρατορία. Αυτό είναι κάτι σύνηθες στα shooters της Treasure. Ο Ιsa και η Kachi θα πρέπει να πορευτούν από την αρχή ως το τέλος του ταξιδιού τους με τα ίδια, μη αναβαθμίσιμα, όπλα που συγκαταλέγονται στη λεγόμενη βασική κατηγορία εξοπλισμού, melee attacks που τεμαχίζουν στα δύο όσους κάνουν το λάθος να πλησιάσουν αλλά και τη δυνατότητα για dodging, την κίνηση που οι παίκτες θα χρησιμοποιήσουν πολύ συχνότερα από οποιαδήποτε άλλη. Με το dodging, οι ήρωες μπορούν να γίνονται αόρατοι αποφεύγοντας τα πυρά των εχθρών που, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, στις περισσότερες περιπτώσεις είναι καταιγιστικά.



Τα boss fights είναι καλοσχεδιασμένα και αποτελούν έναν από τους πυλώνες του gameplay, όπως σε κάθε καλό arcade game. Η δυσκολία των μαχών κλιμακώνεται σταδιακά, όσο περισσότερα χτυπήματα καταφέρνουν οι παίκτες εναντίον των bosses, ενώ οι επιθέσεις τους ακολουθούν ένα συγκεκριμένο pattern. Στις μάχες αυτές οι παίκτες θα επιστρατεύσουν και την ειδική δύναμη που διαθέτουν, δηλαδή ένα charged special attack που αφαιρεί από τους αντιπάλους τους περισσότερη ενέργεια, με την αντίστοιχη μπάρα να πρέπει πρώτα να αλλάξει τα περισσότερα από τα χρώματα του ουράνιου τόξου πριν μηδενιστεί. Η χαρά της νίκης που νιώθει ο κάθε ένας έπειτα από την εξολόθρευση κάθε boss είναι βεβαίως πολύ μεγάλη και αυτό λόγω του, όπως αναφέρθηκε προ ολίγου, αυξημένου βαθμού δυσκολίας του παιχνιδιού. Το υψηλό score αποτελεί μέρος της χαράς των παικτών και προφανώς συμβαδίζει με τους συνεχόμενους θανάτους αντιπάλων. Μάλιστα όταν είχε κυκλοφορήσει το παιχνίδι υπήρχαν τα λεγόμενα online leaderboards και ο καθένας μπορούσε να δει την κατάταξή του σε σχέση με άλλους παίκτες. Οι πιο ικανοί θα δουν έναν πολλαπλασιαστή στη δεξιά μεριά της οθόνης τους να αυξάνεται όσο περισσότερους εχθρούς εξολοθρεύουν και όση περισσότερη ώρα κατορθώνουν να παραμείνουν ζωντανοί, κάτι που επηρεάζει θετικά το τελικό score τους μιας και κάθε φορά, οι πόντοι τους πολλαπλασιάζονται ανάλογα. Πάντως, το να κρατηθεί κάποιος ζωντανός από την αρχή έως το τέλος ενός επιπέδου, συγκεντρώνοντας το μέγιστο αριθμό πόντων, εντάσσεται στην κατηγορία των επιθυμιών που πολύ δύσκολα θα πραγματοποιηθούν.


Οι ήρωες δεν φοβούνται τίποτα.

Το προτεινόμενο μοντέλο χειρισμού περιλαμβάνει το Nunchuck για την κίνηση των χαρακτήρων και το dodging, ενώ το Wii Remote αποτελεί το ιδανικό μέσο για την εύκολη στόχευση και την εξαπόλυση πυρών κατά των αντιπάλων. Όσοι διαθέτουν το Zapper, ένα gadget στο οποίο προσαρμόζεται το Wii Remote, θα έχουν την αίσθηση πως κρατάνε στα χέρια τους ένα πραγματικό όπλο, ενώ αντίστοιχα οι λάτρεις των παραδοσιακών χειριστηρίων μπορούν να παίξουν με το Wii Classic Controller, όμως, μιας και πρόκειται για shooter, η αίσθηση δεν είναι η ίδια και η στόχευση με τη χρήση του αναλογικού μοχλού είναι πολύ πιο δύσκολη.
Το να κρατηθεί κάποιος ζωντανός από την αρχή έως το τέλος ενός επιπέδου, συγκεντρώνοντας το μέγιστο αριθμό πόντων, εντάσσεται στην κατηγορία των επιθυμιών που ποτέ δεν πρόκειται να πραγματοποιηθούν.
Σαν να προσπαθήσει PC gamer να παίξει FPS δίχως mouse. Αντίστοιχα, τα ίδια πράγματα θα αντιμετωπίσουν όσοι διαθέτουν μόνο Wii U GamePad και στο τέλος, παρά τις οικονομικές δυσκολίες των καιρών, ορισμένοι ίσως βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη για να αποκτήσουν τα χειριστήρια που ταιριάζουν καλύτερα στο gameplay. Το Sin and Punishment: Successor of the Skies απέκτησε φανατικό κοινό και είχε μεγάλη απήχηση μεταξύ όσων, τις παλιές καλές εποχές, αρέσκονταν να περνάνε τις ώρες τους στις αίθουσες των ηλεκτρονικών καθηλωμένοι μπροστά από ένα παιχνίδι που τους «επέτρεπε» να σκοτώνουν οτιδήποτε κινείται. Ο υψηλός βαθμός πρόκλησης, σε συνδυασμό με την ταχύτητα, θα δοκιμάσουν όσο δεν πάει τα αντανακλαστικά αυτών που θα αποφασίσουν να ασχοληθούν μαζί του.



Το θετικό στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι η συνέχεια μετά από ένα game over δεν προϋποθέτει continue που αδειάζουν τις τσέπες. Έτσι, η συνέχιση της περιπέτειας και η μάχη με τους Creators γίνεται όχι μόνο δίχως επιπλέον κόστος αλλά είναι και επιβεβλημένη. Η ολοκλήρωση του παιχνιδιού με τον ένα χαρακτήρα, δεν συνεπάγεται ότι τελείωσε η διασκέδαση. Ο άλλος διαθέτει διαφορετικά όπλα, οπότε ένα δεύτερο, τουλάχιστον, playthrough είναι επιβεβλημένο για να διαπιστώσουν όλοι πώς διαφοροποιείται το gameplay. Τέλος, ένα σημείο στο οποίο θα θέλαμε να σταθούμε είναι η υψηλή τιμή του, μιας και με τα €19,99 που κοστίζει ναι μεν οι παίκτες θα απολαύσουν πάνω από δέκα ώρες δράσης, όμως πρόκειται για παιχνίδι που κυκλοφόρησε προ 5 ετών, με γραφικά που θυμίζουν τις καλές εποχές του PlayStation 2. Ίσως ήρθε η ώρα η Nintendo να αναθεωρήσει σοβαρά την τιμολογιακή της πολιτική.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Roronoa
    • Καταπληκτικο παιχνιδι, απο τα κορυφαια στην κατηγορια του. Το παιχνιδι απλα λαμπει με wii remote αλλα παιζετε και με αναλογικους. Νομιζω ειχα διαβασει πως καθε control method εχει τα θετικα του και τα αρνητικα του και οι developers προσπαθησαν να τα κανουν balanced αλλα με remote ειναι απολαυστικοτατο.

*