* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Space Hulk: Tactics Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Cyanide

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Focus Home Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    IGE

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Ο Κωνσταντίνος Καλκάνης καταγράφει τα θετικά και τα αρνητικά του Space Hulk: Tactics μέσα από το αναλυτικό μας #review για τον τιτλο.

Ενώ η Games Workshop φαίνεται πως μοιράζει τις άδειες για τίτλους βασισμένους στο σύμπαν του Warhammer 40K…τρεις στο χιλιάρικο, η αλήθεια είναι πως παρά τις -αρκετές τα τελευταία χρόνια- προσπάθειες μεταφοράς του Space Hulk στις οθόνες μας, δεν έχει υπάρξει κάποια παραγωγή που να μπορεί να θεωρηθεί πραγματικά επιτυχημένη. Και σε ένα βαθμό αυτό οφείλεται στην ίδια τη φύση του επιτραπέζιου spin-off, αφού τα πράγματα είναι αρκετά…ιδιαίτερα και αν κάποιος επιχειρήσει να το μεταφέρει αυτό σε έναν τίτλο για PC/κονσόλα, πρέπει είτε να παραμείνει απόλυτα πιστός στο tabletop και να αποξενώσει πρακτικά οποιονδήποτε δεν έχει ασχοληθεί με αυτό, είτε να κάνει πολλούς συμβιβασμούς και να αλλοιώσει το αρχικό υλικό σε μεγάλο βαθμό. Η Cyanide προσπαθεί να πάρει τη μέση οδό, με τα αποτελέσματα να είναι αν μη τι άλλο προς τη σωστή κατεύθυνση. Αλλά όχι ακριβώς εκεί που θα θέλαμε.



Όσοι δεν έχουν έστω την παραμικρή επαφή με το lore του Warhammer 40K θα χάσουν πολύ γρήγορα την μπάλα με το τι ακριβώς συμβαίνει. Για όσους έχουν μια μικρή ιδέα, όμως, το setting είναι λίγο-πολύ αυτό που θα περίμενε κανείς. Ένα Space Hulk, ή αλλιώς οι συμπτυγμένες μάζες διαστημόπλοιων και άλλων εξωγήινων ερειπίων, εμφανίζεται ξαφνικά μετά από ένα Warp Storm και κατευθύνεται προς τον πλανήτη Gorgonum. Ο Gorgonum είναι forge world, κάτι που σημαίνει πως η Αυτοκρατορία έχει ένα κάποιο ενδιαφέρον να τον κρατήσει...όρθιο οπότε στέλνει μια ομάδα από Blood Angels για να δώσει τέλος στην καταστροφική πορεία του Space Hulk και να αποκομίσει όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί από αυτήν την ακυβέρνητη, περιπλανώμενη στο σύμπαν και το Warp για χιλιάδες χρόνια, μάζα. Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα όταν την εμφάνισή του κάνει και ένας Inquisitor από το Ordo Xenos, ο οποίος δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο Space Hulk, χωρίς όμως να είναι διατεθειμένος να μοιραστεί οποιαδήποτε πληροφορία με τους Blood Angels. Πολύ γρήγορα οι Space Marines ανακαλύπτουν ότι δεν είναι μόνοι τους σε αυτήν την αποστολή, αφού το hulk φιλοξενεί ολόκληρες ορδές από Tyranids και πιο συγκεκριμένα την εμπροσθοφυλακή αυτών, τους Genestealers. Αδιαμφισβήτητα εμπνευσμένοι από το έργο του H.R. Giger, οι Genestealers είναι κάτι σαν το Alien…με στεροειδή. Διαθέτοντας αστραπιαία ταχύτητα και κοφτερές λεπίδες ικανές να κόψουν σα βούτυρο την πανοπλία των Terminators, είναι ίσως για το χειρότερο είδος εχθρού που θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν οι Blood Angels. Κι αυτό γιατί όλα ωραία και καλά όταν διαθέτει κανείς πανοπλία ικανή να αντέξει τις χειρότερες βολές, αλλά το μέγεθός της τους κάνει σαν άρμα μάχης με πόδια και πρέπει να πλοηγηθείτε σε διαδρόμους που με το ζόρι χωράει, οπότε η κατάσταση δεν είναι ιδιαίτερα ευνοϊκή.



Και αυτός είναι ο βασικός πυλώνας του Space Hulk άλλωστε, η θεμελιώδης αρχή και αντίθεση. Οι Terminators είναι πανίσχυροι και μπορούν να εξολοθρεύσουν οτιδήποτε βρεθεί μπροστά τους, αλλά κυριολεκτικά «μπροστά τους». Ο κάθε Space Marine έχει 4 action points και η παραμικρή κίνηση απαιτεί τουλάχιστον ένα, ακόμα και η αλλαγή διεύθυνσης. Οι Genestealers από την άλλη έχουν 6 AP και είναι απείρως πιο ευκίνητοι, αλλά πρέπει να έρθουν σε απόσταση melee για να έχουν την οποιαδήποτε πιθανότητα να προξενήσουν ζημιά. Διαφορετικά classes και ικανότητες δίνουν μια κάποια ποικιλία στη δράση, αν και η μεγαλύτερη τομή δεν είναι άλλη από το σύστημα καρτών που έχει ενσωματώσει η ομάδα ανάπτυξης. Οι θιασώτες του tabletop θα κοιτάξουν περίεργα, αλλά εν τέλει πρόκειται περί μιας εξαιρετικά έξυπνης ιδέας, η οποία υφαίνεται με εξίσου έξυπνο τρόπο στο gameplay. Πιο συγκεκριμένα, πέρα από τα action points του κάθε Space Marine, ο παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει κάρτες είτε για να ευνοήσει την έκβαση μιας δράσης (π.χ. αυξημένες πιθανότητες ή σίγουρο hit για το επόμενο melee/ranged attack), είτε να τις «κάψει» για να αποκτήσει περισσότερα AP σε ένα pool που μπορεί να το μοιραστεί ολόκληρη η ομάδα. Το πιο σημαντικό είναι ότι όλο αυτό το σύστημα διαθέτει ένα έξυπνο «φρένο», που αποτρέπει την υπερβολική εκμετάλλευση αυτού του μηχανισμού με πολύ μεγάλη επιτυχία, καταφέρνοντας να κρατήσει μόνο τα θετικά από το ασυγχώρητο RNG, αφού στο Warhammer 40K ο Αυτοκράτορας μπορεί να προστατεύει, στο Space Hulk Tactics όμως το RNG αγνοεί επιδεικτικά τον αθάνατο αυτοκράτορα και δεν συγχωρεί τίποτα και κανέναν.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity