Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Sparc Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    CCP

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Sparc Review
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Sparc είναι η έκθεση του κόσμου στο Danger Ball του PlayStation VR Worlds. Όχι επειδή υπάρχει λόγος να ζηλέψει το τελευταίο το Sparc, αλλά κυρίως επειδή είναι δύσκολο να το δει κανείς και να μη σκεφτεί ή ακόμη και να μπερδέψει με τον περίπου τίτλο της Sony με το Tron ως προφανή έμπνευση. Βέβαια δεν είναι μόνο οι Γαλάτες τρελοί, είναι και οι Ισλανδοί. Διότι από την CCP Games του Eve Online έρχεται το Sparc και ξεχωρίζει πολύ γρήγορα για την προσοχή που έδειξε η ομάδα καθώς σκαρφιζόταν την κεντρική ιδέα αλλά και διάφορες λεπτομέρειες του παιχνιδιού.



Το Sparc παρουσιάζεται ως VR Sport. Θα ήταν φαιδρή η δήλωση αν ο τίτλος δεν απαιτούσε από τον παίκτη να έχει αρκετό χώρο γύρω του, να είναι όρθιος όση ώρα παίζει, να κρατά στα χέρια δυο PlayStation Move και να κινεί κανονικά κεφάλι, χέρια και κορμό για να αποφεύγει εισερχόμενες μπαλιές. Διότι μπαλάκια πετά ένας παίκτης σε έναν άλλον και μάλιστα, παρότι το PS Move δεν προσφέρει την καλύτερη ακρίβεια μεταξύ των εναλλακτικών σε άλλα συστήματα VR, η CCP Games έκανε αρκετά καλή δουλειά ώστε να μπορούμε να πετυχαίνουμε ευθείες βολές, καμπυλωτές, ακόμη και να δίνουμε και φάλτσα. Χρειάζεται συνήθεια εννοείται, δεν παρέχεται απόλυτη ακρίβεια, αλλά και μόνο που κάτι τέτοιο λειτουργεί όντως στην πράξη δεν το λέτε και λίγο. Γιατί πετά μπάλες ο ένας στον άλλον όμως; Στόχος είναι να πετύχει ο καθένας τον αντίπαλο με τη βολή του. Κι αν όχι αυτόν, τουλάχιστον να φτάσει η μπάλα στο στόχο που βρίσκεται πίσω του. Στην πρώτη περίπτωση εξασφαλίζεται πόντος. Στη δεύτερη δεν κερδίζεται πόντος αλλά η μπάλα που βρήκε το στόχο μεγαλώνει λίγο και γίνεται ταχύτερη, καθιστώντας την επόμενη βολή ακόμη πιο επικίνδυνη. Ένας τρόπος να προστατευθεί κανείς είναι να αποφύγει πρωτίστως την μπάλα κάνοντας την απαραίτητη κίνηση. Αν έχει τη δική του μπάλα στο χέρι όμως, αυτή γίνεται ασπίδα και μπορεί να αποκρούσει μια βολή. Για να επανέλθει αυτή η δυνατότητα, τότε πρέπει να βρούμε μια φορά στόχο πρώτα. Εναλλακτικά μπορούμε να κάνουμε το χέρι μας γροθιά και να…κοπανήσουμε την εισερχόμενη μπάλα.



Φυσικά όλα αυτά περιπλέκονται από τη στιγμή που γίνονται γκέλες και αλλάζει η πορεία της βολής, κάτι που δημιουργεί πονοκεφάλους αλλά και ευκαιρίες, ειδικά δε αν μπουν στην εξίσωση ταχύτητες, τροχιές και φάλτσα. Με τα πολλά ο χαρακτηρισμός “VR Sport” παύει να ακούγεται αστείος. Παίζουν άλλωστε ρόλο τα αντανακλαστικά του παίκτη, η δυνατότητά του να τιθασεύσει την μπάλα του, οι μπλόφες που θα κάνει ο καθένας, τον τρόπο με τον οποίο θα επιχειρήσει να εκμεταλλευθεί ότι υπάρχουν δύο μπάλες στο πεδίο ανά πάσα στιγμή, μια εχθρική που είναι για να επιστρέφεται και μια φιλική που πρέπει να βρίσκει στόχο. Οι μηχανισμοί αυτοί πιάνουν τόπο, έστω και μερικώς, σε μια χούφτα challenges που αντιστοιχούν στο single player. Δεν είναι παρά tutorial χωρισμένο σε τρεις κατηγορίες, με έμφαση σε βολές, αποκρούσεις και τη μίξη τους. Δεν υπάρχει AI, δεν υπάρχουν bots, δεν υπάρχει σωτηρία ή νόημα πέραν του multiplayer.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
Sparc Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity