* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

SpellForce 3 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Grimlore Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    THQ Nordic

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
SpellForce 3 Review
Το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο νου όταν ακούμε για υβρίδιο RTS και RPG, δεν είναι άλλο από το Warcraft III της Blizzard. Στην υποκατηγορία αυτή των RTS ο στρατός του παίκτη συνοδεύεται από έναν ή περισσότερους ήρωες, οι οποίοι, σε αντίθεση με τις απλές μονάδες, κερδίζουν σταδιακά εμπειρία και γίνονται ισχυρότεροι, όπως σε ένα παραδοσιακό RPG. Ωστόσο, τo Warcraft πέρασε από το στάδιο του καθαρού RTS μέχρι να καταλήξει εκεί. Αντίθετα, η σειρά SpellForce, που ξεκίνησε το 2003 από την Phenomic, είχε ως αφετηρία αυτό το σημείο επιχειρώντας να πάει τη νέα αυτή υποκατηγορία ένα βήμα παραπέρα. Τι εννοούμε με αυτό; Πολύ απλά, ότι ενώ το Warcraft III δεν επιχείρησε ποτέ να κρύψει ότι ήταν κατά βάση ένα RTS με στοιχεία RPG, το SpellForce προσπάθησε να πετύχει την τέλεια ισορροπία μεταξύ των δύο. Το αποτέλεσμα ήταν ένα παιχνίδι που διέθετε quests, εξερεύνηση και paperdoll με εξοπλισμό για τους ήρωες, ενώ στο κομμάτι του RTS δεν είχε και πολλά να ζηλέψει από ένα καθαρόαιμο παιχνίδι στρατηγικής.



Ή τουλάχιστον αυτό το κατάφερε πραγματικά το SpellForce II, αφού ξεφορτώθηκε τις περισσότερες «παιδικές ασθένειες» του προκατόχου του. Ακολούθησαν δύο expansions, η εξαγορά της Phenomic από την ΕΑ (η οποία οδήγησε, νομοτελειακά σχεδόν, στη διάλυσή της λίγα χρόνια αργότερα) και το SpellForce έμεινε για λίγο στην άβυσσο του game development μέχρι που η Nordic αποφάσισε να το σώσει και αυτό, κυκλοφορώντας το τρίτο expansion, με τίτλο Faith in Destiny, και δύο χρόνια αργότερα το τέταρτο, με τίτλο Demons of the Past. Κάπως έτσι φθάνουμε αισίως στο παρόν με την κυκλοφορία του πρώτου κανονικού τίτλου από την THQ Nordic, πλέον, και ανάπτυξη από τη θυγατρική της, Grimlore Games. Η συνταγή είναι λίγο-πολύ η ίδια με τα προηγούμενα: ένα υβρίδιο RTS και RPG, με το κομμάτι του RPG να πλαισιώνεται από ένα ενδιαφέρον σενάριο, χαρακτήρες με αρκετό background, voice overs υψηλής ποιότητας και ένα βασικό σύστημα με skills, εξοπλισμό και attributes, ενώ στο κομμάτι του RTS υπάρχουν τρεις φυλές, η καθεμία με την αισθητική της και όλα τα στοιχεία που περιμένει κανείς να βρει σε έναν τίτλο του είδους.



Εδώ εντοπίζεται και το πρόβλημα του SpellForce 3, αλλά πριν το αναλύσουμε θα ήταν καλύτερο να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Βρισκόμαστε στο βασίλειο Nortander, στον απόηχο των καταστροφικών Mage Wars. Πλέον επικρατεί ειρήνη και το βασίλειο έχει επικεντρωθεί στο διωγμό των μάγων που προκάλεσαν τόσα δεινά στους κοινούς θνητούς. Ή για την ακρίβεια στο διωγμό όλων των μάγων ανεξαιρέτως, όπως γίνεται πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις. Όλα θα πήγαιναν καλά για τον ήρωά μας (ή την ηρωίδα μας), αν δεν ήταν απόκληρο παιδί του πιο μισητού ανθρώπου σε όλο το Nortander. Πιθανώς και πέρα και από αυτό. Η μοναδική ελπίδα του πρωταγωνιστή είναι να συγκεντρώσει πιστούς συντρόφους και συμμάχους που θα του παρέχουν την απαραίτητη στρατιωτική ισχύ, ώστε να ξεμπερδέψει το κουβάρι της υπόθεσης στην οποία έχει εμπλακεί άθελά του, ανακαλύπτοντας στην πορεία μια μυστηριώδη επιδημία, τα ερείπια ενός χαμένου πολιτισμού, απρόσμενους συμμάχους και αδίστακτους εχθρούς.



Όλα αυτά εκτυλίσσονται σε ένα πολύ όμορφο περιβάλλον με εξαιρετική λεπτομέρεια, καθώς οι θάμνοι και το γρασίδι παραμερίζουν στο πέρασμα κάθε στρατιώτη και τέρατος, οι χτίστες σχολιάζουν καθώς δουλεύουν για την οικοδόμηση της βάσης μας, οι πόλεις που επισκεπτόμαστε είναι μεγάλες και γεμάτες από κόσμο και τα καβουράκια κάνουν αμέριμνα βόλτες δίπλα στη θάλασσα. Αυτό το τελευταίο κρατήστε το, γιατί τέτοιες λεπτομέρειες είναι σημαντικές για την τοποθέτηση κτιρίων σε RTS mode, όπως εν προκειμένω το Fishery που δεν χρησιμεύει αν χτιστεί δίπλα σε οποιαδήποτε υδάτινη μάζα, αλλά μόνο όπου υπάρχει υδρόβια ζωή. Αντιστοίχως, το Hunting Lodge πρέπει να τοποθετείται όπου υπάρχουν ζώα για κυνήγι. Αν εξαιρέσουμε το Logging Cabin, που προφανώς πρέπει να βρίσκεται κοντά σε δέντρα, τα υπόλοιπα παραγωγικά κτίρια δεν είναι τόσο εύκολα στην τοποθέτησή τους. Κάτι που εκ πρώτης όψεως μπορεί να μοιάζει με ερείπιο ενδέχεται να είναι ένα πολύτιμο κοίτασμα πέτρας, για παράδειγμα.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
SpellForce 3 Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity