Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Super Lucky’s Tale Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Playful

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Xbox Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Super Lucky’s Tale
    • 7+ pegi 7+
      • 7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (1)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.superluckystale.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
*
Το Super Lucky’s Tale είναι μια από τις πιο περίεργες αποκλειστικότητες της Microsoft. Κατά μία έννοια είναι συνέχεια του Lucky’s Tale που κυκλοφόρησε αποκλειστικά για Oculus Rift. Ήταν και πάλι platformer, αλλά απλούστερο, με τη διαφορά ότι ο παίκτης μπορούσε να πλησιάσει στοιχεία του επιπέδου, να αλλάξει γωνία κ.λπ. Δηλαδή ο παίκτης ήταν η κάμερα. Το Super Lucky’s Tale είναι πιο μεστό platformer, λιγότερο concept δηλαδή, και ένας από τους τίτλους που τρέχει σε ανάλυση 4K και σε 60 καρέ σε Xbox One X. Σε Xbox One και Xbox One S μένουμε σε 1080p30. Με λίγες εξαιρέσεις οι στόχοι αυτοί πιάνονται και διατηρούνται.



Βέβαια η πολύ υψηλή ανάλυση φέρνει καθαρότητα και όχι πολλά παραπάνω. Διότι η καλλιτεχνική διεύθυνση είναι ανάλαφρη, πολύχρωμη, παιδική. Το τελευταίο δεν το λέμε υποτιμητικά, αφού το Super Lucky’s Tale είναι περισσότερο ζυγισμένο για νεαρές ηλικίες. Όσο γινόταν τέλος πάντων. Ο Lucky είναι η αλεπού που πρωταγωνιστεί. Ως εκπαιδευόμενος φύλακας του Book Of Ages, καλύπτει προσωρινά την αδελφή του που λείπει. Τότε ένα μάτσο γάτες, που σίγουρα θέλουν να νιώσουν γατόνια, επιτίθενται με στόχο να κλέψουν το βιβλίο και να χρησιμοποιήσουν τη δύναμή του. Τελικά τους ρουφά όλους το βιβλίο, μαζί και τον Lucky και κάπως έτσι καταλήγουν να ασχολούνται με τους τέσσερις διαφορετικούς κόσμους του παιχνιδιού. Εκεί θα γνωρίζουν άλλα αξιαγάπητα πλάσματα, όπως σκουλήκια αγρότες που καταφέρνουν να μοιάζουν με Rabbids, μέλισσες, ακόμη και Golems, μικρά και μεγάλα.



Η συνταγή είναι η γνωστή. Κάθε κόσμος έχει το δικό του hub που οδηγεί στα πέντε του επίπεδα. Στα επίπεδα το να φτάσουμε στο τέλος είναι εύκολη υπόθεση. Ο Lucky έχει απλό, διπλό άλμα, χτυπά εχθρούς στο κεφάλι με άλμα ή με «απότομη» προσγείωση αλλά έχει τη δυνατότητα να σκάβει το έδαφος. Τότε ο χειρισμός του είναι κάπως περίεργος είναι η αλήθεια, αλλά είναι απαραίτητη η διαδικασία αν κάποιος θέλει να ανακαλύψει όλα όσα έχει να προσφέρει ένα επίπεδο. Το ζητούμενο είναι η συγκέντρωση τριφυλλιών. Κάθε επίπεδο έχει 4 και το ένα δίνεται με την απλή ολοκλήρωσή του. Μαζέψτε 300 νομίσματα όμως και παίρνετε άλλο ένα. Βρείτε και τα πέντε γράμμα του ονόματος του πρωταγωνιστή και να ένα ακόμη. Και το τελευταίο είναι πάντα κρυμμένο και πρέπει να βρεθεί με εξερεύνηση και παρατηρητικότητα. Βέβαια όλα αυτά συγκεντρώνονται ευκολότερα από όσο υποθέτει κάποιος που είναι συνηθισμένος σε τίτλους Mario και κάπως έτσι προκύπτει τελικά ότι ο τίτλος στοχεύει σε μικρότερες ηλικίες.
Δεν το κάνει πάντα με τον καλύτερο τρόπο πάντως. Η αναμέτρηση με το boss της περιοχής απαιτεί τη συγκέντρωση ορισμένου αριθμού τριφυλλιών. Οι απαιτήσεις σε τριφύλλια είναι τέτοιες που δεν είναι αυτονόητο, ειδικά για τους πιο βιαστικούς, πως όταν έρθει η ώρα για boss fight ο παίκτης έχει ό,τι χρειάζεται για να ανοίξει το δρόμο. Τότε πρέπει να καταπιαστεί με λίγο grind. Βέβαια δεν υπάρχουν μόνο τα κανονικά επίπεδα που προσφέρουν τριφύλλια. Κάθε hub οδηγεί και σε μερικές δραστηριότητες ακόμη, κάποια επίπεδα που τρέχουν σε δυο διαστάσεις, κάποια άλλα που λειτουργούν ως endless runners κι άλλα που μιμούνται το Marble Madness σε κάποιο βαθμό. Ουσιαστικά πρόκειται για mini games που ξεφεύγουν από τη δομή του τυπικού επιπέδου και κρύβουν τα δικά τους τριφύλλια.



Σε αυτές τις επιπλέον δραστηριότητες συναντούμε και τα λιγότερα προβλήματα με την κάμερα. Ο παίκτης δεν έχει πλήρη έλεγχο της κάμερας και μπορεί να διαλέγει μεταξύ τριών γωνιών συνήθως. Το πρόβλημα είναι πως καμιά δεν είναι ιδανική ενώ υπάρχουν σημεία στα οποία η μη ικανοποιητική ορατότητα επιβάλλει trial and error σε άλματα. Ευτυχώς που υπάρχουν αρκετά checkpoints και κάμποσες ζωές. Αν και όταν τελειώσουν το επίπεδο ξεκινά, αναμενόμενα, από την αρχή. Βλέπετε όμως ότι πέραν απλής αναφοράς, δεν έχουμε αγγίξει το θέμα του ίδιου του άλματος. Ο Lucky καταφέρνει να είναι περίεργα ανάλαφρος στον αέρα και ταυτόχρονα το διπλό άλμα να μην είναι η ευκολία που φανταζόμαστε, ενώ στο έδαφος είναι πιο βραδυκίνητος από το αναμενόμενο. Πάνω από όλα αδυνατούμε να αντιληφθούμε πώς αξιοποιήθηκε η ιδέα πως είναι αλεπού στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί και τις δυνατότητές που έχει. Ακόμη και αν μετρήσουμε το σκάψιμο. Αυτό μάλλον είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα του τίτλου. Διότι διάφορα άλλα μπορούν να δικαιολογηθούν από το μέγεθος της παραγωγής στην οποία η αισθητική χαρακτήρων και επιπέδων ήταν σίγουρα προτεραιότητα. Λείπει όμως το design που θα έδινε ξεχωριστό χαρακτήρα στον πρωταγωνιστή και την περιπέτειά του.



Ακόμη κι έτσι, για λίγες ώρες το Super Lucky’s Tale είναι ευχάριστο αλλά όχι άξιο λόγου. Δεν θα ήταν άσχημο να πήγαιναν καλύτερα τα πράγματα αφού το Xbox δεν έχει και ιδιαίτερη παράδοση σε αυτό το είδος. Θα ευχόμασταν καλύτερη τύχη την επόμενη φορά αλλά δεν ξέρουμε αν πιάσει το inside joke ο Lucky. 

6

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Καλοσχεδιασμένα επίπεδα και πλάσματα
  • Σε μεγάλο βαθμό προσιτό σε παιδιά
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Η κάμερα δεν μας κάνει χάρες
  • Ο Mario μπαίνει σε σωλήνες, ο Sonic χρησιμοποιεί τα καρφιά του και ο Lucky…λακίζει;
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*