Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Addams Family: Mansion Mayhem Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    PHL Collective

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το The Addams Family: Mansion Mayhem θα μπορούσε να είναι μια -έστω- αξιοπρεπής προσπάθεια. Δυστυχώς, ούτε αυτό...

Μπήκαμε πλέον για τα καλά στην καινούργια σεζόν και τα games που ετοιμάζονται να μας κολλήσουν στις οθόνες μας είναι πολλά. Ένα 3D platformer, tie-in σε animated ταινία, θα ‘λεγε κανείς πως είναι ότι πρέπει για ένα χαλαρό διάλειμμα από τους πιο απαιτητικούς τίτλους που διατίθενται ετούτη την περίοδο. Και δη κατά τη διάρκεια του Halloween, μια και μιλάμε για παιχνίδι που βασίζεται στον κόσμο της Οικογένειας Άνταμς. Είναι λοιπόν το The Addams Family: Mansion Mayhem το παιχνίδι που θα μας κάνει να μπούμε σε μια πιο… στοιχειωμένη και ανατριχιαστική διάθεση που να συνάδει με το κλίμα των ημερών;




Ο τίτλος έρχεται από την Outright Games, μια ομάδα με ειδίκευση στα παιχνίδια που απευθύνονται σε νεαρότερης ηλικίας παίκτες. Υποτίθεται πως κυκλοφορεί συνοδεία της - όπως προαναφέραμε - animated ταινίας The Addams Family 2, η οποία αποδείχθηκε πολύ λίγη για να φέρει το όνομα ενός πάλαι ποτέ (τουλάχιστον) ενδιαφέροντος franchise. Ευτυχώς λοιπόν που το παιχνίδι δε βασίζεται σε αυτή, αλλά αντίθετα θέτει την οικία της οικογένειας σε κίνδυνο καθώς οδεύει προς αναγκαστική πώληση. Δυστυχώς όμως η ιστορία δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο μια και υπάρχει μόνο και μόνο για την προσθήκη ορισμένων καρέ με απειροελάχιστους διαλόγους που παριστάνουν τις γέφυρες μεταξύ δύο διαφορετικών πιστών. Τους διαλόγους τους διαβάζουμε φυσικά μια και τα voice-overs αποτελούνται κατά κύριο λόγο από επιφωνήματα και βογκητά που παίζουν κατ’ επανάληψη κατά τη διάρκεια του gameplay και μάλιστα ενοχλητικά πιο δυνατά από την ανιαρή - αλλά τουλάχιστον ταιριαστή σε παιδικό platformer game - μουσική.



Δίχως πλοκή που να μας απασχολεί πραγματικά λοιπόν παίζουμε με έναν από τους 4 βασικούς χαρακτήρες, τους Gomez, Morticia, Pugsley και Wednesday. Η επιλογή χαρακτήρα είναι και αυτή ανούσια καθώς όλοι τους έχουν τις ίδιες ικανότητες και μπορούν να χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε όπλο βρούμε στην πορεία. Σχεδιαστικά κιόλας χάνουν από το γεγονός ότι η κάμερα του παιχνιδιού τοποθετείται αρκετά μακριά τους, σε σημείο να μοιάζουν με μικρά πιόνια επιτραπέζιου στα οποία δεν μπορούμε καν να ξεχωρίσουμε όλα τους τα χαρακτηριστικά. Οι ίδιες οι πίστες είναι (σωστά θα μαντέψατε) στην πλειοψηφία τους βαρετές και στο σύνολό τους επαναλαμβανόμενες. Το παιχνίδι περιέχει 4 διαφορετικούς κόσμους, όλοι εντός της έπαυλης της οικογένειας, με πίστες που είναι πολύ, μα πολύ μεγαλύτερες απ’ όσο χρειάζεται. Αυτό σημαίνει πως μπαίνοντας σε κάθε κόσμο έχουμε μπροστά μας μεγάλο δρόμο μέχρι τον επόμενο και, λόγω του ότι οι εχθροί, τα περιβάλλοντα και τα αντικείμενα του παιχνιδιού είναι αρκετά περιορισμένα, υπάρχει συνεχώς στην οθόνη μας κάτι που έχουμε ξαναδεί και ανακυκλώνεται κατ’ εξακολούθηση.



Η κάθε πίστα μας αναθέτει μερικά καθήκοντα που θα πρέπει να εκτελέσουμε, όπως για παράδειγμα τη συλλογή συγκεκριμένου αριθμού Doubloons (τα νομίσματα του παιχνιδιού). Κάθε φορά που ολοκληρώνουμε ένα από αυτά εμφανίζεται μια γιγαντιαία συγχαρητήρια επιγραφή που μπλοκάρει το οπτικό μας πεδίο ακόμα και σε σημεία που βρίσκονται εχθροί παντού γύρω μας. Πέραν τούτου, το παιχνίδι δεν μας σαμποτάρει πουθενά αλλού. Η δυσκολία του είναι μικρή και το αίσθημα της ήττας ανύπαρκτο καθώς κάθε φορά που πεθαίνουμε εμφανιζόμαστε ξανά σώοι και αβλαβείς λίγα μέτρα πίσω. Υπάρχουν ορισμένες κρυψώνες που χρειάζονται ένα στοιχειώδες ψάξιμο και μερικά από τα όπλα που προστίθενται σε προχωρημένες πίστες παρουσιάζουν ένα κάποιο ενδιαφέρον, όμως το χάνουν σχετικά σύντομα μια και η χρήση τους μετατρέπεται σε επαναλαμβανόμενη αγγαρεία. Το παιχνίδι παρέχει επίσης τη δυνατότητα για co-op με έως και τρεις ακόμα παίκτες, όμως με δεδομένο τα παραπάνω δεν πρόκειται και για την καλύτερη περίπτωση party game. Τουναντίον. Τα πράγματα θα λέγαμε πως είναι λίγο καλύτερα στα λίγα mini-games που περιέχονται (11 συνολικά) και αποτελούν μια ευχάριστη και γρήγορη δόση multiplayer, όμως μέχρι εκεί.



Τεχνικά ο τίτλος παρουσιάζει μικρο-κολλήματα σε εικόνα και ήχο, αλλά και λίγες καθυστερήσεις στις οθόνες φόρτωσης. Οι χαρακτήρες ανταποκρίνονται άψογα στις εντολές που τους δίνουμε, όμως οι στιγμές που πρέπει να δώσουμε την εντολή για χτύπημα σε εχθρό μπερδεύουν εξαιτίας ενός συνδυασμού χαμένων καρέ και απρόσεκτου game design με αποτέλεσμα να δεχόμαστε επιθέσεις δίχως να μας έχει αγγίξει πραγματικά κάτι. Τα γραφικά του τίτλου είναι τρεις γενιές πίσω και η κάμερα που σχολιάσαμε νωρίτερα διατηρεί μεγάλη απόσταση από τους χαρακτήρες με αποτέλεσμα να δείχνουν πολύ μικροί και σχεδόν μη αναγνωρίσιμοι.



Σίγουρα λοιπόν το The Addams Family: Mansion Mayhem δεν απευθύνεται στους λάτρεις της ομώνυμης σειράς μια και αποτελεί ένα προχειροφτιαγμένο 3D platform game με ένα βεβιασμένο και αντιαισθητικό skin Addams Family. Σε άτομα μικρής ηλικίας μπορεί να μετρήσει χιλιόμετρα και οι μεγαλύτεροι της κατηγορίας των completionists θα σπαζοκεφαλιάσουν δίχως τύψεις έως ότου βρουν κάθε κρυφό σημείο που υπάρχει στις πίστες. 

3

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Μπορεί να αρέσει σε αρκετά νεαρούς παίκτες
  • Λίγα minigames με υποτυπώδες νόημα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Πολύ κακά γραφικά, πρόχειρο game design και τεχνικά προβλήματα σε ένα παιχνίδι τριών γενιών πίσω
  • Σχεδόν ανύπαρκτη δυσκολία και κανένα αντίκτυπο στους θανάτους των χαρακτήρων
  • Στοιχειώδης ιστορία που δε θα απασχολήσει κανέναν
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*