Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

The Elder Scrolls V: Skyrim Nintendo Switch Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    IGE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
The Elder Scrolls V: Skyrim Nintendo Switch Review
Η οποιαδήποτε εισαγωγή για το Skyrim κρίνεται ως μάλλον περιττή, αφού στα έξι χρόνια από την κυκλοφορία του ο τίτλος της Bethesda είναι ανάμεσα στα “all time classics”. Και όχι άδικα. Ο μεγάλος κόσμος του, το gameplay και το πλούσιο lore, συνθέτουν ένα αποτέλεσμα που αιχμαλώτισε (και αιχμαλωτίζει ακόμα) όσους αποφασίσουν να ασχοληθούν μαζί του, ενώ δεν είναι λίγα τα σκηνικά, αλλά ακόμα και τα bugs που βρήκαν τη θέση τους στη σύγχρονη pop κουλτούρα. Μετά από τα Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One, PlayStation 4 και PC, ήρθε η ώρα και για το Nintendo Switch να «φιλοξενήσει» το Skyrim και να προσφέρει για μια ακόμη φορά την ίδια, πετυχημένη συνταγή. Με τα «μεγέθη» να είναι κάτι παραπάνω από γνωστά, το σημαντικότερο ερώτημα φυσικά δεν είναι άλλο από το κατά πόσο το hardware του Switch αντεπεξέρχεται στις απαιτήσεις. Και η απάντηση εν προκειμένω είναι -ευτυχώς- εύκολη. Βέβαια, το να μπορέσει να τρέξει στο Switch το port ενός τίτλου που μετράει ήδη έξι χρόνια στην πλάτη του δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη υπόθεση, ούτε ένα τεχνολογικό επίτευγμα όπως για παράδειγμα η υπόθεση του DOOM.



Παρ’ όλα αυτά, αν θέλουμε να μπούμε σε λίγες επιπλέον λεπτομέρειες, η έκδοση του Skyrim για το Nintendo Switch οπτικά καταλήγει κάπου ανάμεσα σε αυτή των συστημάτων της προηγούμενης και της τρέχουσας γενιάς. Αυτό σημαίνει ότι αρκετές από τις βελτιώσεις βρήκαν το δρόμο τους προς το υβριδικό σύστημα της Nintendo, με τις εκδόσεις για PS4 και Xbox One όμως να προσφέρουν το κάτι παραπάνω όσον αφορά στον οπτικό τομέα. Είτε αυτό είναι εφέ περιβάλλοντος και spells, είτε πλουσιότερη βλάστηση, είτε λιγότερο pop-in. Όλα αυτά, βέβαια, δε σημαίνουν ότι το αποτέλεσμα είναι άσχημο. Κάθε άλλο. Το Skyrim δείχνει εξαιρετικό στο Nintendo Switch, όσο εξαιρετικός θα μπορούσε βέβαια να δείξει ένας τίτλος του 2011. Ιδίως σε handheld mode, η εικόνα είναι εντυπωσιακή. Σημαντικότερες όλων είναι οι επιδόσεις, αφού ως επί το πλείστο ο τίτλος τρέχει σταθερά σε 30 καρέ το δευτερόλεπτο, με μερικές εξαιρέσεις για τις οποίες όμως τις περισσότερες φορές ευθύνεται η μηχανή γραφικών και όχι το hardware. Από την άλλη, τόσο το πρωτότυπο περιεχόμενο, όσο και όλα τα πακέτα επέκτασης δίνουν το «παρών», με μοναδική εξαίρεση την υποστήριξη για mods που απολαμβάνουν οι άλλες (σύγχρονες) εκδόσεις.



Δε θα μπορούσαν να απουσιάζουν και χαρακτηριστικά που είναι αποκλειστικά στο Switch, και φυσικά αυτά δεν είναι άλλα από την υποστήριξη των motion controls και amiibo. Τα motion controls είναι σίγουρα ενδιαφέροντα, με το lock-picking να είναι αδιαμφισβήτητα η πιο ενδιαφέρουσα εμπειρία, ενώ στη χρήση σπαθιού και ασπίδας υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση μεταξύ input και εκτέλεσης, κάτι που φυσικά δεν υπάρχει με τη «συμβατική» χρήση των Joy-Cons ή του Pro Controller. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η χρήση των motion controls είναι καθαρά προαιρετική, έτσι μπορείτε να συνεχίσετε να παίζετε όπως ξέρετε όταν για οποιονδήποτε λόγο το θελήσετε. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι, σε αντίθεση με το DOOM, η χρήση των joy-cons σε handheld mode ή grip χρειάζεται μικρότερη εκμάθηση, αν και το Pro Controller για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ο πιο εύκολος και άμεσος τρόπος για να απολαύσετε την περιπέτειά σας. Τέλος, υπάρχει και η υποστήριξη amiibo, τα οποία και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να απολαύσετε το loot που αυτά προσφέρουν όταν χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση, ενώ τα amiibos του Legend of Zelda προσφέρουν τη δυνατότητα ξεκλειδώματος των τριών αποκλειστικών, Zelda-themed, αντικειμένων.



Αναπόφευκτα, εκεί που καταλήγουν όλα είναι στο κατά πόσο η έκδοση του Skyrim για το Nintendo Switch αποτελεί μια ελκυστική επιλογή – και για ποιο κοινό. Δεδομένου ότι ο τίτλος έχει κυκλοφορήσει σχεδόν για κάθε σύστημα που υπήρξε από το 2011 (και η Bethesda μάλλον σχεδιάζει να βγάλει port και για φούρνο μικροκυμάτων), ποιοι θα επιλέξουν να ξεκινήσουν μια ακόμη περιπέτεια στον κόσμο του; Το Skyrim στο Switch είναι ένα εξαιρετικό port, με όλο το περιεχόμενο, αλλά και -εμβληματικά πλέον- bugs που το χαρακτηρίζουν σαν σύνολο, και σίγουρα η σκέψη του να μπορεί ο παίκτης να παίρνει μαζί του την κονσόλα για μια γρήγορη «δόση» περιπέτειας εν κινήσει, είναι κάτι παραπάνω από δελεαστική. Όπως και να ‘χει, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για αυτούς που δεν είχαν ασχοληθεί μέχρι τώρα με τον τίτλο, να το κάνουν, αλλά και για αυτούς που διψάνε για μια ακόμα επίσκεψη στο μαγικό κόσμο του Skyrim. Απλά θα πρέπει πάντα να έχουμε υπ’ όψιν ότι έχουμε να κάνουμε με έναν τίτλο του 2011, και τους συμβιβασμούς που συνεπάγεται αυτό (gameplay, design, bugs κ.λπ.). 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
ΘΕΤΙΚΑ
  • Πολύ καλή μεταφορά
  • Πρώτη φορά Skyrim τσέπης
  • Skyrim στο φραπέ
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Δεν προτείνονται τα motion controls
  • Έγινε port και στα bugs
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Saiyan85
    • Ωραία, γλαφυρή περιγραφή. Το παιχνίδι είναι κορυφαίο όπως και να το κάνουμε, απλά σε σχέση με pc και κονσόλες το switch έχει μερικές ''αδυναμίες''. Είναι ευκαιρία για όποιον έχει το switch και δεν είχε πιάσει στο χέρι του το Skyrim να το πιάσει τώρα!

    • clapiotis
    • 9 από μένα επειδή παίζω πρώτη φορά το παιχνίδι και το βρίσκω εξαιρετικό στο Nintendo Switch και στην τηλεόραση και στο τραίνο, χωρίς να με ενδιαφέρει αν έχει άλλο ένα επιπρόσθετο pixel ή ένα ακόμα χορταράκι στο βάθος σε άλλες εκδόσεις :)

    • Volga
    • Έτσι μια και τα 2 είναι RPGs, τι θα προτείνατε μεταξύ Skyrim + Xenoblade 2;

Το Persona 4: Dancing All Night έρχεται στο PS4

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity