* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

The Elder Scrolls V: Skyrim VR Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    IGE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
The Elder Scrolls V: Skyrim VR Review
Skyrim. Αρκεί το άκουσμα της λέξης αυτής και μόνο για να αρχίσουν συζητήσεις προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Βέβαια, στην παρούσα, η μόνη κατεύθυνση που μας ενδιαφέρει είναι εκείνη που οδηγεί στην εικονική πραγματικότητα. Αν το σκεφτεί κανείς, και μόνο που όλη η σειρά The Elder Scrolls βασίζεται σε προοπτική πρώτου προσώπου, η ιδέα ότι μπορεί να λειτουργήσει ο κόσμος του Skyrim σε VR είναι δύσκολο να ακουστεί περίεργη. Λογικό είναι και να προτιμήσει η Bethesda να δοκιμάσει το τοπίο της εικονικής πραγματικότητας με κάτι έτοιμο. Και μάλλον θέλει να δοκιμάσει τα πάντα αφού πέρα από το Skyrim σε VR, έχουμε πια το DOOM ενώ περιμένουμε και το Fallout 4.



Το Skyrim VR λοιπόν είναι, για την ώρα, αποκλειστικότητα του PSVR και αρκετά φιλόδοξο ως πείραμα. Άλλωστε υπάρχει λόγος που τα περισσότερο VR games δεν είναι στημένα για τις ώρες που απαιτεί ο τίτλος της Bethesda ως επένδυση, και δεν είναι απλά το budget που τους περιορίζει όλους. Και σε VR το Skyrim είναι τεράστια επένδυση σε χρόνο αφού περιλαμβάνεται το βασικό παιχνίδι και όλες οι μετέπειτα επεκτάσεις, το ίδιο περιεχόμενο δηλαδή που βλέπουμε στην πιο πρόσφατη έκδοση για PC, στις εκδόσεις για PS4 και Xbox One αλλά και στην περίπτωση του Switch που παίρνει κι αυτό γεύση πλέον. Πώς είναι όμως το Skyrim σε VR; Αναμενόμενα δεν είναι το ίδιο εντυπωσιακό τεχνικά, ακόμη και αν το ζήσετε σε PS4 Pro. Λογικό βέβαια, αφού σε VR όλα είναι πιο απαιτητικά. Οπτικά το αποτέλεσμα θυμίζει περισσότερο τα συστήματα της προηγούμενης γενιάς. Ωστόσο η αίσθηση σε VR είναι τόσο διαφορετική που ο κόσμος φαντάζει πιο μεγαλειώδης, κι ας μη φαίνεται το ίδιο όμορφος. Η δυνατότητα να παρατηρήσουμε τα πάντα από γωνίες και αποστάσεις που ήταν αδύνατες αλλιώς, η τελείως διαφορετική θέα και αίσθηση στην ιππασία, ακόμη και η πτώση στο κενό, παρότι δεν προσφέρει τίποτα καλό εντός του παιχνιδιού, αναβαθμίζεται ως εμπειρία. Βέβαια το Skyrim δεν είναι πάρκο. Ούτε βέβαια αντιστοιχεί σε παράδειγμα σύγχρονου design πια. Οπότε όλα κρίνονται, στην προκειμένη, από το κατά πόσο προσαρμόζεται ικανοποιητικά για την εικονική πραγματικότητα.



Για αρχή παραμένουν πολλά bugs ακόμη, όπως και στις άλλες εκδόσεις, παρά τα χρόνια υποστήριξης και διορθώσεων. Τα περισσότερα είναι glitches που δεν επηρεάζουν και πολύ την πράξη, εκτός βέβαια από εκείνες τις φορές που θα πέσει ο χαρακτήρας στο κενό ή στο εσωτερικό του κόσμου, εμπειρία ακόμη πιο αστεία από τη νέα, διαφορετική σκοπιά που έχει ο παίκτης σε αυτήν την έκδοση. Και αν είναι να καταπιαστεί κανείς με όλα αυτά, μαζί και με μάχη και λοιπές περιπέτειες, όπως «μετωπική» με δράκο, φυσιολογικό να αναρωτιέται τι μπορεί να περιμένει από ναυτία. Ως γνωστόν το θέμα αυτό εξαρτάται κι από την ιδιαιτερότητα του καθενός, ενώ εξαρτάται σημαντικά από το χειρισμό της κίνησης και της κάμερας. Η Bethesda έχει φροντίσει ώστε να προσφέρει πάρα πολλές επιλογές που μπορεί να ρυθμίσει ο καθένας ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή ισορροπία. Υποστηρίζεται χειρισμός με το DualShock4 και ακριβώς όπως τον περιμένει κανείς σε τέτοιο τίτλο ακόμη και εκτός VR. Δηλαδή η κίνηση μπορεί να είναι απόλυτα ελεύθερη και ο χειρισμός ακριβής, με τη λεπτομέρεια ότι ο παίκτης στρέφει τη ματιά του ελεύθερα σε κάθε περίπτωση.
 
The Elder Scrolls V: Skyrim VR Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity