
Αυτή η πρώτη αλληλεπίδραση σημαίνει την επιστροφή του εντυπωσιακού motion capture που ξεχώρισε στο Until Dawn και την πρώτη γνωριμία με τα πολύ καλά μοντέλα των εν λόγω χαρακτήρων. Προφανώς και η ανάλυση είναι αυτή που επιτρέπει το PSVR, το ανάλογο ισχύει και για το aliasing, αλλά το αποτέλεσμα παραμένει εντυπωσιακό, όπως και τα συνοδευτικά voice overs. Ο οπτικός τομέας είναι πραγματικά πολύ καλός και πάλι όμως ξεπερνιέται από το φανταστικό ήχο που επιβάλλεται σχεδόν σε horror και δη σε VR. Το πρώτο μέρος της περιπέτειες είναι κυρίως ατμοσφαιρικό. Ως τρόφιμοι οι μέρες περνούν σε μια κάποια ρουτίνα και αλληλεπίδραση με το προσωπικό. Και κάθε εργαζόμενος είναι λίγο περίεργος, ικανός να δημιουργεί περισσότερα ερωτηματικά με τη συμπεριφορά του και μόνο. Τα βράδια είναι ακόμη πιο τρομακτικά, αφού είναι γεμάτα παραισθήσεις και οράματα. Αργά ή γρήγορα προστίθεται «συγκάτοικος» με τις δικές του θεωρίες και η ένταση συνεχίζεται να χτίζεται με ήχους, διαλόγους και ύποπτα θεάματα.

Έτσι κινούνται τα πράγματα στο πρώτο μισό, οπότε είναι ευκαιρία να καταλήξει κανείς και στο σύστημα χειρισμού που προτιμά. Τα PS Move επιτρέπουν έλεγχο κάθε χεριού ξεχωριστά, ευκολότερη αλληλεπίδραση με μεμονωμένα αντικείμενα, ανάδραση στις αλληλεπιδράσεις αυτές για περισσότερο ρεαλισμό, αλλά δεν είναι ιδανική η κίνηση στο χώρο, αφού χρειάζεται πάτημα πλήκτρου στο ένα PS Move και ορισμός κατεύθυνσης με το άλλο. Δεν υπάρχει teleporting, πράγμα περίεργο και για την κατηγορία αλλά και για τη συγκεκριμένη περίπτωση, όπου η κίνηση στο χώρο είναι όντως πολύ αργή, σίγουρα με στόχο τη διατήρηση καλής επίδοσης και τη μείωση φαινομένων ναυτίας. Με το DualShock 4 ο έλεγχος αντικειμένων είναι πιο δύστροπος, η κίνηση μπορεί να γίνεται ευκολότερα όμως, παρότι δεν γλιτώνουμε, και πάλι, κάποια περίεργα φαινόμενα, όπως το ότι η όπισθεν πάει μόνο ένα βήμα τη φορά, πράγμα ακατανόητο για παιχνίδι που θέλει να σοκάρει τον παίκτη κάθε τόσο. Και όταν το πετυχαίνει είναι ακόμη πιο περίεργο να μην μπορεί τρέξει να ξεφύγει κανείς. Πάλι καλά που τα πάντα εκτυλίσσονται με αργούς ρυθμούς.
Χμμ κρίμα και το περίμενα αυτό
Αλήθεια, πόσο απαραίτητο ήταν να κυκλοφορήσει τόσο άμεσα; Δεν μπορούσαν να το αναπτύξουν ένα εξάμηνο ακόμα και να βγάλουν στην αγορά κάτι πιο ποιοτικό, ολοκληρωμένο και με λίγο μεγαλύτερη διάρκεια; Ο κόσμος ψάχνει κίνητρα για να επενδύσει στη συσκευή και τέτοιοι τίτλοι είναι καθοριστικοί για όσους ασχολούνται με παιχνίδια τρόμου.