Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Titanfall 2 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Respawn Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Η βιομηχανία των videogames πλέον, καλώς ή κακώς, εκτιμά περισσότερο τα sequels από τις ολοκληρωτικά καινούριες δουλειές. Βλέπετε, ο Master Chief είναι ένας και μοναδικός, το ίδιο και ο Nathan Drake, γεγονός που καθιστά σαφώς πιο εύκολο για τις εταιρείες, να “χτίσουν” νούμερα πωλήσεων σε μια υπάρχουσα βάση χρηστών, από το να δημιουργήσουν νέα με κάποιον καινούριο πρωταγωνιστή. Και ενώ η συνεχής αναζήτηση περισσότερου χρήματος έχει δημιουργήσει τη μόδα των ετήσιων sequel, με μικρές αλλαγές και απειροελάχιστες βελτιώσεις, έρχεται το Titanfall 2 να μας αποδείξει ότι υπάρχουν ακόμα sequel που δικαιολογούν τον όρο. Και αν κάτι φαίνεται από τη πρώτη ματιά, είναι ότι η Respawn Entertainment έλαβε σοβαρά υπόψιν την κριτική του κοινού και αποφάσισε να δώσει όλα αυτά που έλειπαν από το πρώτο μέρος.



Το story mode δίνει δυναμικά το “παρών”, με την ιστορία του Jack Cooper να έχει αρχή, μέση και τέλος, χωρίς να ξεφεύγει σε διάρκεια από τα γνωστά πρότυπα που έχουν θέσει οι σειρές Call Of Duty και Battlefield. Όμως εδώ εκτιμούμε τη στρωτή ροή, με την κλίμακα στις μάχες να μεγαλώνει όλο και περισσότερο φτάνοντας προς το τέλος, αλλά και με σωστά τοποθετημένα διαλείμματα από τις μάχες για να απολαύσουμε την απίστευτη αμεσότητα του χειρισμού σε επίπεδα που θα δοκιμάσουν τις ικανότητές μας στο platforming, εκπαιδεύοντάς μας παράλληλα για αυτό που θα ακολουθήσει στο multiplayer.
Τα επίπεδα του multiplayer, χωρίς να έχουν χάσει την τάση προς το vertical gameplay που είχαμε απολαύσει στο πρώτο παιχνίδι, είναι πλέον πιο ανοικτά, επιτρέποντας περισσότερη τακτική στη προσέγγιση της μάχης.
Αν θα θέλαμε κάτι παραπάνω, θα ήταν ίσως μεγαλύτερη διάρκεια, μιας και οι επτά ώρες μας έπεσαν λίγο...λίγες, πιο αξιομνημόνευτα bosses και μεγαλύτερη εμβάθυνση στον κόσμο του Titanfall. Ειδικότερα σε ένα επίπεδο προς το μέσο του campaign, υπήρχε η ευκαιρία και ο μηχανισμός να μάθουμε πολλά περισσότερα, όμως καλύτερα να μην σας το χαλάσουμε λέγοντας κάτι παραπάνω. Το σίγουρο είναι πως, συνολικά, το campaign ικανοποιεί και σε κανένα σημείο του δεν μοιάζει πρόχειρο και φτηνό, να προστέθηκε στον τίτλο απλά για να μπει. Επίσης, χωρίς να ενοχλεί ιδιαίτερα, το AI των αντιπάλων δεν χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα...έξυπνο, οπότε οι βετεράνοι καλό θα είναι να δοκιμάσουν απευθείας τον υψηλότερο βαθμό δυσκολίας. Ελπίζουμε η Respawn Entertainment να συνεχίσει το ίδιο δυνατά και να δούμε ακόμα πιο ολοκληρωμένο campaign mode σε μελλοντικoύς τίτλους.


Το story mode δίνει δυναμικά το “παρών”, με την ιστορία του Jack Cooper να έχει αρχή, μέση και τέλος, χωρίς να ξεφεύγει σε διάρκεια από τα γνωστά πρότυπα που έχουν θέσει οι σειρές Call Of Duty και Battlefield

Το ζουμί όμως του Titanfall ήταν το multiplayer και εκεί έχουμε εξίσου σοβαρή αντιμετώπιση από την ομάδα ανάπτυξης. Τα modes είναι περισσότερα σε σχέση με τον πρώτο τίτλο, ο ρυθμός συνεχίζει να είναι καταιγιστικός, ενώ οι νέοι Titans είναι το ίδιο ισχυροί επιθετικά, αλλά αρκετά πιο ευάλωτοι αμυντικά, κάτι που επηρεάζει συνεχώς τις ισορροπίες μεταξύ των ομάδων. Ακόμα και αν ο Titan μας δεν έρθει όταν οι αντίπαλοι έχουν εξοπλιστεί, υπάρχουν τρόποι να βοηθήσουμε την ομάδα μας να επικρατήσει, με τη χρήση του εκπληκτικού σε ακρίβεια χειρισμού αλλά και προσθηκών όπως το grappling hook. Χρησιμοποιώντας το τελευταίο, μπορούμε να σκαρφαλώσουμε πάνω σε αντίπαλο Titan, και να του αφαιρέσουμε ολόκληρη μπάρα ενέργειας αποσπώντας μια μπαταρία την ώρα που μάχεται. Αν είμαστε αρκετά ικανοί και γρήγοροι, μπορούμε ακόμα και να τη μεταφέρουμε σε Titan της δικής μας ομάδας. Τα επίπεδα του multiplayer, χωρίς να έχουν χάσει την τάση προς το vertical gameplay που είχαμε απολαύσει στο πρώτο παιχνίδι, είναι πλέον πιο ανοικτά, επιτρέποντας περισσότερη τακτική στη προσέγγιση της μάχης, προσφέροντας και ένα μικρό χρονικό παράθυρο στους παίκτες μετά από κάθε respawn να σκεφτούν προς τα πού θα είναι τακτικά σωστό να κινηθούν, ανάλογα και με το εκάστοτε mode. Από τα modes, ξεχωρίσαμε το, καινούριο, Bounty Hunter, στο οποίο τα kills εξασφαλίζουν χρήματα, που πρέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να εναποθέτουμε σε τράπεζες σε διαφορετικά μέρη του επιπέδου, με την πρώτη ομάδα που θα συγκεντρώνει $5000 να αναδεικνύεται ως νικήτρια.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Scott_Pilgrim
    • Είναι το μόνο fps από τα τρία που βγήκαν που θα έδινα τα λεφτά μου, αλλά όχι τώρα. Με δελέασε η πτώση τιμής στα 40 αλλά θα περιμένω. Χαίρομαι που έχει πολύ δυνατό campgain. Για το multi ήμουν σίγουρος από την beta που έπαιξα...

    • platonxii
    • @Scott_Pilgrim Πράγματι, πολύ άδικη αντιμετώπιση της Respawn Entertainment από την Electronic Arts σε αυτό το θέμα. Και το χειρότερο είναι ότι μετά θα βγαίνουν οι διάφοροι υπεύθυνοι και θα ανακοινώνουν ότι το παιχνίδι δεν πούλησε.

      Μακάρι να το σώσει η πτώση τιμής.

    • Athanasios2104
    • ανάμεσα σε COD17, BF1 και TF2, TF2. Κρίμα που η ΕΑ το χαντάκωσε, γιατί η πολιτική των δωρεάν DLC πρέπει να επιβραβεύεται..

    • valkongr
    • Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση τρέλα με το TF2. Είναι σαν το πρώτο το οποίο μετά από ελάχιστους μήνες πέθανε. Δεν δίνει τίποτα παραπάνω

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!