Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Total War: WARHAMMER Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Creative Assembly

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    SEGA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Total War: WARHAMMER Review
Ο «γάμος» της σειράς Total War με το setting του Warhammer είναι άξιο απορίας πως και δεν τον σκέφτηκε κανείς νωρίτερα. Και αυτό γιατί είναι δύο ναι μεν διαφορετικά franchises, τα οποία όμως είναι προφανές ότι δένουν αρμονικά μεταξύ τους. Ποιος fan της Games Workshop δεν είχε σκεφτεί αλήθεια πόσο πιο συναρπαστικές θα ήταν οι μάχες στο Total War αν αυτές δεν ήταν εμπνευσμένες από την πραγματική ιστορία και στη θέση τους αναμετριόνταν στρατιές με ανθρώπους και orcs; Το θετικό στην όλη ιστορία είναι ότι σε αντίθεση με την ανάγκη να παραμείνει κάποιος πιστό στα ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα, το Warhammer δίνει την ευκαιρία στη The Creative Assembly να πάρε κάποιες δημιουργικές ελευθερίες. Αυτές λειτουργούν κάθε άλλο παρά αρνητικά, αφού το Total War ήταν μία από αυτές της σειρές που εξ αρχής φαινόταν ότι θα επωφελούνταν τα μέγιστα από μια πιο…ελεύθερη προσέγγιση.


Έχετε δει ποτέ τον αυτοκράτορα να ορμά στη μάχη καβάλα σε Griffon και να σπέρνει τον τρόμο στα αντίπαλα στρατεύματα; Το έχετε διαβάσει, σίγουρα, αλλά όταν το βλέπετε είναι σίγουρα το κάτι άλλο.

Για αρχή έχουμε τις τέσσερις διαφορετικές φυλές (πέντε, αν μετρήσει κανείς και τους Chaos Warriors, οι οποίοι και διατέθηκαν δωρεάν για τις προ-παραγγελίες του τίτλου αλλά και για όσους απέκτησαν το Total War: Warhammer μέσα στην πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του). Κι αν σε πρώτη ανάγνωση ο αριθμός αυτός φαντάζει μικρός, η ειδοποιός διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι οι προαναφερθείσες φυλές είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους. Οι άνθρωποι πλησιάζουν περισσότερο σε ό,τι έχουμε δει μέχρι στιγμής στη σειρά Total War, με το ιππικό και το πεζικό, και όλα όσα θα μπορούσε να φανταστεί κανείς σε fantasy setting. Οι Dwarves είναι κάτι σαν το βαρύ πυροβολικό, με μονάδες που ειδικεύονται στις αναμετρήσεις με «μεγάλα» units και τη δυνατότητα να κινούνται υπογείως. Την ίδια δυνατότητα μοιράζονται με τα Orcs, που θα πρέπει να βρίσκονται συνεχώς σε μάχη με κάποιον αντίπαλο, ειδάλλως αρχίζουν τις μεταξύ τους διενέξεις.  Το παζλ κλείνει με Vampire Counts, οι οποίοι χρησιμοποιούν τους δικούς τους μηχανισμούς (όπως για παράδειγμα το corruption της κάθε περιοχής ούτως ώστε να μπορέσουν να προχωρήσουν στην κατάληψή της) και μπορούν να «επιστρατεύσουν» τους νεκρούς σε μηδενικό χρόνο, αξιοποιώντας έτσι τα πτώματα των πεσόντων στο πεδίο της μάχης.
Ο «γάμος» της σειράς Total War με το setting του Warhammer είναι άξιο απορίας πως και δεν τον σκέφτηκε κανείς νωρίτερα.
Παρεμφερής μηχανισμός μπορεί να εντοπιστεί και στους Chaos Warriors (αν και οι συγκεκριμένοι χρησιμοποιούν το Chaos corruption), αλλά οι τελευταίοι δεν έχουν κάποια σταθερή βάση και δεν μπορούν να καταλάβουν κάποια περιοχή, αφού ακολουθούν νομαδική δομή, με τον κάθε στρατηγό να είναι υπεύθυνος για τις μονάδες του αλλά και για τα «κτίρια» του κάθε encampment. Με αυτόν τον τρόπο η στρατιά είναι μονίμως εν κινήσει και η απαραίτητη ανασυγκρότηση γίνεται με τα διαφορετικά stances, όπως το encampment. Όπως γίνεται πολύ γρήγορα αντιληπτό, η κάθε φυλή απαιτεί τη δική της προσέγγιση και σχεδιασμό, αφού υπάρχουν περιορισμοί ακόμα και ως προς το ποιες πόλεις μπορούν να καταληφθούν. Οι άνθρωποι, για παράδειγμα, μπορούν να κατακτήσουν και να καταλάβουν πόλεις που ανήκουν σε άλλους ανθρώπους ή βαμπίρ (και το αντίστροφο), ενώ το ίδιο ισχύει και για τα Orcs και τους Dwarves. Οι Chaos Warriors, από την άλλη, όπως προαναφέρθηκε, δεν μπορούν να καταλάβουν απολύτως καμία πόλη και πρέπει να την ισοπεδώσουν ή να τη «ληστέψουν».


Ακόμα και αν το Χάος έρχεται πολύ νωρίς (δε θα πείραζαν ακόμα 30-40 turns), ο τρόπος με τον οποίο οι εχθροί γίνονται άσπονδοι σύμμαχοι και οι παίκτες αναγκάζονται να βασιστούν επάνω τους έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Έτσι, σιγά σιγά δημιουργείται ένα μεσο/μακροπρόθεσμο σχέδιο δράσης, αφού οι δυνατότητες κάθε φυλής καθορίζουν και προς τα πού αυτή θα επεκταθεί ή με ποιες θα συνάψει διπλωματικές σχέσεις. Εδώ πρέπει να αναφερθεί ότι, σε αντίθεση με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς, στο Total War: Warhammer οι σύμμαχοι/εχθροί ακολουθούν αρκετά πιο πειστικές και λογικές πορείες. Τα πράγματα δεν είναι σε καμία περίπτωση ιδανικά, αλλά τουλάχιστον οι σύμμαχοι (για παράδειγμα) θα ακολουθήσουν, στις περισσότερες των περιπτώσεων, το στόχο που έχει τεθεί από κοινού, ή έστω θα φροντίσουν να καταπνίξουν τυχόν επαναστάσεις στο εσωτερικό της αυτοκρατορίας σας, όσο εσείς προσπαθείτε να κατακτήσετε νέες περιοχές.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • apollyon
    • Αν και είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην ξαναδωσω ούτε ένα ευρώ στην Creative Assembly και τα σαβουροπαίχνιδα της, εδώ λόγω θεματικής, θα αναγκαστώ να κάνω μια εξαίρεση.

Total War: WARHAMMER Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity