*

Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet Review

  • REVIEW FORMAT PS4
  • ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ FORMATS PS4
Βασίλης Γεωργακόπουλος Βασίλης Γεωργακόπουλος Enternity.gr Deputy Editor 
19/04/2017 | 9:30
Έστω ότι έχετε μια πολύ καλή φίλη. Έστω ότι αυτή μπορεί, για κάποιο λόγο, να εκτοξεύει φωτιές, σφαίρες και sonic boom από τα χέρια και τις πατούσες της. Τι θα ήταν πιο λογικό να της πείτε; Δεν ξέρουμε τι σκεφτήκατε, πάντως σίγουρα δεν θα λέγατε να σας βοηθήσει να φτιάξετε κουκλοθέατρο. Στο Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet όμως κάτι τέτοιο είναι απόλυτα λογικό. Όπως και πάρα πολλά άλλα που μόνο εκεί βγάζουν νόημα. Το Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet είναι ο πρώτος τίτλος της σειράς Touhou Project Doujin που βρίσκει το δρόμο του προς τη Δύση και ουσιαστικά αποτελεί remake του Genso Rondo που κυκλοφόρησε το 2011 για PC. Η σειρά έχει μεγάλη ιστορία στην Ιαπωνία, με πολλούς επίσημους και μη τίτλους να κάνουν την εμφάνισή τους εκεί. Ο τίτλος αυτοπροσδιορίζεται ως 3D Arena Fighting Game και στην ουσία συνδυάζει bullet hell shooter και fighting game. Οι χαρακτήρες που μπορείτε να επιλέξετε είναι αποκλειστικά γυναίκες που πολεμούν μια εναντίον μίας σε μεγάλες κυκλικές αρένες.



Ως fighting game το Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet σας καλεί να σκοτώσετε την αντίπαλό σας πριν κάνει αυτή το ίδιο σε εσάς. Αυτό γίνεται κυρίως με projectiles, σφαίρες, βέλη, κοσμικές ενέργειες και ό,τι άλλο κατεβάσει το κεφάλι σας. Ο αριστερός αναλογικός μοχλός ορίζει την κίνησή σας στο χώρο αλλά οι επιθέσεις σας είναι μοιρασμένες στα face buttons του χειριστηρίου. Το δικό σας κορίτσι στοχεύει πάντα την αντίπαλο οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για αυτό. Ο μόνος τρόπος να στοχεύσετε ελεύθερα είναι να αποφασίσετε να μείνετε ακίνητος. Με τις, κυριολεκτικά, αναρίθμητες ριπές πάντως που γεμίζουν την οθόνη, θα σας συμβουλεύαμε να μην το κάνετε συχνά. Τρία εκ των τεσσάρων face buttons έχουν τη δική τους επίθεση και ανάλογα με το αν κινείστε με φυσιολογική ταχύτητα, πιο αργά ή γρηγορότερα του κανονικού (τα shoulder buttons φροντίζουν για αυτές τις περιστάσεις) κάθε face button καταλήγει με διαφορετικό τύπο επίθεσης, αλλά και διαφορετική αντοχή με βάση την ταχύτητά σας. Οπότε έχετε συνολικά 9 απλές επιθέσεις μόνο με αυτά. Κάθε μια εξ αυτών διαθέτει δική της μπάρα όπου όσο επιτίθεστε, τόσο αυτή εξαντλείται και όσο την αφήνετε, αναρρώνει. Η πλήρης εξάντλησή τους σας εμποδίζει να επιτεθείτε για λίγο, αλλά για αυτό υπάρχουν τόσο οι βόμβες, όσο και οι επιθέσεις σώμα με σώμα. Οι πρώτες είναι μετρημένες, ενώ η σωματική επαφή γίνεται σε συγκεκριμένη απόσταση από τον αντίπαλο. Δυο τεράστιοι ομόκεντροι κύκλοι κάτω από κάθε χαρακτήρα ορίζουν την ελάχιστη απαραίτητη απόσταση για κάθε τύπου melee attack, που με τον κατάλληλο συγχρονισμό μπορεί είτε να μπλοκαριστεί, είτε να οδηγήσει σε άνοιγμα για αντεπίθεση.



Αν είστε αρκετά ριψοκίνδυνοι και φιγουρατζήδες, μπορείτε να αποφεύγετε τις αντίπαλες ριπές, στεκούμενοι όμως επίτηδες πολύ κοντά τους. Τέτοιου είδους ενέργειες, πέρα από αύξηση της περηφάνιας σας, φέρνουν power ups (σε απόλυτα τυχαίες περιστάσεις και αριθμούς) τα οποία μένουν για πολύ λίγο εντός αρένας και αν τα προλάβετε αυξάνουν attack power και charge bar. Η δεύτερη γεμίζει στην ουσία με οτιδήποτε κάνετε (αν και η αντίπαλος μπορεί να σας την παγώσει για λίγο) και όταν φτάσει σε συγκεκριμένο σημείο, μπορείτε να εξαπολύεστε τιτάνια επίθεση (spell attack). Εκεί το Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet θυμίζει πραγματικό bullet hell shooter, με τον παίχτη που εκτελεί την επίθεση να βρίσκεται στο επάνω μέρος της οθόνης χωρίς μεγάλα περιθώρια κινήσεων. Η αντίπαλος βρίσκεται κάτω, έχει περισσότερη ελευθερία για να κινηθεί και οι 2 κυρίες προσπαθούν να εξοντώσουν η μια την άλλη με εξαιρετικά εξωπραγματικές επιθέσεις που γεμίζουν την οθόνη με άπειρα εφέ και ιπτάμενες θανατηφόρες πυγολαμπίδες. Αυτή η κατάσταση διαρκεί 20 δευτερόλεπτα ή μέχρι μια από τις 2 κυρίες να χάσει όλη της την ενέργεια. Ανάλογα με το επίπεδο της ενέργειας του caster, αυτή η τεράστια επίθεση μπορεί να είναι απλά special move εντός της μάχης, είτε το τελειωτικό χτύπημα, η τελευταία του ελπίδα λίγο πριν μια επικείμενη ήττα. Η συγκεκριμένη κατάσταση φαίνεται απλή στην περιγραφή της αλλά είναι πραγματικά περίεργη και με αρκετή έλλειψη ισορροπίας μιας και ο caster, λόγω αδυναμίας μετακίνησης, όσα δυνατές επιθέσεις και αν διαθέτει, είναι συχνά εύκολη λεία για τον αντίπαλο.
 
Touhou Genso Rondo: Bullet Ballet Review - Σελίδα 2

Copyright © 2011-2017. All rights reserved.

powered by 9

Γίνε μέλος στο Enternity.gr

Είστε ήδη μέλος στο Enternity.gr? Login

close

Επιλέξτε σωστά. Το username δεν μπορεί να αλλάξει.

Γυναίκα Άντρας
click refresh to show captcha code reload code

Δέχομαι να λαμβάνω το Newsletter του Enternity.gr

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης του Enternity.gr

Σύνδεση στο Enternity.gr close login

Αυτόματη είσοδος

*Πατήστε εδώ εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας

Υπενθύμιση κωδικού Enternity.gr close remind password
click refresh to show captcha code reload code
Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity