Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Tyler: Model 005 Review

  • Tyler: Model 005
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://tylermodel005.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 2

    ENTERNITY SCORE
*
Όχι. Όχι. Όχι. Η άρνηση κατακλύζει τον παίκτη σχεδόν από την αρχή. Το Tyler: Model 005 δημιουργεί ελπίδες για ένα τουλάχιστον ενδιαφέρον indie exploration game με ολίγον από platform ινγ και tower defense. Λίγη δόση μυστηρίου για το σενάριο, ιδιόμορφος μηχανισμός για την ενέργεια του χαρακτήρα και όλα δείχνουν να βρίσκονται στη θέση τους. Μόνο που δεν. Η Reversed Interactive προσπάθησε να κάνει πολλά, όμως σχεδόν παντού αποτυγχάνει παταγωδώς. Το Tyler: Model 005 γρήγορα βγάζει τη μάσκα του, αποκαλύπτοντας έναν προβληματικό τίτλο τόσο στα βασικά όσο και στα ψιλά γράμματα. Η προσπάθεια να εξηγηθεί το οτιδήποτε είναι το λιγότερο αστεία, με πολύ κακό voice acting και ελλιπή γραφή. Η όλη ιστορία περιστρέφεται γύρω από ένα μικροσκοπικό ρομπότ το οποίο ξυπνάει σε ένα σπίτι της δεκαετίας του 1950 χωρίς να θυμάται το παραμικρό. Φυσικά πρέπει να ανακαλύψει τι έχει συμβεί, πώς βρέθηκε εκεί κ.λπ. Εννοείται ότι η περιγραφή και η εξιστόρηση είναι σπαρτιάτικη, με τον παίκτη να προσπαθεί να συμπληρώσει τα όποια κενά.



Αλλά αυτά είναι τα ψιλά γράμματα. Ο τίτλος φαίνεται να τσακώνεται διαρκώς με τους βασικούς μηχανισμούς του, ακόμη και αυτούς που θα μπορούσαν να το βοηθήσουν να ξεχωρίσει. Ως platformer με έμφαση στην εξερεύνηση, το Tyler χρειάζεται γερά θεμέλια κάτω από την κίνηση του άλματος, αλλά και τη γενικότερη περιήγηση στο χώρο. Μόνο που το άλμα είναι τουλάχιστον αστείο, με το μηχανισμό αυτόματης αναρρίχησης να παρουσιάζει ψήγματα AI, δηλαδή λειτουργεί όποτε αυτός νομίζει, ενώ το ίδιο το άλμα χαρακτηρίζεται από κάκιστο animation που επηρεάζει πραγματικά την όλη κίνηση. Ακόμη και αν ο παίκτης τιθασεύσει την αναρρίχηση στα διάφορα έπιπλα του σπιτιού και το άλμα, τα ηνία τα παίρνει η κάμερα που κάνει τα αδύνατα δυνατά για να αποπροσανατολίσει τον παίκτη. Από τη μία η πολύ χαμηλή θέση της (λόγω του μικρού μεγέθους του πρωταγωνιστή) και από την άλλη η τάση της να μπλέκεται πίσω από το οτιδήποτε ή να χάνει τον Tyler όταν αυτός μπλέκεται πίσω από το οτιδήποτε (ουφ), συνθέτουν ένα χαώδες σύνολο που οδηγεί σε εκνευρισμό.  Το πρόβλημα γιγαντώνεται όταν συνειδητοποιήσει κανείς ότι ο βασικός στόχος στο παιχνίδι είναι η εξερεύνηση και η ανακάλυψη αντικειμένων που συνήθως είναι χωμένα στα μέρη όπου η κάμερα απλώς αρνείται να λειτουργήσει.



Γιγαντώνεται όμως και από το δεύτερο βασικό μηχανισμό του τίτλου, ο οποίος σχετίζεται με την ενέργεια του χαρακτήρα. Στην πραγματικότητα, ο Tyler έχει δύο μπάρες ενέργειας, με τη μία να μειώνεται όταν δέχεται χτυπήματα από τους εχθρούς που συναντάει και την άλλη να μειώνεται διαρκώς όταν ο Tyler στέκεται στο σκοτάδι. Ο συγκεκριμένος μηχανισμός θα μπορούσε να κάνει πολύ ενδιαφέρουσα την εξερεύνηση, με τον παίκτη να προσπαθεί να ανακαλύψει την ιδανική διαδρομή ή τις επιπλέον πηγές φωτισμού που υπάρχουν διάσπαρτες στο κατά τα άλλα σκοτεινό σπίτι. Μόνο που η μπάρα μειώνεται πολύ γρήγορα (τουλάχιστον στην αρχή) και το σύστημα πολλές φορές αδυνατεί να αναγνωρίσει ένα φωτεινό σημείο, παρά το ότι οπτικά υπάρχει φως σε αυτό. Το πλήρες άδειασμα της μπάρας οδηγεί σε Game Over το οποίο από μόνο του δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα. Όμως το Tyler τιμωρεί τον παίκτη με τεράστια αναμονή για φόρτωση που είναι αναγκασμένος να υπομένει κάθε φορά που χάνει ή κάθε φορά που αποφασίζει να αλλάξει δωμάτιο ή να ασχοληθεί με το mini-game που θυμίζει tower defense game. Αυτό το τελευταίο -ευτυχώς- δεν είναι υποχρεωτικό για την εξέλιξη της ιστορίας (μάλιστα στη δοκιμή μας το παιχνίδι κόλλαγε κάθε φορά που προσπαθούσαμε να ασχοληθούμε μαζί του) και λέμε «ευτυχώς» γιατί πολύ απλά είναι ανούσιο και βαρετό μιας και στηρίζεται στο επίσης ανούσιο και βαρετό «σύστημα» μάχης με την προσθήκη της δυνατότητας τοποθέτησης παγίδων (η λέξη «σύστημα» είναι πολύ βαριά για το μονότονο πάτημα ενός πλήκτρου).



Υπάρχει βέβαια σύστημα αναβάθμισης και προσαρμογής του χαρακτήρα, αλλά, πρώτον, υπάρχει μόνο για να υπάρχει, μιας και η ολοκλήρωση του τίτλου δεν απαιτεί ουσιαστικά την αναβάθμιση του χαρακτήρα και, δεύτερον, ο παίκτης χάνει πολύ γρήγορα το ενδιαφέρον να ασχοληθεί με αυτό αλλά και με το ίδιο το παιχνίδι. Η απορία που δημιουργείται είναι πώς τέτοιου είδους προβλήματα (και τα δεκάδες μικρότερα glitches που συναντά ο παίκτης) πέρασαν από τον όποιο έλεγχο. Προφανώς η παραγωγή είναι μικρή και δεν μπορούμε να έχουμε τις απαιτήσεις που έχουμε σε μια μεγαλύτερη κυκλοφορία, αλλά το Tyler δεν κάνει καμία προσπάθεια να κρύψει την ταπεινή καταγωγή του ή να προσφέρει κάτι που να προκαλεί το ενδιαφέρον. Όχι, λοιπόν, για τέταρτη φορά. 

2

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Αρκετή εξερεύνηση
  • Μικρή διάρκεια
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Κακός μηχανισμός platforming
  • Κάμερα που αποπροσανατολίζει
  • Σύστημα ενέργειας που προκαλεί άγχος και πολλά νεύρα
  • Πολλά bugs και glitches
  • Συχνοί και μεγάλοι χρόνοι φόρτωσης
  • Ανούσιο σύστημα αναβάθμισης και customization
  • Βαρετό
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*