Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

WWE 2K Battlegrounds Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Saber Interactive

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    2K Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • WWE 2K Battlegrounds
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://wwe.2k.com/battlegrounds/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
*
Αλλιώς περιμέναμε τα πράγματα και αλλιώς προέκυψαν με το WWE 2K Battlegrounds. Το τι συμβαίνει με το παιχνίδι της Saber Interactive θα το διαβάσετε στο αναλυτικό review του Νικήτα Καβουκλή.

Μία από τις χειρότερες τιμωρίες για πρωταγωνιστή σε video games είναι το πετσόκομμα της προσωπικότητάς του. Αυτό είναι κάτι που καταφέρνει πολύ καλά το WWE 2K Battlegrounds και μάλιστα πολλαπλές φορές. Όσος ακριβώς είναι ο αριθμός των μαχητών του roster, δηλαδή μερικές δεκάδες. Είχαμε πιστέψει ότι με την προσωρινή τοποθέτηση της σειράς WWE 2K στο ράφι αλλά και με δεδομένη την επιτυχία των δύο τίτλων NBA 2K Playgrounds, φέτος θα βλέπαμε κάτι που θα έβαζε και πάλι στις καρδιές μας τον κόσμο του WWE. Δυστυχώς όμως, για μία ακόμα φορά, οι ελπίδες διαψεύστηκαν και το ερώτημα είναι αν έχει πλέον νόημα ένα ακόμα project που θα φέρει στις οθόνες μας το δημοφιλές show.




Το αρχικό roster αποτελείται από περίπου 20 αστέρες, άλλους λιγότερο, άλλους περισσότερο φωτεινούς και άλλους, να έχουν «δύσει» εδώ και αρκετά χρόνια, όπως ο θηριώδης, μακαρίτης, Yokozuna (που τον θυμήθηκαν άραγε;). Για φόρο τιμής μάλλον δεν πρόκειται. Περισσότερο μοιάζει με μία προσπάθεια της 2K να προσελκύσει το κοινό της Ιαπωνίας. Παρόλο που ο συγκεκριμένος μαχητής ήταν Αμερικανός. Απλά η εμφάνισή του θύμιζε παλαιστή του σούμο και επιπλέον, έκανε πάντοτε την είσοδό του στο ρινγκ έχοντας στον πλευρό του τη σημαία της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου. Από εκεί και πέρα, αν θέλετε να ξεκλειδώσετε επιπλέον μαχητές, ο πρώτος τρόπος είναι να κερδίζετε εικονικά χρήματα, όσο περισσότερο ασχολείστε με το παιχνίδι. Μην φανταστείτε όμως πως πρόκειται για εύκολη και γρήγορη διαδικασία. Για να ξεκλειδώσετε προσωπικότητες όπως ο Hulk Hogan και μάλιστα μόνο μία από τις «εκδοχές» του, θα πρέπει να ματώσει κυριολεκτικά η τσέπη σας, καταβάλλοντας 12.000 V-bucks. Ποσό που θα συγκεντρώσετε αν παίζετε περίπου δύο ώρες συνεχόμενα. Εννοείται ότι υπάρχει και ο άλλος δρόμος, ο εύκολος για πολλούς, δηλαδή η μετάβαση στο ηλεκτρονικό κατάστημα του παιχνιδιού, όπου εκεί θα ελαφρύνετε κατά το δοκούν την κάρτα με την οποία κάνετε online αγορές. Πραγματικά είναι τόσο μεγάλος ο όγκος των microtransactions που το WWE 2K Battlegrounds θυμίζει μάλλον free to play game για φορητές συσκευές και όχι τίτλο που κοστίζει γύρω στα €40.



Οι μαχητές, ανάλογα με το βάρος και τις ικανότητές τους χωρίζονται σε πέντε διαφορετικές κατηγορίες, High-Flyer, Technician, All-Arounder, Brawler και Powerhouse. Οι βασικές κινήσεις για όλες τις κατηγορίες είναι οι ίδιες, απλά μεταβάλλονται κάποια στατιστικά που «διαμορφώνουν» το τι μπορεί να κάνει καλύτερα κάθε κατηγορία κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Για παράδειγμα οι Brawlers χρησιμοποιούν καλύτερα τα παντός είδους «όπλα» που υπάρχουν κάτω από το ρινγκ. Από εκεί και πέρα, ο τρόπος με τον οποίο έχουν στηθεί οι μηχανισμοί του gameplay, δεν προωθεί την ποικιλία και αυτό γίνεται γρήγορα αντιληπτό. Θα μπορέσετε να κερδίσετε τις περισσότερες μάχες χρησιμοποιώντας κατά 99% το πλήκτρο με το σύμβολο του τετραγώνου (Ναι, σε PS4 παίξαμε), άντε και το Ο στο τέλος για να κάνετε το pin. Αν το θυμηθείτε, ίσως χρησιμοποιήσετε το τρίγωνο για να ρίξετε και καμιά κλωτσιά για να αλλάξει το σκηνικό, πιθανό αραιά και που να σας έρθει στο μυαλό ότι υπάρχει και πλήκτρο για άμυνα κι αν έχετε απορία για τα reversals, ναι δίνουν το «παρών» αλλά μέχρι να πατήσετε το κατάλληλο πλήκτρο, το πιο πιθανό είναι να έχετε βρεθεί ξαπλωμένος στο καναβάτσο. Μολονότι το ΑΙ δεν χαρακτηρίζεται για την ποιότητά του και υπάρχουν στιγμές που οι αντίπαλοι φλερτάρουν με την έννοια σάκος του μποξ. Καλά που υπάρχουν τα έστω και παραλλαγμένα signatures και finisher moves για να σπάει λίγο η μονοτονία. Πάντως, αν υπήρχαν κάποια random power ups που εμφανίζονταν ανά τακτά χρονικά διαστήματα στην οθόνη, όπως στο Playgrounds, τα πράγματα ίσως ήταν λίγο καλύτερα από άποψη ενδιαφέροντος. Αντ’ αυτού, η ομάδα ανάπτυξης προτίμησε να χαρίσει σε κάθε χαρακτήρα slots για τη χρήση αμυντικών ή επιθετικών perks. Δεν ξέχασε βεβαίως ούτε σε αυτή την περίπτωση να τοποθετήσει τις αναβαθμίσεις τους στη βιτρίνα του καταστήματος, επεκτείνοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία των microtransactions.



Τα game modes είναι αρκετά και είτε μόνοι, είτε παρέα με φίλους (πάλι καλά που υπάρχει και αυτή η δυνατότητα), όλο και κάτι θα βρείτε να σας κινήσει το ενδιαφέρον. Κρίμα που σε κάποια από αυτά είτε δεν καταλαβαίνεις ποιο το τελικό νόημα, είτε γίνεται του τρελού το πανηγύρι. Για παράδειγμα, ενώ με βάση τις οδηγίες, στα tag team matches ο συνεργάτης σας μπαίνει μέσα κάνοντας τον tag με το κουμπί L1, παρατηρείται συνεχώς το φαινόμενο να μπαίνει στο ρινγκ όποτε θέλει, να κάνει ό,τι θέλει, χτυπώντας ακόμα και εσάς, ενώ αν κατά λάθος τον χτυπήσετε, χτυπάει σχεδόν αμέσως το καμπανάκι της γραμματείας και δίχως να καταλάβετε τι και πως χάνετε τον αγώνα. Επίσης, σημαντική δυσκολία παρατηρείται στη διαδικασία αλλαγής του του αντιπάλου που κάθε φορά κοιτάτε, με αποτέλεσμα, είτε να βαράτε στον αέρα, είτε να δέχεστε «φτηνές» επιθέσεις, τις οποίες αδυνατείτε να αποκρούσετε.  Εκεί που νιώσαμε την απογοήτευση να ξεχειλίζει ήταν στο Battle Royal. Υποτίθεται ότι νικητής είναι εκείνος που μένει τελευταίος στο ρινγκ, όμως κάτι τέτοιο μάλλον δεν ισχύει. Όλοι οι αντίπαλοι κάνουν τα πάντα για να πετάξουν εκτός εσάς και μόνο με ομαδικές επιθέσεις και όταν τα καταφέρουν, όσοι έχουν μείνει στο ρινγκ πανηγυρίζουν λες και όλοι είναι νικητές. Από την άλλη, καλύτερα τα πράγματα στο online mode, που είναι επίσης βασισμένο στη λογική του Battle Royal και εκεί όντως νικητής είναι ο τελευταίος που θα μείνει στην αρένα. Μηδενικό lag και σχετικά γρήγορο matchmaking υπόσχονται μια εμπειρία δίχως  προβλήματα. Αρκεί να έχετε προπονηθεί αρκετά, μιας και εκεί οι αντίπαλοι δεν αστειεύονται.



Τουλάχιστον, πάλι καλά που υπάρχει το story mode. Έχοντας αφήσει στην άκρη τη λογική της αφήγησης μέσω cutscenes, η συρραφή των οποίων είχε ως αποτέλεσμα κάτι που έμοιαζε με μοντέρνα σαπουνόπερα στο χώρο της επαγγελματικής πάλης, η εταιρεία ανάπτυξης επέλεξε την παρουσίαση μέσω ενός comic, με τις σελίδες του να αποκαλύπτονται όσο προχωράτε στην ιστορία. Η πλοκή ξεκινάει όταν ο γνωστός μάνατζερ Paul Heyman πείθει τον ιδιοκτήτη του WWE Vince McMahon για το νέο του πλάνο που σκοπό έχει να ανεβάσει ακόμα περισσότερο την αίγλη του show. Παίρνοντας το ΟΚ, σπεύδει στον Stone Cold Steve Austin, ο οποίος ονειρεύεται μια νέα Attitude Era και ξεκινάει την αναζήτηση ταλέντων. Επισκεπτόμενος διάφορες περιοχές των ΗΠΑ, θα προσπαθήσει να φέρει μια σειρά από ταλαντούχους μαχητές σε υψηλό επίπεδο. Ουσιαστικά, το story mode είναι ένας τρόπος να γνωρίσετε καλύτερα τα χαρακτηριστικά κάθε διαφορετικής κατηγορίας μαχητών. Σας περιμένουν συναρπαστικοί αγώνες που σε πολλές περιπτώσεις θα κριθούν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή και η ανταμοιβή σας, πέρα από τη δόξα, θα είναι το ξεκλείδωμα power-ups αλλά και γνωστών μαχητών, που στη συνέχεια θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε οποιοδήποτε άλλο mode. Μάλιστα αν έλειπαν κάποιες υπερβολές, όπως κροκόδειλοι που δεν λένε όχι να σας ρουφήξουν λίγη ενέργεια, το story mode θα έλαμπε κυριολεκτικά μέσα στο υπόλοιπο χάος.



Ένα μεγάλο κομμάτι του WWE έχει να κάνει με την παρουσίαση. Ίσως έχει ήδη γίνει βαρετό να το διαβάζετε, αλλά πρόκειται για έναν ακόμα τομέα που το παιχνίδι αδυνατεί να ανταποκριθεί με τις προδιαγραφές του show. Ναι μεν υπάρχουν τα μουσικά κομμάτια των μαχητών, όμως η είσοδός τους στην αρένα έχει παραληφθεί. Έρχονται κλεισμένοι σε ένα ξύλινο κουτί και έπειτα από 2- 3 φορές που θα δείτε το σκηνικό, λογικό το χέρι σας να πηγαίνει στο πλήκτρο skip, προχωρώντας απευθείας στη δράση. Πρόχειρη και η δουλειά που έχει γίνει στα πρόσωπα των μαχητών. Σε άλλες περιπτώσεις το αποτέλεσμα κρίνεται ως επιτυχημένο, σε άλλες απλά ανεκτό και σε άλλες εκτός τόπου και χρόνου. Κοιτάζοντας για παράδειγμα τον The Rock ή τον Baron Corbin, νομίζει κανείς ότι πρόκειται για πρόσωπα που δεν έχει ξαναδεί στο παρελθόν.



Αν έχετε παρέα, το WWE 2K Playgrounds ανήκει στην κατηγορία των παιχνιδιών που θα λέγαμε ότι μπορείτε να λιώσετε με φίλους. Διαφορετικά, ολοκληρώνοντας το story, τα υπόλοιπα single player modes, δύσκολα θα κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον σας για περισσότερο από ένα τρίωρο. Εκτός αν είστε λάτρεις του grinding, οπότε θα βρείτε το βασίλειο που από μικροί βλέπατε στα όνειρά σας. Μετά από τα παραπάνω, η αγορά του παιχνιδιού ή η απόρριψή του, είναι κάτι που αποτελεί αποκλειστικά δική σας απόφαση. 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Story mode
  • Διασκεδαστικό co-op
  • Online κομμάτι δίχως τεχνικά προβλήματα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Μαχητές με πετσοκομμένη προσωπικότητα
  • Σχεδιαστικές αστοχίες σε ορισμένα game modes
  • Η ποιότητα του AI
  • Ελλιπής παρουσίαση
  • Προχειρότητα στη σχεδίαση των προσώπων ορισμένων μαχητών
  • Ατελείωτο grinding
  • Υπερφορτωμένο με microtransactions
  • Business model που ταιριάζει με τίτλος για φορητές συσκευές
  • Το gameplay καταντάει γρήγορα ρουτίνα
  • Αχρείαστες υπερβολές στο story mode
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*