
Απλές επιθέσεις, λίγο πιο βαριές, αποφυγή, φορτισμένες επιθέσεις, μια μοναδική ειδική επίθεση για κάθε χαρακτήρα, μαζί με τα 4 γνωστά και κλασικά elements στα οποία εντάσσονται οι χαρακτήρες και έτσι ορίζεται η δυναμική των προτερημάτων και των αδυναμιών τους. Βέβαια το World Of Warriors, με τους χαριτωμένα σχεδιασμένους χαρακτήρες από διάφορες εποχές και λαούς στην ιστορία, δεν προσπαθεί να πάει κόντρα σε κλασικά brawlers. Δεν προσπαθεί να πείσει τους φανατικούς δηλαδή. Είναι όμως εύκολο να σκεφτεί το αντίθετο κανείς μόλις δει επίπεδα με το δικό τους gimmick που μπορεί να εκμεταλλευθεί η μια ή η άλλη ομάδα εφόσον παίξει έξυπνα. Και μιας και μιλάμε για ομάδες, κατά κανόνα οι αγώνες είναι 2v2, υποστηρίζεται local co-op, όχι online co-op όμως. Με έναν παίκτη σε κάθε πλευρά, μόλις πέσει ο ένας χαρακτήρας, μπαίνει στη μάχη ο άλλος. Σε local co-op συμμετέχουν και οι δύο όπως θα περίμενε κανείς. Βέβαια το multiplayer είναι πονεμένη ιστορία στην περίπτωση του World Of Warriors, διότι το πιο πιθανό είναι να ψάχνετε αντίπαλο με το τουφέκι.

Οπότε μάλλον θα μείνετε στο campaign που υφίσταται στη συγκεκριμένη έκδοση. Το οποίο δεν μπορείτε να αποφύγετε άλλωστε. Διότι πώς αλλιώς θα μαζέψετε πετράδια και χαρακτήρες, φυλαχτά και αντικείμενα που μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε κάποιες περιπτώσεις; Και οι χαρακτήρες έρχονται με συγκεκριμένη σειρά, δεν διαλέγεται δηλαδή πού θα ξοδέψετε πετράδια και ποιον θα ξεκλειδώσετε. Ο επόμενος στόχος είναι πάντα συγκεκριμένος και δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα για αυτό. Στις διαφορετικές περιοχές του campaign δεν θα βρείτε ιστορία, θα βρείτε όμως επίπεδα που ξεφεύγουν από την καθαρή μάχη και παρουσιάζονται ως συγκεκριμένου τύπου δοκιμασία. Ναι, σας επιτίθενται από παντού, αλλά το ζητούμενο είναι να πετύχετε κάτι συγκεκριμένο, να φτάσετε και να χτυπήσετε συγκεκριμένα αντικείμενα με συγκεκριμένη σειρά και πάει λέγοντας. Καλή σκέψη διότι, εδώ που τα λέμε, το campaign δεν είναι ό,τι πιο συναρπαστικό. Κατά διαστήματα η δυσκολία κάνει κάποια περίεργα τινάγματα, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη δεν συναρπάζει. Η ίδια η δομή της μάχης δεν ξεφεύγει και πολύ από την πεπατημένη, γεγονός για το οποίο ευθύνονται τα φυλαχτά, το crafting και η απλότητα του levelling. Τα πρώτα δύο δεν οδηγούν και σε μεγάλες βοήθειες ώστε να τα δει κάποιος ως σοβαρή επένδυση. Το levelling, από την άλλη, γίνεται αυτόματα, με τη χρήση και την τριβή. Ο κάθε χαρακτήρας δεν εξελίσσεται πραγματικά όμως, απλά αποκτά περισσότερα HP κ.λπ. Το grind δηλαδή εξασφαλίζει κυρίως αντοχή παρά αλλάζει τη βασική ισορροπία μιας μάχης. Πάντως τα boss fights δεν είναι αδιάφορα όσο μπορεί να περιμένει κανείς από το παρουσιαστικό του τίτλου.
Θα λέγαμε πως, γενικά, το World Of Warriors είναι το brawler του φτωχού αλλά δεν μας ακούγεται ιδανικός χαρακτηρισμός. Ίσως να είναι το brawler του νεαρού όμως, που δεν θα βρει εύκολα campaign σε άλλα παραδείγματα της κατηγορίας, σίγουρα δεν θα βρει το PowerStone ή, κι αν το βρει, δύσκολο να του γεμίσει το μάτι μετά από τόσα χρόνια. Μακάρι βέβαια να αρκούσε αυτό για να σταθεί ένα παιχνίδι στο χρόνο, άσχετα με το σε ποιους απευθύνεται τελικά. Τουλάχιστον μπορούμε να πούμε ότι βγάζουμε το καπέλο στην ομάδα ανάπτυξης, μιας και δεν διάλεξε τον εύκολο δρόμο της απλής μεταφοράς, άλλαξε δραστικά το design και προσπάθησε να το φέρει όντως στα μέτρα άλλης πλατφόρμας, νοοτροπίας και οικονομικού μοντέλου. Την επόμενη φορά μπορεί και να τα πάει καλύτερα.
Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity