Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

World of Warcraft: Battle for Azeroth Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    IGE

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
World of Warcraft: Battle for Azeroth Review
Όπως και να το κάνουμε είναι πολύ ιδιαίτερη η περίπτωση του World of Warcraft. Είναι τίτλος που κυκλοφόρησε το 2004, που επί σειρά ετών καταδυνάστευσε το είδος, που είδε το θρόνο του ως βασιλιάς του online gaming να χάνεται και ξαναβρήκε ξανά το δρόμο του και τη χαμένη του αίγλη με την κυκλοφορία του Legion. Το World of Warcraft: Battle for Azeroth έρχεται στην καλύτερη, σύγχρονη περίοδο του World of Warcraft και σκοπός του είναι να συνεχίσει τη σωστή πορεία πλεύσης του προκατόχου του ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να διορθώσει τις παρατυπίες που υπήρχαν στο κατά τ' άλλα εξαιρετικό Legion.



Η ιστορία του νέου expansion συνεχίζει ακριβώς από το σημείο που αφήσαμε το Legion. Με την πτώση του Burning Legion και πριν καταφέρουν οι ήρωες του Azeroth να σταματήσουν τον Sargeras, ο Dark Titan καρφώνει το γιγάντιο σπαθί του στο Azeroth, με την πληγή να τραυματίζει τον πλανήτη. Από την πληγή ξεχύνεται πλέον το azerite, η ζωτική δύναμη του πλανήτη και ενώ το Azeroth μπορεί να πεθαίνει, το ίδιο του το αίμα φαίνεται να είναι μια ουσία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όπλο. Και για χάρη αυτού του πολύτιμου πόρου, Horde και Alliance ξεκινούν πόλεμο. Τις πρώτες κινήσεις του πολέμου τις είδαμε στο pre-launch event, War of Thorns, με την Sylvanas να καίει το δέντρο των Night Elves και σε αντίποινα το Alliance να επιτίθεται στην Undercity. Με τον ολοκληρωτικό πόλεμο προ των πυλών και οι δύο πλευρές στρέφονται σε πιθανούς συμμάχους. Το Alliance ψάχνει να ανανεώσει τις σχέσεις του με το Kul Tiras και το Horde θα κοιτάξει να συμφιλιωθεί και να συμμαχήσει με τη μεγαλύτερη αυτοκρατορία των Trolls, τους Zandalari.


 
Πριν όμως ξεκινήσουν το ταξίδι τους στα νησιά, οι παίκτες καλούνται να συναντήσουν τον Magni και να προμηθευτούν το Heart of Azeroth, απαραίτητο για να σωθεί ο πλανήτης όσον αφορά στην ιστορία και, πιο πρακτικά, το νέο σύστημα Artifact. Ο τρόπος που παραλαμβάνουν οι παίκτες το Heart of Azeroth είναι ξεκάθαρα πιο απλοϊκός από τα υπέροχα quest lines με τα οποία συλλέξανε τα Artifact Weapons τους στο Legion. Το νέο σύστημα artifact έχει και νέο σκοπό, να αντικαταστήσει τα traits του artifact weapon, το σύστημα των legendaries και τα tier sets, που μετά από τόσα χρόνια ως βασικό μέρος του raiding, ανήκουν στο παρελθόν. Οι παίκτες πρέπει να συλλέγουν artifact power για ανεβάσουν το level του Heart of Azeroth καθώς τρία κομμάτια του armor τους, chest, shoulders και head είναι πλέον azerite armor, και προσφέρουν νέες ικανότητες και δυνάμεις που βρίσκονται κλειδωμένες πίσω από το level του artifact. Οι παίκτες διαλέγουν σε κάθε κομμάτι azerite armor τα traits που επιθυμούν, με τις επιλογές να βασίζονται στο class, στο spec αλλά και σε πιο γενικό utility. Η δυναμικότητα κάθε trait κρίνεται ανά περίπτωση. Άλλα όντως αλλάζουν το rotation και το playstyle ενός spec, άλλα απλά δίνουν ένα passive bonus και άλλα απλά τα βάζουμε και τα ξεχνάμε αφού δίνουν ξερά stats. Γενικότερα το σύστημα είναι λιγότερο εντυπωσιακό από αυτό του Legion, αλλά ταυτόχρονα θεραπεύει τη μεγάλη πληγή του προηγούμενου expansion, το ανελέητο grinding. Το artifact power πηγαίνει στο Heart of Azeroth που είναι spec agnostic και τα azerite armor μπορούν να γίνουν respec ώστε οι παίκτες να διαλέξουν ένα άλλο trait, δύο δυνατότητες που επιτρέπουν στους παίκτες να αλλάξουν spec πολύ πιο εύκολα δίχως να χρειάζεται να farmάρουν από την αρχή artifact power ή legendaries. Συν τοις άλλοις, η Blizzard έχει ήδη προσθέσει catch up mechanics για το artifact power, που σημαίνει πως παίκτες που θα ξεκινήσουν αργότερα το expansion ή παίκτες που αποφασίζουν να levelάρουν δεύτερο χαρακτήρα θα έχουν λιγότερη σκοτούρα για το αν έχουν μείνει πίσω στο levelling του Heart of Azeroth.


 
Κάθε faction έχει να εξερευνήσει και τη δική του ήπειρο κατά τη διάρκεια του levelling και όσον αφορά στις περιοχές, η Blizzard ξεπέρασε τον εαυτό της. Πιο ανοιχτές και λιγότερο κλειστοφοβικές από αυτές του Legion, οι περιοχές του Battle for Azeroth είναι εκπληκτικά διαφοροποιημένες, με ποικιλία σε παλέτες και θεματική. Εν αντιθέσει με το Legion, όπου οι περιοχές του ήταν ανάκατες, σαν ένα ποτ πουρί από τις καλύτερες του franchise, αυτές του BfA είναι σταθερά διαφοροποιημένες, ενώ ταυτόχρονα πείθουν πως αποτελούν διαφορετικά σημεία ενός τόπου. Ειδικά από υψηλό υψόμετρο, με τα τοπία απλώνονται προς τέρψη των παικτών, υπάρχουν φορές που ξεχνάμε πως το World of Warcraft είναι ένας τίτλος που κυκλοφόρησε το 2004 και μέρη όπως το Stormsong Valley κάνουν άλλους, σύγχρονους τίτλους να ζηλέψουν. Κάθε νέο faction έχει και τη δική του πρωτεύουσα και ενώ το Boralus είναι υπέροχο, η πλευρά του Horde κερδίζει με την περίπτωση του Zuldazar. Και όσον αφορά στο Zuldazar, η συγκεκριμένη περιοχή έχει και υπέροχο soundtrack, με δεύτερο καλύτερο αυτό του Drustvar με τους απόκοσμους τόνους του. Όχι πως είναι κακής ποιότητας τα soundtracks των υπόλοιπων περιοχών, απλά το θέμα του Zuldazar έχει καταφέρει να αποδώσει το μεγαλείο, την ένταση και το θαυμασμό που αισθάνεται ο παίκτης την πρώτη φορά που αντικρίζει τη χρυσή πόλη των Zandalari Trolls.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
World of Warcraft: Battle for Azeroth Review - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity