Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Battlefield 6 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Battlefield Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Και να λοιπόν που το Battlefield 6 είναι επιτέλους γεγονός. Το Battlefield 6 το σωστό, το ορθόδοξο. Αν και στην πορεία έγινε αρκετά καλή δουλειά με το 2042, όλοι θα ήθελαν να ξεχάσουν ότι όλο αυτό συνέβη, μαζί με το Hardline – έπρεπε να υπάρξει μια συνέχεια που θα επανακαθορίσει το franchise. Δε χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια να καταλάβει κανείς ότι το κλειδί σε αυτό θα ήταν η σειρά να επιστρέψει στις ρίζες τις, ή έστω αυτό που της έδωσε την ώθηση από το niche κοινό στο mainstream. Κάτι που πρέπει να είχε αναφερθεί λογικά στο 95% των συζητήσεων γύρω από το Battlefield σαν σειρά. Έπρεπε λοιπόν να περάσει σχεδόν μια δεκαετία για τους fans του BF να μπορέσουν να βουτήξουν για ακόμα μια φορά στη μάχη με ανυπομονησία και να απολαύσουν εκείνη τη γνώριμη εμπειρία.



Η όποια ιστορία είναι εδώ για να δώσει μια δικαιολογία στην δράση και το σκηνικό, όπου και εν προκειμένω βρισκόμαστε στο προσεχές μέλλον και παρακολουθούμε την πορεία μίας επίλεκτης ομάδας του ΝΑΤΟ που αντιμετωπίζει την PAX Armata. Η τελευταία είναι μια ιδιωτική παραστρατιωτική οργάνωση, η οποία καταφέρνοντας να σκορπίσει διχόνοια στην Βορειοατλαντική Συμμαχία, ώθησε πολλά μέλη της σε παραίτηση και βγήκε στην αντεπίθεση, προκαλώντας καίρια χτυπήματα στις συμμαχικές χώρες. Οι αποστολές παρουσιάζονται σαν flashbacks κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης, όπου στο τέλος της θα υπάρξει η ανατροπή στην πλοκή που φαίνεται να έρχεται από χιλιόμετρα μακριά, με όλους τους σκληροτράχηλους πρωταγωνιστές να βγήκαν από το ίδιο εργοστάσιο παραγωγής που προμηθεύει και την αναβίωση της σειράς Modern Warfare, από το αντίπαλον δέος.



Κατά τα άλλα, δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος ενασχόλησης με το single-player campaign πέρα από κάποια cosmetics και bonuses που προσφέρει η ολοκλήρωσή του και κάποια challenges/collectibles. Για την ακρίβεια, υπάρχει και επιλογή μετά το πέρας του campaign που επιτρέπει στους παίκτες να το απεγκαταστήσουν για να γλιτώσουν χώρο στον δίσκο. Η ομάδα ανάπτυξης έκανε αρκετά καλή δουλειά να δείξει τις δυνατότητες της Frostbite για ακόμα μια φορά σε τουλάχιστον ένα από τα επίπεδα του campaign, ενώ οτιδήποτε άλλο είναι απλά εξοικείωση με τους μηχανισμούς και τα gadgets που μετέπειτα θα χρησιμοποιηθούν στο multiplayer. Εκεί είναι φυσικά όπου και χτυπάει η καρδιά κάθε Battlefield, και ευτυχώς αυτή τη φορά η DICE (και τα άλλα στούντιο που δουλεύουν επάνω στον τίτλο) φαίνεται πως είναι σε φόρμα, αφού το Battlefield 6 είναι εντυπωσιακό, ανανεωμένο, αλλά ταυτόχρονα οικείο. Από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα είναι προφανές ότι έχει γίνει προσπάθεια ο τίτλος όχι μόνο να μοιάζει με φυσική συνέχεια του 4, αλλά να έχει αυτήν ακριβώς την αίσθηση.



Προφανώς και υπάρχει μια γκάμα επιλογών για game modes και χάρτες που προσαρμόζονται ανάλογα, με 4 classes και πληθώρα οπλισμού και gadgets. Πιο αναλυτικά, ο Assault είναι η αιχμή του δόρατος, με την δυνατότητα να έχει πρακτικά δύο main όπλα και κατά την πορεία της μάχης να κερδίζει bonuses όπως γρηγορότερη ταχύτητα κίνησης κατά τη διάρκεια σκόπευσης. Ο Engineer είναι η απάντηση στα άρματα μάχης και κάθε είδος όχημα του εχθρού, με launchers, νάρκες, και τη δυνατότητα να επισκευάζει τα φιλικά οχήματα. To Support κάνει αυτό ακριβώς που υποδηλώνει το όνομά του, κρατώντας την ομάδα ανεφοδιασμένη, και προσφέροντας γρηγορότερα revives, και τέλος ο Recon αναλαμβάνει αναγνώριση, δυνατότητα απομακρυσμένου spawn σε συγκεκριμένη τοποθεσία και γενικότερα λάμπει όταν βρίσκεται εκτός του «χαμού». Η επιστροφή αυτή μόνο ευχάριστη είναι, αν και θα πρέπει να σημειωθεί ότι κάθε class έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε είδος όπλου σαν main, με ένα από το καθένα να προσφέρει bonuses (όπως για παράδειγμα το Assault Rifle στον Assault, το LMG στον Support κλπ.).



Τα όπλα προφανώς και έχουν τον δικό τους χαρακτήρα τόσο ανάλογα το είδος τους, όσο και μεταξύ τους, ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει «χώρος» για να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί το καθένα αποτελεσματικά, φυσικά με τους εκάστοτε περιορισμούς. Θα πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι το progression βασίζεται στην χρήση, κάτι που σημαίνει ότι πέραν των unlocks που γίνεται με την πρόοδο του χαρακτήρα γενικότερα, τα όπλα θα χρειαστούν πολύ grind για να ξεκλειδωθούν τα attachments που προσφέρουν βελτιώσεις και παραμετροποιούν διάφορα χαρακτηριστικά τους. Όλα αυτά, στο «παραδοσιακό» Conquest, όπου γίνεται αυτό ακριβώς που περιμένουν όλοι, με πεζικό, άρματα να κατεδαφίζουν κτήρια ολόκληρα, και από πάνω να περνάνε jets και ελικόπτερα, όσο οι δύο ομάδες μάχονται για επικράτηση στον χάρτη. Το ίδιο συμβαίνει και στο Escalation, με τον χάρτη να χωρίζεται σε πολλά points, και μετά από κάθε γύρο εξαφανίζεται ένα από αυτά. Το Breakthrough και το Rush είναι μια ελαφρώς μικρότερη παραλλαγή, το ένα με σημεία και άλλο με charges (και 12 παίκτες σε κάθε ομάδα), ενώ τα King of the Hill, Team και Squad Deathmatch δε χρειάζονται ιδιαίτερη εξήγηση.



Στις μεγάλες μάχες η επιστροφή στο 32vs32 δείχνει να ταιριάζει καλύτερα στον χαρακτήρα του τίτλου, με χώρο για το κάθε class και κάθε είδος παιχνιδιού, και λιγότερη σύγχυση. Έχοντας αναφέρει αυτό, βέβαια, θα πρέπει να σημειωθεί ότι στα public matches χωρίς ομάδα ή squad η εμπειρία του καθενός μπορεί να είναι ολότελα διαφορετική, για προφανείς λόγους. Κατά τα άλλα, το BF6 είναι πιστό στην παράδοση και σαν Battlefield που σέβεται τον εαυτό του, κυκλοφόρησε με μια σειρά από bugs και glitches, αν και θα πρέπει να πούμε εδώ ότι η κατάσταση και η εικόνα του τίτλου είναι χαρακτηριστικά καλύτερη από αυτή προκατόχων του. Προφανώς και όλα αυτά θα διορθωθούν, ενώ στην πορεία έρχονται και επιπλέον modes, όπλα, τύπος οχήματος και χάρτες. Όλα τα παραπάνω θα είναι ευπρόσδεκτα, όπως και το Battle Royale mode που επίσης είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει συνοδευτικά. 



Η Frostbite όπως προαναφέρθηκε κάνει εξαιρετικά καλή δουλειά με την καταστροφή του περιβάλλοντος και πως αυτό επηρεάζει με την σειρά του τον ίδιο τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες προσαρμόζουν τον τρόπο παιχνιδιού τους ανάλογα. Η καταστροφή του περιβάλλοντος είναι φυσικά το highlight, αν και δεν είναι το ίδιο εκτεταμένη με κάποιους προκατόχους, σε έναν βαθμό δικαιολογημένο, αφού η πλειοψηφία των χαρτών είναι φτιαγμένοι σε αστικό περιβάλλον σύγχρονων πόλεων, κάτι που κάνει τα πράγματα αρκετά πιο δύσκολα από πολλές απόψεις. Κατά τα άλλα, το οπτικό αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, αν και σπάνια κάποιος θα κάτσει να απολαύσει το ηλιοβασίλεμα στο Brooklyn όταν γύρω γύρω βρέχει σφαίρες και χειροβομβίδες. 



Όπως όλα δείχνουν, το Battlefield 6 κάνει δυναμική επιστροφή για τη σειρά, και για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια δείχνει να έχει αυτό που χρειάζεται για να πρωταγωνιστήσει. Η προσπάθεια να διατηρηθεί ο κλασσικός χαρακτήρας του σύγχρονου Battlefield και να ενσωματωθούν νέα στοιχεία είναι εμφανής, αλλά ταυτόχρονα επιτυχημένη. Χρειάζονται tweaks τα οποία αναπόφευκτα θα έρθουν, και μάλιστα αρκετά γρήγορα, αλλά σε γενικές γραμμές φαίνεται πως η σειρά βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση.

Τρεις μήνες με το Huawei Watch GT6 Pro: το gadget που άλλαξε τις συνήθειές μου

 

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Επιστροφή σε classes
  • Πυρήνας του gameplay
  • Χάρτες/αίσθηση
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Το single-player campaign είναι άψυχο, με κακό ΑΙ
  • Χρειάζεται προσαρμογή σε πολλές πτυχές
  • Μικρή ποικιλία σε ανοιχτούς χάρτες
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*