Είναι κάποιες φορές μια ιδέα, ένα concept το οποίο έχει αδιαμφισβήτητο ενδιαφέρον. Δε χρειάζεται να είναι κάτι καινοτόμο και ριζοσπαστικό, μπορεί να είναι κάτι απλό που για κάποιο λόγο στο περιβάλλον και το σενάριο που τοποθετείται γίνεται κάτι που θα κάνει κεφάλια να γυρίσουν. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με το Deliver at All Costs, μια παραγωγή που προσπάθησε να δημιουργήσει έναν τίτλο πάνω σε ένα πολύ συγκεκριμένο concept, αλλά με μια ενδιαφέρουσα παρέκκλιση. Το κατά πόσο δούλεψε ή όχι κάτι τέτοιο, θα το ανακαλύψουμε μαζί, παρακάτω.

Το Deliver at All Costs, λοιπόν, πρακτικά βασίζεται στην ιδέα του να μεταφέρεις πράγματα με ένα όχημα από το σημείο Α στο σημείο Β, και να αφήσεις τα physics να πρωταγωνιστήσουν. Τώρα, αν ντύσουμε αυτό σε ένα 50’s περιτύλιγμα με την αντίστοιχη αισθητική, αρχίζει και γίνεται ολοένα και πιο ενδιαφέρον, σωστά; Ένα pick-up της εποχής να φορτώνει πράγματα στην καρότσα και να τρέχει σαν μανιακός στους δρόμους με παντελή έλλειψη για τη δημόσια ασφάλεια, περνώντας μέσα από κτήρια, τζαμαρίες (είπαμε physics, όχι ρεαλισμό γενικότερα), σίγουρα ακούγεται σαν κάτι που κάποιος θέλει να δοκιμάσει. Αν προσθέσεις σε αυτό ευφάνταστες αποστολές/modifiers, όπως ένα φορτίο από μπαλόνια με ήλιο και διαδρομή γεμάτη ανηφόρες και κατηφόρες α λα Σαν Φρανσίσκο και άδειους δρόμους που προκαλούν τον οδηγό να πατήσει γκάζι, αρχίζει και δημιουργείται μια πραγματικά όμορφη εικόνα.

Και δικαιολογημένα. Ακούγεται σαν κάτι διασκεδαστικό – και σε μεγάλο βαθμό είναι, αν σκεφτεί κανείς ότι πράγματι, εκείνες τις στιγμές που συμβαίνουν τα παραπάνω και ακόμα πάρα πολλά, υπάρχει κάτι που σε κάνει να περνάς καλά. Το πρόβλημα είναι ότι σε πρώτη φάση, πέρα από ακριβώς αυτά τα, πρακτικά mission modifiers, ελάχιστα πράγματα υπάρχουν για να προκαλέσουν τους παίκτες να κατέβουν από το όχημά τους και να εξερευνήσουν. Ναι, υπάρχουν κιβώτια διασκορπισμένα στον χάρτη, που δίνουν ένα μικρό χρηματικό ποσό και με αυτά τα χρήματα, μαζί με αυτά που κερδίζονται από τις αποστολές, μπορούμε να αγοράσουμε αναβαθμίσεις για το όχημά μας (όταν φτάνουμε φυσικά και στο σημείο της ιστορίας που μας επιτρέπει κάτι τέτοιο), αλλά δεν είναι κάτι που πραγματικά χρειάζεται – ή προκαλεί τους παίκτες με κάποιο τρόπο να το ακολουθήσουν. Το ίδιο και με τις προαιρετικές αποστολές. Είναι απλά filler.

Δε βοηθάει και το γεγονός ότι η ιστορία, η πλοκή και οι ερμηνείες είναι από «κακές» μέχρι «ανεξήγητες». Σε πρώτη φάση, βέβαια, αξιέπαινο το γεγονός ότι η ομάδα ανάπτυξης διάλεξε να ντύσει τον τίτλο με μια ιστορία και μάλιστα με voice overs στα cutscenes, αλλά υπάρχουν πολλά ερωτηματικά στο αν το αποτέλεσμα ήταν ηθελημένο ή απλά ό,τι μπορούσε να γίνει με το διαθέσιμο budget. Από τις χλιαρές ή και κακές ερμηνείες, τον αντιπαθή πρωταγωνιστή, και την πραγματικά “whatever” ιστορία που από ένα σημείο και μετά πηγαίνει πολύ, πολύ βαθιά στην λαγουδότρυπα, ίσως να ασχοληθεί κανείς για να δει μέχρι που μπορεί να φτάσει από καθαρό ενδιαφέρον, όπως κάποιος που του αρέσει πραγματικά το πολύ κακό σινεμά. Αλλά αυτό περιορίζει τον αριθμό του κοινού κατά πάρα πολύ.
Δεν είναι απαραίτητα ότι είναι κακό, γιατί υπάρχουν στιγμές που πραγματικά γελάς και διασκεδάζεις. Είναι απλά ότι σε κάθε στιγμή σου δίνει την εντύπωση ότι παίζεις ένα πολύ ωραία στολισμένο tech demo. Είναι απλό, για μικρά διαλείμματα ή για στιγμές γέλιου με φίλους είναι σίγουρα μια πρόταση, αλλά πέραν αυτού, λίγα πράγματα θα κάνουν κάποιον να ασχοληθεί ή να επιστρέψει σε αυτό, αν το έχει ήδη κάνει.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity