Ώρες – ώρες αναρωτιέται κανείς γιατί κυκλοφορούν κάποια παιχνίδια. Πρέπει να καλύψουν κάποιο δημογραφικό κενό που αγνοούμε; Οι δημιουργοί έχουν τόση εμπιστοσύνη στον εαυτό τους; Μια τέτοια περίπτωση είναι και το Fast & Furious: Arcade Edition. Σαν να μην φτάνουν όλα, εδώ υπάρχει και αμαρτωλό παρελθόν, μιας και δεν υπάρχει έστω ένα παιχνίδι που να φέρει τον τίτλο της που να είναι έστω μέτριο. Όμως δεν έβαλαν μυαλό. Και βγήκε αυτό εδώ. Αρχικά ο τίτλος δεν έχει ουσιαστικά κάποια σχέση με την σειρά ταινιών, πλην ίσως της απίστευτης υπερβολής που εμφανίζεται στην οθόνη, η οποία όμως ουδεμία σχέση έχει με τον παίκτη και ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ κάνει. Γιατί το μεγαλύτερο ελάττωμα του τίτλου είναι ότι ουσιαστικά δεν έχει καμία σημασία τι θα κάνετε. Το παιχνίδι τα έχει όλα προκαθορισμένα. Από το που θα βρίσκονται τα αυτοκίνητα κοντά στον τερματισμό ή στη διάρκεια του αγώνα, από τα scripted γραφικά, εφέ και ήχους που ατέρμονα θα αντικρίζει ο παίκτης όσο παίζει το παιχνίδι και μέχρι να βαρεθεί και να το κλείσει – διαγράψει.

Θέλετε να πούμε και για επιμέρους ελαττώματα, πέρα από το στημένο του πράγματος; Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση το αυτοκίνητο να κάνει αυτό που θέλετε, μιας και ο χειρισμός αν και arcade είναι άθλιος. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ολοκληρώσετε αγώνα χωρίς να τρακάρετε σε κάποιο σημείο της πίστας και θα τρακάρετε πολύ. Ας πούμε για τις ειδικές κινήσεις: drift, wheelies, (ναι κάνει σούζες το αυτοκίνητο, οδήγηση σε δύο τροχούς, υπάρχουν στο παιχνίδι, αλλά, έκπληξη, δεν έχουν ουσιαστικά καμία χρησιμότητα. Ούτε πιο γρήγορα πάει το αυτοκίνητο, ούτε γεμίζουν το νίτρο, που έχει προκαθορισμένο αριθμό σε κάθε αγώνα, ούτε βοηθάνε να κερδίσετε, απλά υπάρχουν. Έτσι. Σαν να μην έφτανε που όλα στον τίτλο είναι προκαθορισμένα, ακόμα και οι πίστες οι «αποστολές» και τα αυτοκίνητα του παιχνιδιού θυμίζουν τη μέρα της μαρμότας 6 πίστες: Υπάρχουν 6 διαδρομές (tracks) στα οποία διεξάγονται οι αγώνες, 6 αποστολές που δεν έχουν καμία σημασία μιας και το μόνο που πρέπει να κάνετε για να τις εκπληρώσετε είναι να βγείτε πρώτοι και 8 «licensed». Τα οποία απλά ανακυκλώνονται, ξανά και ξανά. Είναι συγκλονιστικό, ότι ακόμα και αυτά που ξεκλειδώνετε δεν έχουν καμία σημασία. Το Furious Mode ξεκλειδώνεται όταν τερματίσετε πρώτος σε όλες τις πίστες με ένα όχημα, κι παίρνετε τη «Furious» έκδοση του αυτοκινήτου, που σας δίνει περισσότερο nitro σε αγώνες (από 3 σε 10), ενώ έτσι ενεργοποιείται και το Extreme Mode που δεν κάνει τίποτα, παρά να έχετε πιο δυνατούς αντιπάλους. Που δεν έχουν καμία σημασία.

Αν αφήσετε το χειριστήριο κάτω χωρίς να πατάτε τίποτα, το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται. Στο τέλος της πίστας αν δεν έχει ακινητοποιηθεί κάπου θα βρεθεί να είναι κοντά και στους 7 αντιπάλους, χωρίς εσείς να κάνετε τίποτα. Το ίδιο θα συμβεί ακόμα και αν οδηγήσετε τέλεια. Πάλι θα βρεθείτε 3ος λίγο πριν τον τερματισμό. Και τότε θα γίνει το μόνο που χρειάζεται να κάνετε. Να πατήσετε το νίτρο όσες φορές χρειαστεί για να βγείτε πρώτος, μόλις αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση. Αυτό ήταν. Multiplayer που θα έσωζε ίσως κάπως την κατάσταση, δεν υπάρχει παρά μόνο ένα τοπικό split-screen 2 ατόμων που και αυτό είναι στημένο και αυτόματο. Με το χειριστήριο του δεύτερου παίκτη δίπλα μας στον καναπέ σε 4 αγώνες ο δεύτερος παίκτης βγήκε χωρίς να κάνει τίποτα από 3ος ως έκτος. Σε αυτό το πλαίσιο δεν έχει κανένα νόημα να ασχοληθούμε με τεχνικό τομέα, που έτσι και αλλιώς είναι στοιχειώδης.
Γίνεται κατανοητό ότι μιλάμε για έναν τίτλο που δεν έπρεπε να υπάρχει και που δεν υπάρχει κανέναν λόγος να ασχοληθεί κανείς μαζί του. Δεν θα μας εκπλήξει καθόλου αν σύντομα είτε αποσυρθεί είτε η τιμή του πέσει πολύ χαμηλά.
Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity