Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Lost Soul Aside Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    UltiZeroGames

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Ο άψυχος κόσμος του Lost Soul Aside και οι εξίσου άψυχοι χαρακτήρες του αποτυγχάνουν στο να προσδώσουν στον τίτλο οποιαδήποτε ταυτότητα που να τον βοηθά να προσδιοριστεί ως ένα αληθινά ξεχωριστό game.

Όταν έκανε την πρώτη του εμφάνιση πριν από πολλά-πολλά χρόνια, το Lost Soul Aside κέντρισε το ενδιαφέρον ως ένα εντυπωσιακό project ενός όμορφου action game που αναπτύσσεται από μόλις ένα άτομο. Ο Yang Bing παρουσίασε δείγμα από τον πρώτο τίτλο που ξεκίνησε να χτίζει αφότου αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο και παρόλο που το γεγονός ότι το τελικό προϊόν ήταν έκδηλο πως απείχε σημαντικά από την ολοκλήρωση, βρήκε τον δρόμο του προς τα φώτα της δημοσιότητας σε αρκετά mainstream μέσα. Όταν υπέπεσε στην αντίληψη της Sony, η εταιρεία αποφάσισε να έρθει σε επαφή μαζί του και στη συνέχεια να συμφωνήσει στην αρωγή της ανάπτυξης στο πλαίσιο του China Hero Project της, το οποίο στοχεύει στη βοήθεια developers της Κίνας να παρουσιάσουν το όραμά τους σε παγκόσμια κλίμακα. Στη συνέχεια το Lost Soul Aside μετατράπηκε σε κάτι που θυμίζει περισσότερο παραγωγή AAA, με τον Bing και την Ultizero Games που ίδρυσε το ’17 να έχουν στο δυναμικό τους περίπου 40 developers.




Ύστερα από χρόνια διάσπαρτων teasers και πολλών ερωτηματικών, η Sony Interactive Entertainment κυκλοφόρησε το Lost Soul Aside, ένα action-adventure game με μηχανισμούς RPG, με ένα ιδιαίτερο σύστημα μάχης και με έναν μεγάλο μυστηριώδη κόσμο για εξερεύνηση. Πρωταγωνιστής είναι ο Kaser που βρίσκεται σε αποστολή διάσωσης της αδελφής του, Louisa, η ψυχή της οποίας απήχθηκε από τους Voidrax, μια ομάδα εισβολέων από διαφορετική διάσταση. Ο ίδιος μαζί με συντρόφους του Glimmer, το group αντίστασης απέναντι στο απολυταρχικό Empire, θα αντιμετωπίσουν τους Voidrax προκειμένου να σώσουν την αδελφή του, αλλά και ολόκληρη την ανθρωπότητα. Η ιστορία σίγουρα δεν κάνει πολλά για να ανεβάσει τον τίτλο, κυρίως επειδή παίζει με ένα αρκετά κορεσμένο θέμα χωρίς καθόλου εκπλήξεις, κι επειδή τόσο οι διάλογοι, όσο και το voice acting είναι κάτω του μετρίου. Η αδιαφορία για την πλοκή θα μπορούσε να περάσει πιο αναίμακτα άμα είχαμε να κάνουμε με καλογραμμένες συζητήσεις, όμως οι ατάκες όλων των χαρακτήρων ανεξαιρέτως στερούνται στοιχειώδους έμπνευσης και πολλές φορές… IQ, το voice acting κάνει το σύνολο ακόμα πιο άψυχο, ενώ φράσεις που ακούγονται σε συγκεκριμένα κομμάτια όπως κατά τη διάρκεια του combat επαναλαμβάνονται σε εριστικό βαθμό που γίνεται αντιληπτός μέσα στις πρώτες κι όλας τρεις ώρες.



Συνδυάζοντας την αισθητική του Final Fantasy με μάχες που θυμίζουν από Devil May Cry έως και NieR: Automata, το Lost Soul Aside δίνει έμφαση στο γρήγορο και απολαυστικό gameplay, με άφθονα κύματα εχθρών και bosses. Είναι όμως λιγότερο πομπώδες από το Devil May Cry και λιγότερο εύστοχο από το NieR: Automata, ειδικά στις εναέριες μάχες. Παρόλα αυτά, το σύστημα μάχης του μπορεί να είναι απολαυστικό, ιδιαίτερα για τους fans αυτών των σειρών, αλλά και του Bayonetta, όμως η επίδρασή του τείνει να ξεθωριάζει στα μέσα του campaign. Υπάρχει μια σειρά από standard επιθέσεις, κάποιες δυνατότερες που χρησιμοποιούνται ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και combos που μπορούν να διαλύσουν μονομιάς τους πιο αδύναμους εχθρούς. Το dodging αποτελεί μεγαλύτερο κομμάτι της άμυνας απ ότι το μπλοκάρισμα επιθέσεων και το parry είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι που μπορεί να επιβραβεύσει με σημαντικό πλεονέκτημα στη μάχη. Τα skill trees που δίνουν μια γεύση από RPG προσθέτουν αρκετές επιπλέον δυνατότητες για τις μάχες, τόσο με τις ικανότητες που αποκτά ο Kaser, όσο και ο Lord Arena – ένα αιωρούμενο κεφάλι δράκου και κομμάτι των Voidrax που γίνεται σύμμαχος του Kaser στην αρχή της ιστορίας. Το πλήθος εχθρών και η μικρή ποικιλία τους (πλην των bosses) όμως δείχνουν πως το σύστημα μάχης είναι ανελλιπές στο να διατηρήσει τον ενθουσιασμό που προκαλείται στις εναρκτήριες ώρες. Τα bosses είναι μια εξαίρεση, μια και αποτελούν στιγμές που το Lost Soul Aside μπορεί όντως να προκαλέσει ορισμένες εκπλήξεις και να προσφέρει μερικές απαιτητικές και εντυπωσιακές μάχες. Μόνο που το grind που απαιτείται στο ενδιάμεσο είναι στην πλειοψηφία του μονότονο και μονοδιάστατο.



Η εξερεύνηση παίζει σχετικά σημαντικό ρόλο, περιλαμβάνοντας γρίφους που δοκιμάζουν μέχρι και ικανότητες platforming, μετριάζοντας την ένταση που επικρατεί συνήθως, χωρίς ιδιαίτερο αντίκτυπο. Ο κόσμος του Lost Soul Aside έχει σίγουρα κάποιες ομορφιές να αναδείξει, μα πολλές από τις περιοχές του εμφανίζονται υπερβολικά απλοϊκές, μην έχοντας κάτι που να τις κάνει να ξεχωρίζουν. Υπάρχουν σημεία που προκαλούν Déjà vu από άλλες παρόμοιες παραγωγές, ενώ ουκ ολίγα κομμάτια του χάρτη εμποδίζουν την πρόσβαση με έναν αόρατο τοίχο, απλά και μόνο επειδή δεν έχουν εξυπηρετούν καμία δραστηριότητα. Το συνολικό αίσθημα που αφήνει το σύμπαν που χτίζεται μέσα από το Lost Soul Aside είναι κυρίως απογοήτευσης, αν αναλογιστεί κανείς τα ποσοστά φιλοδοξίας που απέπνεαν τα πρώτα trailers του παιχνιδιού όταν αναπτυσσόταν από μόλις έναν developer και τα συγκρίνει με το τελικό αποτέλεσμα. Πρόκειται για ένα άκρως συνηθισμένο action-adventure game, με ένα καλό σύστημα μάχης που όμως δεν ανταποκρίνεται στα standards των τίτλων από όπου ξεκάθαρα δανείζεται ιδέες και, όλα αυτά σε έναν κόσμο που δε μείνει στη μνήμη.



Το Lost Soul Aside μάλλον κατέληξε πολύ διαφορετικό απ’ αυτό που υπολογιζόταν. Η συνεισφορά της Sony έδωσε στην ανάπτυξή του περισσότερους πόρους, όμως αυτό δε φέρνει απαραίτητα την επιτυχία. Δίνεται η εντύπωση πως το όποιο όραμα υπήρχε, κάπου έπαψε να αποτελεί προτεραιότητα προς τέρψη του πιο mainstream κοινού, που ενδεχομένως προτιμά τη διασκέδαση από την πραγματική πρόκληση. Ο άψυχος κόσμος του και οι εξίσου άψυχοι χαρακτήρες του αποτυγχάνουν στο να προσδώσουν στον τίτλο οποιαδήποτε ταυτότητα που να τον βοηθά να προσδιοριστεί ως ένα αληθινά ξεχωριστό game. Αντ’ αυτού πρόκειται για έναν τίτλο που δανείζεται το gameplay του Devil May Cry και το προσωπείο του Final Fantasy και που προσφέρει μερικές ώρες διασκεδαστικού combat, προτού χάσει το στοίχημα εξαιτίας της πλοκής και της εκτέλεσής της, και του διαρκούς και μονότονου grind.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 

5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Διασκεδαστικό gameplay, παρότι δεν μπορεί να σηκώσει ολόκληρο τον τίτλο από μόνο του
  • Πολλά καλοσχεδιασμένα bosses που προσφέρουν τις καλύτερες μάχες ολόκληρου του παιχνιδιού
  • Υπάρχουν αρκετά όμορφα σημεία στον κόσμο του
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Ακόμα και το σύστημα μάχης καταλήγει ανεπαρκές μετά από 10+ ώρες παιχνιδιού
  • Κακογραμμένη ιστορία, με απαράδεκτους διαλόγους και ξύλινο voice acting
  • Η ποσότητα κυμάτων εχθρών επιβαρύνει το grind
  • Υπάρχουν πολλά ανέμπνευστα και βαρετά σημεία στον κόσμο του
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*