Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

MotoGP 25 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Milestone

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Milestone

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • MotoGP 25
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://milestone.it/games/motogp-25/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*
Tο MotoGP 25 αποτελεί μία ένδειξη ότι η Milestone φτάνει στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.

Μία ακόμη από τις καθιερωμένες ετήσιες αθλητικές κυκλοφορίες της χρονιάς, αποτελεί το MotoGP 25 από την ομάδα της ιταλικής Milestone, με έναν τίτλο που μετά από χρόνια κυκλοφοριών και πολλαπλά σκαμπανεβάσματα, δείχνει σιγά-σιγά, πως φτάνει στην κορύφωσή του. Αυτό φυσικά έχει διπλή ανάγνωση, καθώς ο τίτλος τελειοποιείται και τα ρίσκα μειώνονται, φτάνοντας σε ένα αρκετά καλό επίπεδο, ήδη από τα τελευταία παιχνίδια της σειράς, ταυτόχρονα όμως γίνεται αντιληπτό ότι η ομάδα ανάπτυξης έχει αρχίσει και φτάνει το ταβάνι της και δεν μπορεί να προσφέρει καινούργια πράγματα.


Το MotoGP 25 εξαρχής είναι ένας τίτλος, ο οποίος προσφέρει ένα αρχέτυπο περιεχομένου, όπως αυτό συναντάται στην πλειοψηφία των αθλητικών ανταγωνιστών του. Οι επιλογές είναι σαφείς κι ουδόλως περιορισμένες, αλλά ταυτόχρονα δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω. Η καριέρα αποτελεί και φέτος το βασικο κομμάτι του τίτλου, αν και σε αντίθεση με τα τελευταία αθλητικά παιχνίδια, είναι πολύ πιο λιτή, δεν περιέχει κάποια ιστορία και προσφέρει ένα συγκεκριμένο εύρος επιλογών. Ο παίκτης μπορεί είτε να φτιάξει έναν δικό του χαρακτήρα και να συμμετάσχει ξεκινώντας από οποιαδήποτε εκ των τριών κατηγοριών του παγκοσμίου πρωταθλήματος, είτε να πάρει έναν ήδη υπάρχων αναβάτη και να συνεχίσει την καριέρα του, αρχής γενομένης από τη φετινή σεζόν του πρωταθλήματος.

Όπως και στους προηγούμενους τίτλους, ανάλογα με την ομάδα και τους στόχους που θέτει ο παίκτης, έχει τη δυνατότητα να κερδίσει πόντους ανάπτυξης, με τους οποίους ξεκλειδώνει είτε αναβαθμίσεις, είτε βελτιώσεις στην μοτοσυκλέτα του. Εάν κερδίσει τον teammate του ή κατακτήσει κάποια νίκη ή και τον τίτλο, αυξάνεται αντίστοιχα και η δημοφιλία του, επεκτείνονται οι χορηγίες του, προστίθενται αμοιβές και πολλαπλασιάζονται οι προαναφερθείσες διαθέσιμες προς ξεκλείδωμα αλλαγές. Στην μεγάλη κατηγορία έχουν προστεθεί κι οι επιμέρους αλλαγές κανονισμών, που ανάλογα με την κατάταξη και τη διαφορά της κάθε ομάδας από την κορυφή επηρεάζονται οι διαθέσιμοι πόροι και τα ποσοστά βελτιώσεων. Για παράδειγμα, η αυτή τη στιγμή ακλόνητη ομάδα της Ducati έχει πολύ λιγότερους πόντους ανάπτυξης σε σχέση με την Yamaha ή την Honda που έχουν καταβαραθρωθεί στις τελευταίες σεζόν. Φυσικά αυτό δύναται να αλλάξει σε βάθος σεζόν, με το level ανταγωνισμού να μεγαλώνει.

Το παιχνίδι επίσης διαθέτει, ως αναμενόταν, κάθε μία από τις πίστες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, μαζί με τη νέα πίστα της Ουγγαρίας και την επιστροφή του Μπρνο στην Τσεχία, όπως επίσης κι όλους τους αναβάτες από τις τρεις κατηγορίες του πρωταθλήματος και του υποστηρικτικού θεσμού της Moto E. Αυτό που λάμπει δια της απουσίας του, είναι το περιεχόμενο με παλαιότερες μοτοσυκλέτες της ιστορίας του θεσμού, πράγμα που σίγουρα αφαιρεί σημαντικά από το περιεχόμενο του τίτλου. 

Στη θέση του έχει έρθει μία διαφορετική πρόταση, η οποία έχει ενσωματωθεί και στο career mode. Κατά τη διάρκεια της σεζόν κι ειδικά στην αρχή της, οι αναβάτες ένεκα της απαγόρευσης των δοκιμών λόγω κόστους, κάνουν προετοιμασία με μικρότερες μοτοσυκλέτες και κυρίως σε αγώνες τύπου Motocross. Αυτές λοιπόν οι μηχανές, σε συνδυασμό με κάποιες συγκεκριμένες γνωστές πίστες προπόνησης έχουν προστεθεί στον τίτλο και η αλήθεια είναι ότι προσφέρουν ένα αρκετά διασκεδαστικό μοντέλο παιχνιδιού, μακριά από την ένταση και τον φρενήρη ανταγωνισμό των βασικών modes.

Συνολικά, το περιεχόμενο του MotoGP 25 είναι μεν ποιοτικό, αλλά ξεκάθαρα υστερεί από την πολλαπλή δράση που προσφέρουν ακόμη κι οι άμεσοι ανταγωνιστές του, όπως οι τίτλοι της EA σε F1 και WRC, ή ακόμη και το εκπληκτικό Ride 5 της ίδιας της Milestone. Φυσικά δεν είναι γνωστό τι περιορισμοί υπάρχουν από την συμφωνία με την κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ, πάντως η αλήθεια είναι ότι σε πλήρη τιμή ο τίτλος του 2025 είναι αρκετά λιγότερο εμπορικός σε σχέση και με τις προηγούμενες κυκλοφορίες της σειράς. Παρόλα αυτά, το αποτέλεσμα όταν περνάμε από τα μενού στις πίστες είναι ικανό να γείρει αυτές τις αμφιβολίες προς όφελος του τίτλου. Οι μοτοσυκλέτες έχουν όλες τα δικά τους χαρακτηριστικά, από την ωμή ταχύτητα της ΚΤΜ στις ευθείες και την σταθερότητα της Aprilia στις στροφές, μέχρι την απόλυτη ισορροπία της ταχύτατης Ducati. Κάθε μία εξ αυτών έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της, τα οποία μπορούν να απεικονιστούν όχι μόνο στην οθόνη, αλλά πλέον και στα χειριστήρια. Κάθε οριακό φρενάρισμα, κάθε έξοδος από το slipstream, κάθε αλλαγή στα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας γίνεται αισθητή στο χειριστήριο, σε μία αίσθηση που είναι ακόμη καλύτερη από αυτή του Ride 5. Η εξομοίωση μίας μοτοσυκλέτας είναι πρακτικά απίθανη να γίνει σωστά, όμως στο MotoGP 25 υπάρχει η εντύπωση ότι έχουμε φτάσει στο κοντινότερο δυνατό αποτέλεσμα. 

Η μίξη διασκέδασης με εξομοίωση γίνεται ακόμη περισσότερο σαφής με τον διαχωρισμό των playstyles που καθορίζει ο παίκτης. Η πρώτη επιλογή είναι σαφώς ιδανικότερη για τους νέους ή έστω τους μη γνώστες της πραγματικότητας του σπορ. Η ΑΙ προσαρμόζεται στην ταχύτητα του παίκτη, σε στυλ Forza Motorsport, κάθε αγώνας κρίνεται στο νήμα και οι επιλογές στις μάχες είναι καθοριστικές. Ταυτόχρονα, η δεύτερη επιλογή είναι πολύ πιο ουσιαστική για τους σκληροπυρηνικούς φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς προωθεί την οδήγηση στο όριο, αποζητά την λεπτομέρεια στον τρόπο ανάβασης και αποτυπώνεται αυτόματα σε χρόνους και διαφορές, με την ΑΙ να είναι επίσης αυτόματη, αλλά πολύ πιο σταθερή στη διάρκεια ενός αγώνα και κυριότερα, σε βάθος σεζόν, ειδικά όταν μιλάμε για το career mode.

Ο τεχνικός τομέας δεν ήταν ποτέ το δυνατό σημείο της σειράς και της Milestone, με την Unreal Engine να κάνει δουλειά σε επίπεδο εικόνας, ειδικά σε σταθερές κάμερες ή σε ιδιαίτερες συνθήκες (βροχή, νύχτα), με τις δυνατότητες της ομάδας ανάπτυξης πάντως να είναι εμφανώς περιορισμένες. Πολλές μηχανές στο ίδιο σημείο θα χαλάσουν λίγο το frame rate, οι ήχοι μπερδεύονται υπερβολικά πολύ και η ποιότητα γενικώς πέφτει κατά τη διάρκεια της δράσης, ειδικά στους αγώνες. Το θετικό είναι ότι έχουν αποφευχθεί σε τεράστιο βαθμό τα πολλά διαφορετικά bugs που στις προηγούμενες εκδόσεις προκαλούσαν άλλοτε το γέλιο κι άλλοτε την μήνη των παικτών. 



Συνοπτικά, το MotoGP 25, όπως αναφέραμε παραπάνω, αποτελεί μία ένδειξη, από κάθε άποψη, ότι η Milestone φτάνει στο μέγιστο των δυνατοτήτων της. Με κάποιες παραχωρήσεις στο περιεχόμενο, κατάφεραν να βρουν βελτιώσεις στην αγωνιστική δράση και να δώσουν περισσότερα πράγματα και καλύτερες επιλογές στους παίκτες, σε κομμάτια που στο παρελθόν τους έφερναν αρκετά δεινά. Με ακόμη μία κυκλοφορία να έχει προγραμματιστεί στο συμβόλαιο της εταιρείας και την κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του MotoGP, η οποία παρεμπιπτόντως εσχάτως εξαγοράστηκε από την εταιρεία που έχει τα δικαιώματα της F1, μένει σε αυτή τη σειρά, μία ακόμη ζαριά, στην οποία θα κλείσει ένας πολύ σημαντικός κύκλος. Ας ελπίσουμε εκεί να δούμε το πραγματικό δυναμικό που έχει χτιστεί από την Milestone στα πλέον 13 χρόνια ανάπτυξης.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετικό μοντέλο χειρισμού, τόσο σε arcade όσο και σε simulation
  • Το νέο mode με τις minibikes και τα motocross
  • Γεμάτο ρόστερ του πρωταθλήματος με πιστή απεικόνιση των μοτοσυκλετών
  • Καλό career mode, με μικρές προσθήκες
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερα
  • Οι παλαιότερες μοτοσυκλέτες λάμπουν δια της απουσίας του
  • Όχι άψογος τεχνικός τομέας
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*