Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

RoadCraft Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Saber Interactive

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Focus Home Interactive

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Όποιος αποφασίσει να ασχοληθεί με το RoadCraft και το δει σαν ένα είδος «γρίφου» που πρέπει να λυθεί με μη συμβατικούς τρόπους, τότε θα ανταμειφθεί για την προσπάθειά του.

Από τη στιγμή που κυκλοφόρησε το SprinTires, έγινε αμέσως αντιληπτό ότι υπάρχει κοινό για κάτι πραγματικά διαφορετικό που ξεπερνάει διαφορετικά είδη και ξεφεύγει από το στενό πλαίσιο του πως μπορείς να ενσωματώσεις ένα όχημα σε έναν τίτλο. Πέρα από τους αγώνες ταχύτητας και τα κόλπα με μηχανές και αυτοκίνητα, υπάρχει ένα κομμάτι του κοινού που θέλει να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Το SprinTires έγινε MudRunner όταν η Saber Interactive «μυρίστηκε» ότι έχει κάτι καλό στα χέρια της, το SnowRunner ήρθε να χτίσει ακόμα περισσότερο επάνω σε αυτή τη φόρμουλα, και στην πορεία ήρθε το Expeditions, που παρέκκλινε ακόμα περισσότερο, αντικαθιστώντας τη μεταφορά φορτίων με περισσότερη εξερεύνηση και ζητώντας από τους παίκτες να δαμάσουν το τοπίο και να βρουν διαφορετικούς τρόπους για να πλοηγηθούν σε πραγματικά αχαρτογράφητα περιβάλλοντα. Οπότε το RoadCraft φαντάζει ως η μάλλον λογική συνέχεια, αν μπορεί κανείς να μαντέψει με ακρίβεια τι άλλο θα μπορούσαν  να φανταστούν οι δημιουργοί.




RoadCraft, λοιπόν, και κανείς θα μπορούσε να πει ότι ουσιαστικά εδώ οι παίκτες καλούνται να κάνουν το επόμενο βήμα από αυτό που έκαναν στο SnowRunner, και πιο συγκεκριμένα να δημιουργήσουν πορείες, να χτίσουν δρόμους, γέφυρες και άλλους τρόπους πλοήγησης, και εν τέλει είτε να προετοιμάσουν, είτε να βοηθήσουν στην επαναφορά κάθε μίας από τις 8 διαθέσιμες περιοχές (στο launch, με περισσότερες να αναμένονται αργότερα υπό τη μορφή DLC). Αυτό σημαίνει ότι εδώ πέρα έχουμε να κάνουμε λιγότερο με το κλασσικό ζητούμενο του «κουβάλησε x αριθμό φορτίου από το Α στο Β» και περισσότερο με το «βρες τον τρόπο να φτάσεις στο συγκεκριμένο σημείο, και να το κάνεις εύκολο για τον επόμενο». Αυτό συνήθως είναι και άμεσο ζητούμενο γιατί αρκετές φορές οι παίκτες θα πρέπει να σχεδιάσουν μια πορεία, να διορθώσουν/φτιάξουν δρόμο ανάμεσα στα σημεία που θέλουν να ενώσουν, και στην πορεία το ΑΙ αναλαμβάνει να μεταφέρει τα απαραίτητα φορτία από μόνο του. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι πολλές φορές τα οχήματα κολλάνε σε σημεία που απλά δεν υπάρχει λόγος να κολλήσουν, και μπορεί να είναι ενοχλητικό από ένα σημείο και μετά – από την άλλη βέβαια δεν είναι ότι δε συμβαίνει και το ίδιο στις πραγματικές μεταφορές, αν και εκεί γίνεται για εντελώς διαφορετικούς λόγους, αλλά εξίσου ασήμαντους.



Ακούγεται κάτι απλό και εύκολο, αλλά εν προκειμένω η ομάδα της Saber φαίνεται πως έχει βάλει πολύ σκέψη και πολύ μεράκι στη δημιουργία όλων αυτών, γιατί μέσα σε λίγες προτάσεις πρέπει να ενσωματώσεις μια ολόκληρη σειρά από οχήματα και εργαλεία. Το να πεις «θα φτιάξω έναν δρόμο» σημαίνει εν προκειμένω ότι θα πρέπει να πέσει άμμος από την νταλίκα, μετά να περάσει η φαγάνα και να ισιώσει το πεδίο, μετά να πέσει η πίσσα και στο τέλος ο οδοστρωτήρας να «στρώσει» την άσφαλτο. Από εκεί και μετά υπάρχουν αποστολές όπου θα πρέπει να αλλάξει κάποιο κομμάτι/σωλήνας από την ύδρευση ή να «ξηλωθεί» ο δρόμος/το έδαφος και να περαστούν καλώδια για να αποκαταστήσουν την ηλεκτροδότηση κάποιας περιοχής. Ή να χρησιμοποιηθεί η φαγάνα ή ο γερανός για να καθαρίσει μια περιοχή από containers που έφυγαν από την θέση τους μετά από μια θεομηνία.



Το θετικό είναι ότι για το μεγαλύτερο κομμάτι της εμπειρίας δεν ξεμένει κανείς από στόχους και πράγματα για να τον κρατήσουν απασχολημένο, και η ποικιλία στα objectives είναι τέτοια που γενικότερα υπάρχει μια κάποια αλλαγή πάνω στο τι γίνεται ανά πάσα στιγμή. Επίσης, υπάρχουν και αρκετά οχήματα για διαφορετικές χρήσεις, με τον τίτλο να κάνει αρκετά καλή δουλειά εισάγοντας το κάθε τι στην ώρα του και με καλό ρυθμό. Εκεί όμως που πραγματικά ο τίτλος απογειώνεται είναι στο συνεργατικό παιχνίδι, αφού όχι μόνο υπάρχει μια καλή αίσθηση ότι οι παίκτες συνεργάζονται για ένα πραγματικά απτό αποτέλεσμα, αλλά πολλές φορές βοηθάει και στο ορισμένα tasks να γίνονται λιγότερο βαρετά και να εκπληρώνονται σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα. Το τελευταίο μπορεί να ακούγεται αντίθετο στο βασικό ζητούμενο ενός τίτλου, η αίσθηση της ικανοποίησης που προσφέρεται όμως είναι τέτοια που δε θα ήταν περίεργο κάποιοι χρήστες να προτιμούν το co-op play αποκλειστικά έναντι των… μοναχικών εξορμήσεων.



Όλα αυτά είναι χτισμένα πάνω σε μια αρκετά όμορφο οπτικό σύνολο, κάτι που σίγουρα βοηθάει όταν οι γενικότεροι ρυθμοί που ακολουθούνται είναι χαλαροί και όπως και να ‘χει δίνουν τον χρόνο να κάτσει κανείς και να απολαύσει το σκηνικό. Τα bugs και το jank είναι αναμενόμενα, αν όμως η ιστορία της Saber έχει να μας πει κάτι, αυτό είναι ότι όλα αυτά σιγά σιγά θα βελτιωθούν, ενώ ταυτόχρονα θα εμπλουτίζεται ακόμα περισσότερο το περιεχόμενο όχι μόνο από χάρτες και objectives, αλλά και από οχήματα διαφορετικού τύπου. Και πράγματι, από τις πρώτες κιόλας ημέρες κυκλοφορίας η ομάδα ανάπτυξης συμμετέχει ενεργά στις συζητήσεις με το κοινό και ήδη έχει προβεί σε παραμετροποιήσεις και αλλαγές (όπως για παράδειγμα το σύστημα χειρισμού και τα διαφορετικά presets).



Τίτλοι όπως το RoadCraft είναι περισσότερο φτιαγμένοι για να ανακαλύπτονται σταδιακά και όχι για να εξηγούνται μέσα από γραμμές σε ένα κείμενο. Από την άλλη όμως, είναι πολύ σημαντικό κάποιος να γνωρίζει τι θα μπορεί να περιμένει όταν αποφασίσει να ασχοληθεί μαζί του, γιατί το πεδίο ενδιαφέροντος που στοχεύει είναι αν μη τι άλλο πολύ συγκεκριμένο. Ίσως αυτός και να είναι ο λόγος που γράφονται και αυτές οι γραμμές, μαζί με κάποιες γενικές εντυπώσεις σκιαγραφώντας τα όποια πιθανά θετικά και αρνητικά. Όποιος αποφασίσει όμως εν τέλει να ασχοληθεί και το δει σαν ένα είδος «γρίφου» που πρέπει να λυθεί με μη συμβατικούς τρόπους, τότε θα ανταμειφθεί για την προσπάθειά του. Ιδιαίτερα αν το κάνει με παρέα που νιώθει το ίδιο. Δεν είναι για όλους, σίγουρα. Αλλά αν κάποιος προτιμάει να χαζεύει με τη μπουλτντόζα του που «στρώνει» το χάος, τότε το RoadCraft θα του μιλήσει. Και πιθανόν θα τον/την κάνει να κολλήσει.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα

 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Όμορφα γραφικά/λεπτομέρειες
  • Γκάμα objectives/περιοχών/τύπων οχημάτων
  • Έξυπνος τρόπος που επεκτείνει τη φόρμουλα
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Bugs/jank
  • Θέματα με το ΑΙ
  • Κάποια πράγματα ίσως ήθελαν περισσότερο χρόνο στον «φούρνο»
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*