Tο Spellforce: Conquest of Eo είναι ένα fantasy turn-based strategy game στα χνάρια όχι μόνο του περίφημου Heroes of Might and Magic, η σκιά του οποίου πεφτει βαριά πάνω από οποιοδήποτε παιχνίδι της κατηγορίας εδώ και 25 χρόνια, αλλά ακόμα περισσότερο του πολύ λιγότερο γνωστού, αλλά αξέχαστου Master of Magic, δηλαδή της μετενσάρκωσης του κλασικού space 4x Master of Orion σε fantasy. Στο SCoE παίζουμε το ρόλο ενός νέου μάγου, που προσπαθεί να αποκτήσει αρχαία γνώση και δύναμη, ώστε να γίνει αποδεκτός από τον μυστικοπαθή κύκλο των ισχυρότερων μάγων του κόσμου, ο οποίος αστυνομεύει τη χρήση της μαγείας και εμποδίζει οποιονδήποτε άλλον από το να αποκτήσει πραγματική δύναμη.

Η ιδιομορφία του Conquest of Eo είναι ότι ο χαρακτήρας μας προσπαθεί να αποκτήσει γρήγορα όσο περισσότερη δύναμη μπορεί χωρίς να προκαλέσει την οργή των μάγων του κύκλου. Αναπόφευκτα, η σύγκρουση θα έρθει, και ο παίκτης θα πρέπει να είναι όσο καλύτερα προετοιμασμένος γίνεται. Το Children of Nor είναι άλλο ένα σε μια σειρά από DLC, με τα οποία εμπλουτίζονται τα διαθέσιμα αρχέτυπα μάγων, όπως λέγονται οι κλάσεις, αλλά και τα τέρατα, τα faction και οι βασικοί μηχανισμοί του παιχνιδιού.

Στην περίπτωση του συγκεκριμένου DLC, το νέο αρχέτυπο είναι ο Astromancer. O μάγος αυτός εκμεταλλεύεται τη δύναμη των αστερισμών για να ενισχύσει τις δυνάμεις του και τις ικανότητες των μονάδων του. Το Astromancy είναι αρκετά ενδιαφέρον ως μηχανισμός, καθώς ωθεί τον παίκτη να εξερευνά τον κόσμο προκειμένου να ανακαλύψει νέους αστερισμούς. Για το σκοπό αυτό υπάρχουν ειδικές μονάδες, οι οποίες αφού ολοκληρώσουν την κίνησή τους κάθε σειρά, μπορούν να ψάξουν το στερέωμα. Στην αρχή του επόμενου γύρου αν δεν εντοπίσουν αστερισμό, μας δίνουν ένα νούμερο, το οποίο δείχνει πόσα hex απέχουμε από το στόχο μας. Όταν κάνουμε την επιθυμητή ανακάλυψη, ο αστερισμός εμφανίζεται στο αντίστοιχο tab και ο Astromancer μπορεί να δημιουργήσει πετράδια, τα οποία «κουμπώνουν» σε nodes/άστρα.

Οι νοητές γραμμές που συνδέουν τα άστρα μεταξύ τους αντιστοιχούν η καθεμία σε κάποιο από τα στοιχεία τα οποία βρίσκονται στην καρδιά του συστήματος crafting του παιχνιδιού: Elemental, Arcane και Life/Death. Όσο περισσότερους πόντους έχει το εκάστοτε πετράδι, τόσο πιο ισχυρό είναι το bonus που μας δίνει κάθε γραμμή. Για να ενισχύσουμε περαιτέρω τα πετράδια αυτά, μπορούμε να συλλέξουμε αστρόσκονη, η οποία πέφτει τυχαία σε διάφορα σημεία του χάρτη και μας δίνει, έτσι, λόγο να εξερευνούμε ακόμα περισσότερο ή να επιστρέφουμε σε περιοχές που έχουμε ήδη αποκαλύψει.

Εκτός από τον μηχανισμό αυτό, νέα προσθήκη είναι το faction των Dark Elves. Τα σκοτεινά ξωτικά είναι λίγο-πολύ πιστά στα αναμενόμενα, κοινώς είδικεύονται στη χρήση δηλητηρίων και summoning magic και προσφέρουν οκτώ νέες μονάδες, όπως Raptor Riders και Witches. Τέλος, προστίθεται ο μηχανισμός των φάσεων του φεγγαριού και μαζί με αυτές ένας νέος ήρωας ο οποίος, αν και caster, μεταμορφώνεται σε ισχυρό λυκάνθρωπο κατά την πανσέληνο, χωρίς να χάνει, όμως, τη μαγεία του. Εκτός από τον ήρωα, εμφανίζεται και ένας νέος αντίπαλος μάγος, ο Zahaar, the Snake, ο οποίος, όπως υπονοεί το όνομά του, είναι ένας ύπουλος εχθρός που ειδικεύεται στα δηλητήρια. Το Children of Nor προσθέτει ενδιαφέροντα νέα στοιχεία στο παιχνίδι, όπως και τα δύο προηγούμενα DLC. Το μόνο πρόβλημα είναι αυτό που εντοπίζεται και στο βασικό παιχνίδι: πέρα από τις προσθήκες των DLC, ο χάρτης παραμένει ο ίδιος, τα quest είναι τα ίδια και το μόνο που αλλάζει είναι το εκάστοτε νέο archetype, το faction και οι πιθανοί αντίπαλοι.
Με άλλα λόγια πάσχει κάπως το replayability, σε σχέση με άλλους τίτλους, στους οποίους είτε το campaign χωρίζεται σε πολλαπλούς χάρτες-σενάρια είτε διαθέτουν random map generator. Ωστόσο, όσοι δεν προβληματίζονται από το μειονέκτημα αυτό, θα βρουν αρκετά νέα στοιχεία στο Children of Nor για να ασχοληθούν ξανά με το Spellforce: Conquest of Eo.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity