Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Thumper Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Drool

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Limited Run Games

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Thumper
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://thumpergame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 9

    ENTERNITY SCORE
*
Τον Οκτώβριο του 2016 η Drool κυκλοφόρησε ένα από τα δυσκολότερα rhythm games που έχουμε δει μέχρι και σήμερα. Τώρα, 7 χρόνια μετά το πρωτότυπο λανσάρισμά του, το Thumper  επιστρέφει για το PlayStation 5 και το PlayStation VR2, με τη χαρακτηριστική βαρβαρότητα που το διακατείχε να παραμένει αναλλοίωτη στον χρόνο. Δεν είναι τυχαίο το ότι πρόκειται για έναν από τους launch τίτλους του καινούργιου VR headset της Sony, όπως ακριβώς είχε συμβεί και με το πρώτο PS VR, αφού αποτελεί μια μοναδική και ιδιαίτερα σκληρή εμπειρία rhythm game που, σε συνδυασμό με την εικονική πραγματικότητα, μπορεί να ανεβάσει την αδρεναλίνη (και την πίεση) στα ύψη. Και όλα αυτά, σε μόλις 9 πίστες.



Στο Thumper παίζουμε ως ένα φουτουριστικό σκαθάρι που κυλά πάνω σε έναν γυαλιστερό διάδρομο, μέσα στο κενό του διαστήματος.  Σε κάθε μια από τις πίστες του, οι οποίες χωρίζονται σε προκαθορισμένο αριθμό διαφορετικών επιπέδων, θα πρέπει να στρίψουμε, να αποφύγουμε εμπόδια και να εκμεταλλευτούμε φωτεινές ενδείξεις που συνδέονται με συγκεκριμένες νότες για να συλλέξουμε πόντους, ή για να επιτεθούμε σε bosses. Σχεδόν κάθε δράση μας εναρμονίζεται με τον ρυθμό της σκοτεινής μουσικής του Thumper και κάθε επιτυχημένη εκτέλεσή μας συνθέτει το soundtrack μιας σουρεαλιστικής Οδύσσειας.



Όλα γίνονται με το πάτημα ενός μονάχα πλήκτρου και με τη χρήση ενός αναλογικού μοχλού, όμως στην πραγματικότητα μόνο απλό δεν είναι το έργο που έχουμε να ολοκληρώσουμε. Καθώς γνωριζόμαστε με τον κόσμο του Thumper και με τις πρώτες τρεις πίστες του, μαθαίνουμε τους βασικούς μηχανισμούς του gameplay. Αν και πρόκειται για το ευκολότερο κομμάτι του παιχνιδιού, συνειδητοποιούμε το πόσο γρήγορα αυξάνονται οι απαιτήσεις των περιστάσεων, νιώθοντας τα αντανακλαστικά και (τουλάχιστον) τις μισές μας αισθήσεις να δοκιμάζονται ταυτόχρονα και σε υψηλό βαθμό. Από επίπεδο σε επίπεδο η ταχύτητα αυξάνεται, οι φωτεινές ενδείξεις και οι στροφές πολλαπλασιάζονται, τα εμπόδια απαιτούν τη χρήση combos και, κάπου εδώ, είναι που πιάνουμε – δειλά ακόμα – τον παλμό του παιχνιδιού.



Στις 6 πίστες που απομένουν υπάρχει δραματική αλλαγή προς το δυσκολότερο. Ο διάδρομος που κυλά το σκαθάρι διπλασιάζεται και τα πάντα γίνονται αμέσως αρκετά πιο πολύπλοκα. Μιλάμε για το σημείο που είτε θα πάρει κανείς την απόφαση να βάλει τα δυνατά του και να συνεχίσει μέχρι να καταστρέψει αναλογικούς μοχλούς, είτε για τη στιγμή που θα τα παρατήσει. Οι Mark Flury και Brian Gibson της Drool δημιούργησαν μια μοναδική πρόκληση με φρενήρεις ρυθμούς που, σε κάθε περίπτωση, απευθύνεται σε λίγους, τουλάχιστον ως προς το ζήτημα της ολοκλήρωσής της. Το Thumper όμως είναι ένα υποδειγματικό rhythm game, ανεξαρτήτως αυτού. Η νέα έκδοση του Thumper για PlayStation 5 και PS VR2 φέρει ελαφρώς καλύτερα γραφικά και αναβαθμισμένο frame rate, αλλά και HDR, όμως μόνο σε VR mode. Όταν παίζουμε στην οθόνη της τηλεόρασής μας, η κάμερα που τείνει να ακολουθεί τις κινήσεις του σκαθαριού, στρίβοντας με γοργούς ρυθμούς ώστε να μεταφέρει τη δυναμική των όσων συμβαίνουν, όσο το δυνατόν καλύτερα. Με τη χρήση του VR, η κάμερα σταθεροποιείται, κυρίως για να αποφευχθούν περιστατικά ζαλάδας, κάτι που δε συναντήσαμε ούτε μια φορά κατά τη διάρκεια της εμπειρίας μας με το παιχνίδι. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι αρχικά το Thumper δεν προοριζόταν για VR game, όμως έτσι είναι που καταλήγει απολύτως εμβυθιστικό, βοηθώντας μας τόσο στο να χαθούμε μέσα στο σκοτεινό χάος που το διακατέχει, όσο και στο να “νιώσουμε” περισσότερο το τι συμβαίνει γύρω μας. Γίνεται ελαφρώς ευκολότερο, όμως αυτό δεν το κάνει πιο προσιτό σε όσους εξ’ αρχής αντιλήφθηκαν πως είναι πέρα από τις δυνατότητές τους. Επιπλέον, τα haptics του headset προσφέρουν μια ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία, με δονήσεις που συνδυάζονται με τον ρυθμό των κινήσεών μας.



Λόγω της ταχύτητας και της ακρίβειας που χρειάζονται στις εντολές που δίνουμε στο σκαθάρι, το Thumper παίζεται καλύτερα με τη χρήση του χειριστηρίου DualSense, παρά με τα Sense του PS VR2. Όμως, εννοείται πως είναι playable και με τους δύο τρόπους, δίνοντας ένα εύρος επιλογών για όσους επιθυμούν να βρουν από μόνοι τους αυτόν που τους βολεύει. Άλλωστε, ένα απαιτητικό παιχνίδι σαν και αυτό, ενδείκνυται για κάτι τέτοιο.



Το Thumper αποδεικνύει πως ξέρει να “μεγαλώνει” και να μην επηρεάζεται από τον χρόνο. Όπως είπαμε, είναι ένα από τα δυσκολότερα (αν όχι το δυσκολότερο) rhythm games εκεί έξω - εξού και η ορολογία rhythm violence που τέθηκε από τους δύο δημιουργούς του - με ανεπανάληπτη δυσκολία που, σε στιγμές, θα γονατίσει και τους πιο υπομονετικούς παίκτες. Ειδικά στην περίπτωση του PS VR2, ο αδυσώπητος κόσμος του αποκτά μια ολοκαίνουργια υπόσταση, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να “χαθούμε” σε ένα αλλιώτικο σύμπαν από το δικό μας. 

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ένα από τα δυσκολότερα και εθιστικότερα rhythm games που κυκλοφορούν
  • Ιδανική εμπειρία rhythm game για το PS VR2, με εξαιρετική χρήση των haptics του νέου headset
  • Δυνατότητα παιχνιδιού με χειριστήριο DualSense, αλλά και με Sense controllers
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Υποστήριξη HDR μόνο σε VR mode
  • Η αναβάθμιση των γραφικών θα μπορούσε να είναι αρκετά πιο αισθητή
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*