Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

BlizzCon 2014: Οι εντυπώσεις

*
Δεν θα ήταν υπερβολή για κάποιον να αναφέρει ότι πέραν της Disneyland, ο μεγαλύτερος λόγος για τον οποίο το Anaheim της California των Ηνωμένων Πολιτειών προσελκύει πλήθος επισκεπτών από όλο τον κόσμο κάθε χρόνο είναι φυσικά… η BlizzCon. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η Blizzard υποδέχτηκε fans, cosplayers και επαγγελματικές ομάδες από όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη σε αυτόν τον ετήσιο εορτασμό των φίλων του StarCraft, Warcraft και Diablo. Η λέξη δεν επιλέχθηκε τυχαία, αφού τελικά αυτό ακριβώς είναι η BlizzCon. Μια γιορτή. Το Enternity είχε τη δυνατότητα να παραβρεθεί στην φετινή BlizzCon και να καταγράψει όλες τις λεπτομέρειες από την μακρινή California από την πρώτη στιγμή, με διαρκή ενημέρωση για όλες τις ανακοινώσεις και νέα που προέκυψαν από την διήμερη εκδήλωση. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.



Μετά από 14 ώρες πτήσης και άλλη μία ώρα που χρειάζεται από το αεροδρόμιο LAX μέχρι το Anaheim Convention Center, ακόμα και με τις πύλες του συνεδριακού κέντρου κλειστές, η ανυπομονησία και ο ενθουσιασμός ήταν ευδιάκριτος στην ατμόσφαιρα και τα πρόσωπα όλων. Από νωρίς το πρωί, πλήθος κόσμου είχε συγκεντρωθεί έξω από τον χώρο, με φωνές και γέλια, ανυπομονώντας για την έναρξη της BlizzCon 2014. Μιας Blizzcon που σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις θα ήταν από τις πλέον αδιάφορες. Πως θα μπορούσε να μην είναι άλλωστε, αφού είχε προηγηθεί όχι μόνο η ανακοίνωση του Warlords of Draenor, του νέου πακέτου επέκτασης για το δημοφιλές MMO World of Warcraft, αλλά φυσικά και η ακύρωση του πολυαναμενόμενου Titan, με πολλούς fans να μην περιμένουν κάτι άλλο που θα πάρει τη θέση του ακυρωθέντος MMO. Όπως φαίνεται όμως, η Blizzard είχε άλλα σχέδια. Λίγη ώρα μετά την επίσημη έναρξη της BlizzCon έλαβε χώρα η εναρκτήρια εκδήλωση, με τον Mike Morheime να αναλαμβάνει το καλωσόρισμα στην εναρκτήρια ομιλία. Εν συνεχεία την σκυτάλη ανέλαβαν οι Jason Chayes, Dustin Browder και φυσικά ο senior vice president της Blizzard Chris Metzen. Οι ανακοινώσεις ήταν κάτι περισσότερο από αρκετές για να καταστήσουν την εφετινή Blizzcon ως την πιο ενδιαφέρουσα των τελευταίων ετών, από την εισαγωγική ομιλία και μόνο.



Το νέο trailer του StarCraft II: Legacy of the Void έτυχε θερμότατης υποδοχής από το κοινό, με το «My life for Aiur» να προκαλεί κύματα ενθουσιασμού. Το Goblins vs. Gnomes, το expansion pack για το Hearthstone φέρνει πάνω από 120 νέες κάρτες στην διάθεση των παικτών έκανε τους φανατικούς του free-to-play card game να καταστρώνουν από τώρα στρατηγικές, ενώ η αποκάλυψη των νέων χαρακτήρων για το Heroes of the Storm έφερε χαμόγελα σε μικρούς -αλλά και μεγαλύτερους- fans της Blizzard, με την Jaina, τον Thrall και τους The Lost Vikings να προστίθενται στο roster του επερχόμενου team brawler. Τέλος, ανακοινώθηκε και η closed beta του τίτλου, η οποία ξεκινάει στις 13 Ιανουαρίου 2015. Με το κοινό να έχει ήδη… ζεσταθεί από τις ανακοινώσεις, ήρθε η στιγμή του Chris Metzen - και της μεγάλης έκπληξης που προετοιμαζόταν για το κοινό. Μετά από μια αναδρομή στο Warcraft και τον κόσμο του, το “Warcraft 4” άρχισε να ακούγεται χαμηλόφωνα ανάμεσα στους θεατές με έναν τόνο… απορίας, αφού όλοι προσπαθούσαν να μαντέψουν ποια θα είναι η ανακοίνωση, με το Warlords of Draenor να είναι ήδη γνωστό. Αυτή δεν άργησε ιδιαίτερα - και φυσικά δεν ήταν άλλη από το Overwatch, το νέο IP της Blizzard μετά από 17 ολόκληρα χρόνια. Με το cinematic που προβλήθηκε να θυμίζει κάτι σε cartoon της Pixar, ο Metzen φρόντισε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες όσον αφορά τον νέο τίτλο με gameplay videos από το νέο project - και 600 υπολογιστές να περιμένουν τους επισκέπτες αμέσως μετά για ένα hands-on. Αργότερα μέσα στη μέρα, το Enternity είχε την δυνατότητα να μιλήσει με τους Chris Metzen και Jeff Kaplan γύρω από το project και να αποκτήσει μια πληρέστερη εικόνα του οράματος της Blizzard και των δημιουργών της για το νέο team based shooter.
Ανάμεσα στις ανακοινώσεις ήταν φυσικά και αυτή του trailer της ταινίας Warcraft, με το cast και τους συντελεστές της κινηματογραφικής παραγωγής να συζητάνε σε ειδικό panel με το κοινό αργότερα μέσα στη μέρα. Στην συνέχεια το πρόγραμμα περιελάμβανε panels και συζητήσεις για το μέλλον του Diablo III, το campaign του StarCraft II: Legacy of the Void, τις αλλαγές στο World of Warcraft, το Heroes of the Storm και φυσικά το Hearthstone. Επίσης, σε ξεχωριστά Halls έλαβαν χώρα οι αγώνες των ομίλων του παγκοσμίου πρωταθλήματος World of Warcraft Arena και Hearthstone, οι ημιτελικοί του Heroes of the Storm αλλά και οι προημιτελικοί του WCS Global Finals του StarCraft II. H ημέρα έκλεισε με διαγωνισμό cosplay εμπνευσμένου από τους κόσμους της Blizzard, καθώς και τον εορτασμό για την επέτειο των 10 χρόνων από την κυκλοφορία του World of Warcraft, ακριβώς έξω από τον χώρο του συνεδριακού κέντρου. Με τους περισσότερους να συζητούν ακόμα για τις ανακοινώσεις της πρώτης μέρας και το πώς αυτές επηρεάζουν τα αγαπημένα franchises της Blizzard, η δεύτερη μέρα ξεκίνησε με τον ίδιο ενθουσιασμό και ανυπομονησία.  Στο πρόγραμμα του Enternity υπήρχαν -μεταξύ άλλων- συνεντεύξεις με τους συντελεστές των StarCraft II, Diablo III, Hearthstone και Heroes of the Storm, οπότε και η μέρα ξεκίνησε δυναμικά. Στους χώρους της έκθεσης το gaming… καλά κρατούσε, ενώ τα panels συνεχίστηκαν με συζητήσεις γύρω από την νέα παραγωγή της Blizzard, την εξέλιξη του Reaper of Souls, το Hearthstone αλλά και το multiplayer του Legacy of the Void.



Με την μέρα να φτάνει στο τέλος της, η ομιλία της λήξης σήμανε το τέλος της BlizzCon 2014 - σχεδόν. Στην σκηνή ανέβηκαν οι ECT και φρόντισαν να… προθερμάνουν το κοινό, αφού το κλείσιμο της BlizzCon ανήκε στους μοναδικούς Metallica. Το “Hit the Lights” σήμανε την έναρξη της συναυλίας, με το Master of Puppets και το Ride the Lightning να ακολουθούν και να δηλώνουν τις… διαθέσεις της μπάντας. Όλα τα ωραία όμως κάποτε φτάνουν στο τέλος τους - και όταν αυτό έρχεται με soundtrack το “Seek and Destroy” δεν μπορεί κανείς παρά να νιώθει χαρούμενος για μια εμπειρία πέρα για πέρα συναρπαστική. Ποια είναι όμως τα συμπεράσματα που μπορεί να αποκομίσει κανείς για την φετινή BlizzCon; Αφενός ότι όσοι έκαναν λόγο για μια αδιάφορη εκδήλωση διαψεύστηκαν κατηγορηματικά. Αφετέρου ότι μέσα από την BlizzCon, η εταιρεία του Irvine βρήκε την ιδανική αφορμή να παρουσιάσει στο κοινό έμπρακτα την αλλαγή πλεύσης που επιχειρεί, μεγεθύνοντας τους πόρους της και εστιάζοντας σε νέα, μικρότερα projects, χωρίς φυσικά να αγνοεί τα ήδη υπάρχοντα, triple-A franchises της. Σε αντίθεση με την εικόνα του παρελθόντος και τον κίνδυνο αποκλειστικής σύνδεσης του ονόματός της με ένα πολύ περιορισμένο πεδίο δράσης, η Blizzard επεκτείνει τους ορίζοντές της και εξερευνά νέες περιοχές, πάντα όμως με την ποιότητα και την «σφραγίδα» της σε κάθε project. Από την ανακοίνωση του Hearthstone και τον τρόπο με το οποίο αυτό κατέκτησε εκατομμύρια παικτών σε χρόνο-ρεκόρ, στο Heroes of the Storm και πλέον το Overwatch, η Blizzard δείχνει να μην φοβάται να «ανοίξει» νέα είδη και να είναι έτοιμη να μεγαλώσει την βάση των φίλων της, με νέες ιδέες και νέο περιεχόμενο.



Τι επιφυλάσσει το μέλλον; Αυτό μπορεί να το γνωρίζει μόνο ο Mike Morheime και η παρέα του. Ό,τι και αν είναι αυτό όμως, σίγουρα προβλέπεται ενδιαφέρον - και αν το παρελθόν μπορεί να αποτελέσει οποιουδήποτε είδους ένδειξη, το μέλλον θα είναι πέρα για πέρα συναρπαστικό.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*