Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

GfK Hellas: Πωλήσεις games Ιανουάριος 2015

Ο πρώτος μήνας του 2015 δεν μπορούμε να πούμε πως είχε πληθώρα video games και σίγουρα, πέραν του Dying Light, δεν είχε και πολλά να προσφέρει στο ελληνικό gaming κοινό. Τα Captain Toad: Treasure Tracker, Saints Row: Gat Out of Hell, Dynasty Warriors 8 και Saints Row 4: Re-Elected φαίνεται πως δεν οδήγησαν τους καταναλωτές στην αγορά, αφού όπως φαίνεται και από το report της GfK Hellas, στράφηκαν σε πιο κλασικές κυκλοφορίες των -έτσι κι αλλιώς δημοφιλών στη χώρα μας- σειρών. Στη συνέχεια του άρθρου ακολουθούν οι 10 πιο εμπορικοί τίτλοι στην ελληνική αγορά για τον Ιανουάριο του 2015, μαζί με κάποια δικά μας σχόλια.



1. PES 2015 (PS3)
2. Grand Theft Auto V (PS4)
3. Grand Theft Auto V (PS3)
4. FIFA 15 (PS3)
5. ΝΒΑ 2Κ15 (PS3)
6. ΝΒΑ 2Κ15 (PS4)
7. Football Manager 2015 (PC)
8. Gran Turismo 6 (PS3)
9. PES 2015 (PS4)
10. Minecraft: PS3 Edition (PS3)

Σχόλια
- Το PES 2015 συνεχίζει για τρίτο συνεχόμενο μήνα στην πρώτη θέση με την έκδοση του PS3, ενώ και η έκδοση του PS4 παραμένει στην δεκάδα, έχοντας όμως πέσει τρεις θέσεις σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Συνολικά, από τον Νοέμβριο και μετά, το PES 2015 στο PS4 δείχνει να έχει καθοδική πορεία.
- Το FIFA 15 παραμένει (στην έκδοση για το PS3) για πέμπτο συνεχόμενο μήνα στο Top 10 των πωλήσεων.
- To ΝΒΑ 2Κ15 παραμένει (στην έκδοση για το PS3) για τέταρτο συνεχόμενο μήνα στο Top 10 των πωλήσεων. Αντίστοιχα, η έκδοση του PS4 παραμένει για δεύτερο μήνα στο Top 10.
- Xbox One, Xbox 360 και Wii U games δεν εμφανίστηκαν τελικά ούτε αυτό το μήνα στο Top 10.
- To Grand Theft Auto V σημείωσε μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις του PS4, αφού από την έβδομη θέση του Δεκεμβρίου, σκαρφάλωσε στη δεύτερη τον Ιανουάριο. Την ίδια ώρα, η PS3 έκδοση ανέβηκε από την τέταρτη θέση του Δεκεμβρίου στην τρίτη του Ιανουαρίου.
- Τρεις θέσεις σκαρφάλωσε σε σχέση με το Δεκέμβριο και το Football Manager 2015 στην αγορά του PC. Μάλιστα, το παιχνίδι είναι και ο μοναδικός PC τίτλος στο Top 10 των τελευταίων δύο μηνών. Παραμένει δε για τρίτο συνεχόμενο μήνα στη δεκάδα.
- Σταθερό στην όγδοη θέση παρέμεινε για δεύτερο συνεχόμενο μήνα το Gran Turismo 6 του PS3.



Πηγή: GfK Hellas

Σχετικά με την GfK Hellas
H GfK Hellas δραστηριοποιείται από το 1988 στις έρευνες απογραφής λιανικών πωλήσεων, απογράφοντας 86 διαφορετικές κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, σε ανεξάρτητα καταστήματα και αλυσίδες λιανικής. Οι έρευνες απογραφής είναι συνεχείς και πραγματοποιούνται σε μηνιαία και εβδομαδιαία βάση ανάλογα με την κατηγορία απογραφής και βασίζονται σε δείγμα καταστημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας στηρίζεται σε καταγραφή των πωλήσεων από τις ηλεκτρονικές βάσεις των καταστημάτων σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Η απογραφή για τα μεγάλα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής αφορά στο σύνολο των καταστημάτων τους (απογραφή) ενώ για τα ανεξάρτητα καταστήματα μέσω της καταγραφής πωλήσεων δείγματος αυτών και της αναγωγής μέσω στατιστικών μεθόδων στο σύνολο του πληθυσμού τους.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • ehnikaras
    • Μία από τα ίδια δηλαδή και αν δεν υπήρχε το FM2015 για PC θα μιλάγαμε για την απόλυτη κυριαρχία του Playstation.

    • Sephiroth
    • Αυτό που με προβληματίζει πάντως είναι ότι αποδεικνύεται πως η Ελλάδα είναι η χώρα των franchises. Δεν αγοράζει ο κόσμος και δεν επιβραβεύει νέες κυκλοφορίες πέραν των "γνωστών".

    • apollyon
    • Δεν είναι χώρα των franchises. Αν ήταν θα βλέπαμε στα τσαρτ και τα κλασσικά COD, AC, κλπ, κλπ όπως γίνεται και στις υπόλοιπες χώρες.
      Χώρα με μηδενικό gaming υπόβαθρο και κουλτούρα είμαστε (μια ζωή πίσω στις τεχνολογικές εξελίξεις, οπότε αναμενόμενα παίρνει η μπάλα και το gaming), με λίγα λόγια χώρα των άμπαλων. Γι αυτό στο τοπ10 βλέπεις ποδοσφαιράκια, μπασκετάκια και ραλάκια. Γιατί σ αυτα αρχίζει και τελειώνει η gaming εμπειρία της ευρείας πλειοψηφίας στην Ελλάδα. Άντε και κανα Angry Birds στο fb.
      Ενδιαφέρον θα είχε να δούμε και ένα τσαρτ με digital πωλήσεις για το PC μιας και δεν νομίζω να υπάρχει πλεον PC gamer στην εποχή μας που να πηγαίνει σε μαγαζί να αγοράζει πλαστικά κουτάκια και να κάνει install από DVD.

    • Whitey
    • @Sephiroth, είχαμε μια μικρή εξαίρεση με το Shadow of Mordor τον μήνα που κυκλοφόρησε, αλλά μόνο αυτό.

    • DevilSpawn
    • Θα συμφωνήσω με τον raysod ότι αρκετοί από εμάς αγοράζουμε από μικρότερα μαγαζιά λόγο τιμής εκτός αν πρόκειται για κάποια συλλεκτική που δεν θες να την χάσεις.
      Επίσης προσπαθώ να αγοράζω από Ελλάδα (για χαζούς λόγους ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη) αλλά τώρα στο One λόγο του share τα περισσότερα, αν όχι όλα, τ αγοράζω digital όπως και αρκετοί γνωστοί μου διότι είναι αρκετά φθηνότερα άσχετα αν υπάρχει ο μελλοντικός φόβος για κατάργηση ή όχι των retail επιλογών.

    • Pirederas
    • Σταματήστε το καλαμπούρι με την GfK. Η εταιρία αυτή καταγράφει μόνο τις γνωστές αλυσίδες και τί αγοράζουν οι casual-άδες. Ο ψαγμένος Έλληνας gamer ψωνίζει πλέον είτε απ' έξω ή αγοράζει ψηφιακά (Steam, PSN, XBL) σε περιόδους προσφορών. Σιγά μην δώσω €70 στο Public ή στο Πλαίσιο όταν μπορώ να αγοράσω το ίδιο προϊόν στα €40-45.

    • Pirederas
    • commenter ναι, είναι μειοψηφία οι ψαγμένοι, αλλά ο τζίρος που κάνουν είναι πολύ μεγαλύτερος από τους καζουαλάδες. 125 εκατομμύρια κόσμος στο Steam, 100 εκατομμύρια στο PSN και άλλοι τόσοι στο XBL ξοδεύουν πολύ περισσότερα λεφτά από τους περιστασιακούς gamers που θα δώσουν €70 μια-δυο φορές τον χρόνο για να πάρουν 1 παιχνίδι να περνά η ώρα.

    • Deathracer2009
    • @Pirederas
      Ξεχασες να αναφερεις και τα σκρουτζομαγαζα που πουλανε πολυ πιο φθηνα απο τις μεγαλες αλυσιδες. πχ. αγορασα προσφατα το Alien Isolation στο PS4 στα 32 ευρω οταν μεγαλες αλυσιδες το πουλαγαν στα 55 ευρω... (!)

    • Ben Masters
    • Σωστές οι παρατηρήσεις του Pirederas , λιγότεροι μεν οι "ψαγμένοι" αλλά σπρώχνουν περισσότερο χρήμα από αυτούς που αγοράζουν ενα fifa/pro και το ξεζουμίζουν ένα χρόνο .
      Αρχίζω να πιστεύω πως τα τσαρτ της GFK δεν μας λένε κάτι ουσιαστικό και ενδιαφέρον .
      (Πάντως ρε παιδιά τι χρυσωρυχείο είναι αυτό το gta .... )

    • nikolios
    • Κλασικα πραγματα δεν περιμενα κατι διαφορετικο. Και κουραδα να κλωτσας στο FIFA 2016 παλι θα τρεξουν να το παρουν.

    • RamayaGr
    • οταν απο ηλεκτρονικα καταστηματα αγοραζω με 50% και 70% και 80% τα παιχνιδια (lord gaben) γιατι να τα παρω σε ρεταιλ μορφη και θα συμφωνησω με Appollyon χαιρε LoL που παιζει (λενε οτι παιζουν βασικα) τα πιτσιρικια.............

    • RamayaGr
    • @raysod αυτο θελω να πω οτι ολοι πανε γενικος σε τετοια παιχνιδια και φυσικα στο pc gaming που εχει τρελες προσφορες γιατι να δοσω 60 70 ευρο οταν μπορω να τα αγορασω στην μιση τιμη ονλινε ειμαστε ποδοσφαιρομανα(γκουχ γκουχ) για αυτο βλεπεις και αυτες τις πωλησεις σε retail

    • Blackstorm
    • Παιδιά. Συγνώμη που θα σας πικράνω αλλά ο κόσμος εκεί έξω δεν είναι σαν κι εμάς. Για πολλούς videogames σημαίνει FIFA PES FM CoD (φυσικά και WoW, LoL kai DoTA). Οπότε μη σας παραξενεύει. Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω με Raysod ότι όσοι θέλουμε κάτι πιο "ψαγμένο" και φτηνό πάμε έξω.

*