* ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

StarCraft 20th Anniversary

Είναι στη φύση του ανθρώπου να αμφισβητεί τον εαυτό του, να αμφιβάλει για το μέλλον του. Ακόμη και άνθρωποι που κατάφεραν στη ζωή τους όχι απλά να ξεπεράσουν το μέτριο αλλά να μεγαλουργήσουν, είχαν στιγμές που πίστεψαν πως η δουλειά τους, το έργο τους ήταν μια τεράστια αποτυχία. Έργα που έμειναν στην ιστορία για την επιτυχία τους αμφισβητήθηκαν κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής τους. Άλλα διακόπηκαν για αρκετό καιρό πριν ο δημιουργός επιστρέψει και τους δώσει μια δεύτερη ευκαιρία. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του πρώτου Godfather, ο Al Pacino πίστεψε πως η ταινία θα ήταν αποτυχία, η ίδια η παραγωγή της ταινίας βάδιζε καθ' όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων σε λεπτό σκοινί με φόβο να σταματήσει. Ο Stephen King έχει παραδεχτεί πως είχε πετάξει στα σκουπίδια το χειρόγραφο του Carrie. Έπρεπε να περάσει ένα διάστημα πριν ασχοληθεί πάλι με το βιβλίο, ένα έργο που ήταν εν τέλει η επιτυχία που ξεκίνησε την καριέρα του. Είναι η ιστορία που τελικά θα κρίνει δημιουργό και δημιούργημα. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει με σιγουριά ποιο θα είναι το τελικό πόρισμα. Το μακρινό πλέον για μας 1995 η Blizzard δεν ήταν ο κολοσσός της βιομηχανίας που γνωρίζουμε σήμερα και το StarCraft ήταν απλά μια ιδέα, ένας τίτλος που φάνηκε να οδεύει στην αποτυχία, που χρειάστηκε να διακοπεί η ανάπτυξή του και να περάσει από πολλά χαοτικά κύματα πριν τελικά ολοκληρωθεί σε ημερομηνία πολύ μεταγενέστερη από την αρχική.



Με το WarCraft να κυκλοφορεί το 1994 και το WarCraft II να ακολουθεί ένα χρόνο αργότερα, η Blizzard απέκτησε δύο τίτλους που έγιναν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα πολύ μεγαλύτερες επιτυχίες από το προσδοκώμενο. Ταυτόχρονα αυτές οι επιτυχίες ανέβασαν και τον πήχη για το τι περίμενε το κοινό από την εταιρεία. Αναμενόμενα όμως αυξήθηκε και η απαίτηση από τους επενδυτές της Blizzard που θέλησαν να πιέσουν τους developers να συνεχίζουν να βγάζουν έναν τίτλο το χρόνο. Οι πρώτες σκέψεις της εταιρείας για το επόμενο παιχνίδι τους ήταν για ένα ακόμη real-time strategy. Στο κάτω κάτω της γραφής, αυτό φαίνεται να ξέρουν να κάνουν καλά. Το κεντρικό concept ήταν να ξεφύγουν από το high fantasy setting του WarCraft προς το sci-fi. H πρώτη ιδέα ήταν για ένα RTS στο διάστημα και πιο συγκεκριμένα: Βαμπίρ στο διάστημα.

Οι πρώτες σκέψεις ήταν για τρεις διαφορετικές φυλές βαμπίρ στο διάστημα που πολεμούσαν μεταξύ τους για κυριαρχία. Τώρα δεν είναι να απορεί κανείς γιατί πολύ γρήγορα αυτή η ιδέα εγκαταλείφθηκε. Όμως από την αποτυχημένη αυτή πρώτη ιδέα με τα βαμπίρ, οι developers αποφάσισαν να κρατήσουν το κεντρικό μέρος του παιχνιδιού να περιστρέφεται ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές φυλές.

«Όταν δημιουργούσαμε αυτές τις τρεις φυλές, απλά πετάγαμε σκατά στον τοίχο και βλέπαμε αν θα κολλήσουν» είχε πει ο Samwise Didier, art director της Blizzard, που έθεσε με γλυκά λόγια τον ορισμό του trial and error. Ήταν ένα φυσικό πλέον βήμα από τις δύο παρατάξεις των δύο προηγούμενων τίτλων της εταιρείας να πάνε στις τρεις. Και αναμενόμενα, όταν έφτασε η ώρα για το WarCraft 3, πήγαν αντίστοιχα από τις τρεις του StarCraft στις τέσσερις. Πρόοδος. Η προσθήκη όμως, με το «έτσι θέλω», ενός επιπλέον faction, δεν θα ήταν αρκετό. Έπρεπε να δημιουργήσουν πρώτα ένα υπόβαθρο. Γιατί εν αντιθέσει με τα δύο WarCraft, που στην πραγματικότητα ήταν μια παρτίδα σκάκι αφού τα units των δύο factions ήταν όμοια, το νέο παιχνίδι δημιουργήθηκε ώστε κάθε μία από τις τρεις φυλές να έχει τα δικά της units, με συγκεκριμένες στρατηγικές και διαφορετικές προσεγγίσεις ανάλογα με τον αντίπαλο.

Οι τρεις φυλές ξεκίνησαν σταδιακά να παίρνουν μορφή. Οι σκληροτράχηλοι Terran, οι αρχέγονοι Protoss και οι εντομόμορφοι Zerg. Αλλά υπήρχε ακόμη δρόμος για το πως εν τέλει θα παρουσιαζόντουσαν αυτές οι φυλές. Ποια θα είναι η κουλτούρα τους, πώς θα συμπεριφέρονταν τα units τους και πώς θα πολεμούσαν ήταν μερικά από τα ερωτήματα που οι developers έπρεπε να απαντήσουν.



Όμως μπροστά τους είχαν έναν κύκλο παραγωγής ενός χρόνου και με την E3 του 1996 να πλησιάζει, η ομάδα των δημιουργών έπρεπε να έχει κάτι να δείξει στο κοινό. Και για αρχή θα έπρεπε να δώσει ένα όνομα στο νέο αυτόν τίτλο. Από το WarCraft φτάσανε στο StarCraft. Αλλά η έλλειψη φαντασίας δεν περιορίστηκε στο όνομα. Έχοντας ως βάση τη μηχανή του WarCraft II: Tides of Darkness, το StarCraft έκανε το ντεμπούτο του στο κοινό στην E3 και η αντίδραση του κοινού ήταν τουλάχιστον χλιαρή. «Orcs στο διάστημα», «WarCraft στο διάστημα» ήταν η πρώτη γνώμη για το νέο τίτλο. Και ειλικρινά κανείς δεν μπορούσε να αδικήσει αυτόν τον χαρακτηρισμό. Τα δύο παιχνίδια ήταν ίδια, μόνο η εμφάνιση είχε αλλάξει.

Η αντίδραση του κοινού ήταν ένα χαστούκι για την Blizzard. Η διαδοχική επιτυχία των δύο WarCraft είχε κάνει τους developers να νιώθουν σιγουριά για τις ικανότητές τους. Η άσχημη πρώτη γνώμη για το StarCraft ήταν κάτι παραπάνω από έκπληξη. Ήταν μια αμφισβήτηση. Επιστρέφοντας μετά την Ε3 στο Irvine της Καλιφόρνια, οι developers ήταν έτοιμοι να ξεκινήσουν τις αλλαγές στο StarCraft.

Δεν ήταν όμως γραφτό να κυκλοφορήσει το StarCraft μέσα στο χρονικό περιθώριο που είχε τεθεί. Ένα άλλο παιχνίδι που βρισκόταν σε στάδιο ανάπτυξης χρειαζόταν επιπλέον βοήθεια και εργατικό δυναμικό. Ένα μικρό στούντιο ονόματι Condor είχε ξεκινήσει τη δημιουργία ενός action role playing game αλλά δεν είχε τους πόρους να πραγματοποιήσει το όραμά της. Η Blizzard εξαγόρασε την Condor, τη μετονόμασε σε Blizzard North και της έδωσε τους πόρους που χρειαζόταν. Το όνομα αυτού του τίτλου ήταν Diablo. Σταδιακά όλο το προσωπικό της Blizzard αφιερώθηκε στη δημιουργία του Diablo με αποτέλεσμα όλες οι άλλες ομάδες να ξεγυμνωθούν. Το StarCraft, που δεν είχε εντυπωσιάσει στην Ε3, μπήκε στο ψυγείο και η παραγωγή του έμεινε στάσιμη.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • Alias
    • Πολυ απολαυστικο αφιερωμα. Το starcraft το πρωτοεπαιξα στο Ν64, αργοτερα στο pc και περισυ το τελειωσα και στο καταπληκτικο mod του Starcraft 2 με ονομα Mass Recall. Οποιος θελει να ξαναασχοληθει με τον τιτλο και τον απωθουν τα αρχαια πλεον γραφικα εχει πλεον μια καλη εναλλακτικη.

      • Kalamitis
      • Το StarCraft του Ν64 ήταν μια κάπως πονεμένη ιστορία και ευτυχώς είχες την ευκαιρία να παίξεις τον τίτλο και σε PC. Και μένα το πρώτο μου RTS ήταν το C&C σε PS1 αλλα ευτυχώς έπαιξα το StarCraft σε PC.
        Αν κάποιος θέλει να δει το original game χωρίς να πονέσουν τα μάτια του από τα γραφικά, το Remaster είναι μια εξαιρετική περίπτωση. Κρατάει το ίδιο ακριβώς gameplay, μουσική και feeling αλλά δεν αποξενώνει οπτικα λόγω ηλικίας. Αν δεν το έχεις τσιμπήσει, καν'το γρήγορα!

    • mysterious
    • ΜΑΓΙΚΟ κειμενο...απολαυσα την καθε παραγραφο και πραγματικα εκφραζει 100% τον fan του starcraft.Το επικο πρωτο μερος τα ειχε ολα:αψογο gameplay και μηχανισμους,σκοτεινο,την τραγικη ιστορια της Kerrigan,soundtrack,τα παντα.Ειναι αμετρητα αυτα με τα οποια συμφωνω στο αφιερωμα και οσο σκεφτεσαι οτι αυτη η εταιρια εβγαλε και τα warcraft,diablo τι να πεις.Θρυλικη σφραγιδα ποιοτητας.

      Βεβαια δυστυχως τα starcraft 2 και diablo 3 δεν ειναι σκοτεινα οπως τα προηγουμενα αλλα δεν παυουν να ειναι εξαιρετικα παιχνιδια.

      ΥΓ Ανατριχιλα το διλεπτο επετειακο βιντεο

      ΥΓ2 Το soundtrack των Protoss στο starcraft 2 ειναι κυριολεκτικα απο αλλο πλανητη.Ανεπαναληπτο

      • Kalamitis
      • Κάνοντας έρευνα για το αφιέρωμα, βρήκα μερικές δηλώσεις του Chris Metzen για το storyline του StarCraft 2. Απ' ότι φαίνεται αρχικά είχε σκοπό να είναι πιο σκοτεινό το campaign του Wings of Liberty και ειδικότερα να ασχοληθεί περισσότερο με τον Raynor. Δυστυχώς δεν έγινε κάτι τέτοιο καθώς οι υπόλοιποι writers προτιμούσαν να κινηθούν λιγότερο προς τα προσωπικά και ψυχολογικά των χαρακτήρων και περισσότερο προς το επικό τμήμα της ιστορίας.

        Όσον αφορά το soundtrack των Protoss του StarCraft 2, μιλάμε για μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση. Το πιο ορχηστρικό κομμάτι του τίτλου, το πιο ώριμο μουσικό δημιούργημα του StarCraft 2 και για μένα το μοναδικό theme που προτιμώ το sequel από το original. Παρακαλώ μην με πετροβολήσετε.

        • mysterious
        • Δεν το ήξερα αυτό όπως δε γνώριζα για τις μικρές ιστορίες γύρω από τη δημιουργία του starcraft και απόλαυσα στο αφιέρωμα.Κρίμα που δε πέρασε το θέλω του Chris Metzen...αλλά και πάλι το campaign των Protoss ήταν η άξια ολοκλήρωση της επικής τριλογίας του starcraft 2.Και όσο για το soundtrack των Protoss το να χαρακτηριστεί επικό και πάλι το αδικεί!Από τα καλύτερα themes που έχω ακούσει ποτέ στο gaming και σίγουρα απόλυτα ταιριαστό με το τελευταίο μέρος του τρομερού αυτού franchise.Αυτό το αφιέρωμα ήταν μαχαιριά,με πώρωσε για να ξαναρχίσω την επική τριλογία! ;)

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity