Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

The Others @ E3 2019

*
Τι παρουσίασαν οι εταιρείες στην E3 2019 πλην Microsoft και Nintendo; Καταγράφουμε και αναλύουμε!

Χωρίς αμφιβολία η φετινή E3 ήταν μια από τις πιο παράξενες. Δεν τις έλειψαν οι εξελίξεις προφανώς, αφού πάντα προετοιμάζεται ψυχολογικά η βιομηχανία ώστε να δείξει πως κινείται κάπως και προς τα κάπου κάθε χρόνο τέτοια εποχή και η E3, γενικά, εξακολουθεί να αντιμετωπίζεται ως σημαντικότερη έκθεση του κλάδου, τουλάχιστον στην επικοινωνία, αφού πρωτεία σε αριθμούς δεν έπαψε προ πολλού να διεκδικεί.

Οπότε ακόμη κι όταν κάποιος εκδότης δεν συμμετέχει ολοκληρωμένα στην έκθεση, αλλά θέλει να πει τα δικά του, φροντίζει να οργανώνει παρουσίαση κάπου εκεί κοντά, χρονικά ή χωροταξικά. Το roster των εκδοτών δεν είναι σταθερό κάθε χρόνο βέβαια. Φέτος οι βασικές παρουσιάσεις πέραν των Microsoft και Nintendo ήρθαν από EA, Bethesda, Devolver Digital, Ubisoft, Square Enix και, χωρίς να προέρχεται από συγκεκριμένο εκδότη, το PC Gaming Show. Υπάρχουν και μερικές άλλες περιπτώσεις, όπως, UploadVR, Limited Run Games, AMD και Kinda Funny Games που είναι πολύ, πολύ ειδικές περιπτώσεις και όχι ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος με τους υπολοίπους. Σε κάθε περίπτωση, τα games που προβάλλει ο καθένας είναι εκείνα που δημιουργούν μια κάποια εικόνα για την παρουσίαση αλλά και την έκθεση, οπότε αυτά θα χρησιμοποιήσουμε ως βάση για τα πάντα, ξεκινώντας με τις μεγαλύτερες και πιο σχετικές με το θέμα περιπτώσεις πριν φτάσουμε στις υπόλοιπες για να κλείσει ο κύκλος.


EA




Star Wars Jedi Fallen Order
Apex Legends
Battlefield V
FIFA 20
Madden NFL 20
The Sims 4: Island Living

Η EA, όπως κάθε μεγάλος publisher, εδώ και χρόνια δεν εστιάζει παρά σε λίγους τίτλους κάθε χρόνο. Ειδικά δε η EA δεν ασχολείται με οτιδήποτε που δεν είναι sequel ή έστω μέρος franchise στο οποίο έχει προϊστορία ή καίριο συμφέρον. Επιπλέον, σαν άλλος manager των Goodys που. θεώρησε ότι η καμπάνια με το διακριτικό «ΕΜΠ1» είναι ένας καλός τρόπος να κερδηθεί η νεολαία, η EA ήπιε όλο ο εταιρικό Kool Aid, δανείστηκε κι από άλλες εταιρείες, και έφτασε στο συμπέρασμα ότι χρειάζονται δυόμισι ώρες σε φωτεινό χώρο, με κόσμο, hosts που ενθουσιάζονται με κάθε επόμενη αναπνοή οποιουδήποτε, πάντα με το σκεπτικό πως έτσι η εταιρεία ελέγχει το μήνυμα που φτάνει στον καταναλωτή και κανείς δεν θα της το αλλοιώσει. Μέχρι που ο πληρωμένος host ρώτησε άνθρωπο της BioWare, σε ζωντανή μετάδοση, αν θεωρεί ότι το Anthem έχει μέλλον.

Η μόνη μη απολύτως προβλέψιμη ποσότητα ήταν το Star Wars Jedi Fallen Order, από το οποίο πρώτη φορά είδαμε gameplay και ούτε αυτό έπεισε, λίγους μήνες πριν από την προγραμματισμένη του κυκλοφορία μέσα στον ερχόμενο Νοέμβριο. Πώς να πείσει όταν ο host ενθουσιάζεται με το healing animation και ρωτά τους δημιουργούς αν η κίνηση αυτή είναι μέρος cut-scene ή πατά πλήκτρο για heal ο ίδιος ο παίκτης. Αργότερα το κοινό έμαθε απευθείας, χωρίς καμία αλλοίωση, πόσο πρέπει να ενθουσιαστεί για μεμονωμένα abilities παικτών στο Madden NFL 20, πως ένα skin ενός όπλου είναι αδιανόητη πρόοδος και άλλα παρόμοια που δεν θα είχαν την ίδια χάρη δεν έφταναν αλλοιωμένα και ερμηνευμένα στον καταναλωτή. Ο μοναδικός «τίτλος» που ανακοινώθηκε στην παρουσίαση της EA ήταν το Island Living expansion pack για το The Sims 4.

Το Sea Of Solitude, η μοναδική καλοκαιρινή κυκλοφορία της EA (όχι, το Madden NFL 20 δεν μετράει) και η μοναδική παραγωγή EA Originals, που παρουσιάστηκε πέρυσι τέτοια εποχή, δεν αναφέρθηκε πουθενά. Επιπλέον, το ότι είναι στα σκαριά τρεις ακόμη τίτλοι EA Originals, δηλαδή περισσότεροι από κάθε άλλη χρονιά, προφανώς ήταν πληροφορία που έπρεπε να μείνει εκτός της σημαντικότερης παρουσίασης της EA. Διότι υπάρχουν και προτεραιότητες.

Το θέμα, προφανώς, δεν είναι η έμφαση στα σίγουρα χαρτιά. Εννοείται πως είναι σημαντικό να στηρίζεται σε βάθος χρόνου το Battlefield V με περιεχόμενο, εννοείται πως ο κόσμος, παρά τα άχαρα μέχρι τώρα δείγματα, δικαιούται να ελπίζει για το Star Ward Jedi Fallen Order και σίγουρα η EA θεωρεί ότι είναι ο σημαντικότερός της τίτλος για φέτος. Με αυτόν ξεκίνησε την παρουσίαση, το opening fanfare της ίδιας της παρουσίασης συνδύαζε νότες από τη γνώριμη μουσική επένδυση του franchise και σε αυτό είδαμε το μεγαλύτερο δείγμα gameplay. Μέχρι και αθόρυβη συμφωνία συνεργασίας με την Microsoft, αφού τα βίντεο του Star Wars είχαν αποκλειστικά και μόνο branding του Xbox.

Παραπέρα, οι υποσχέσεις για την ανανέωση συστημάτων στο FIFA 20 ακούγοντας υπερβολικά καλές για να είναι αληθινές, αλλά, έτσι κι αλλιώς, η επιτυχία του τίτλου είναι σίγουρη, ουσιαστικός ανταγωνισμός δεν υπάρχει όπως παλιά και η σειρά θα ήταν εμπορική επιτυχία ακόμη και αν χαρίζονταν όλα τα επίπεδα και η εταιρεία στηριζόταν στο FIFA Ultimate Team από εκεί και πέρα.

Ταυτόχρονα η εταιρεία αποτυγχάνει παταγωδώς να σταθεί στην ουσία των πραγμάτων, στο ότι συστηματικά είναι υπεύθυνη για το μένος καθόλου ασήμαντης μερίδας των καταναλωτών, στο ότι δεν έχει ούτε μια καθαρή επιτυχία όσα χρόνια ελέγχει την τύχη του Star Wars στο gaming, στο ότι δεν έχει αφήσει στούντιο για στούντιο όρθιο μετά από εξαγορά και τόσα άλλα. Είναι τόσο φανατικά εστιασμένη στην πεπατημένη που δεν θεωρεί λογικό να δώσει χώρο στους μοναδικούς νέους τίτλους που αποφάσισε να χρηματοδοτήσει φέτος.

Το μόνο πιο απογοητευτικό στην υπόθεση που λέγεται EA είναι η αδυναμία της EA να δώσει δεκάρα για την απογοήτευση που προκαλεί, ακόμη κι όταν τη συνδέει με franchise τόσο κοσμαγάπητο όσο το Star Wars. Μόνο η κατάρρευση του FIFA δείχνει ικανή να την ταρακουνήσει. Άρα είναι απίθανο να ταρακουνηθεί οποτεδήποτε. Ζωή σε μας.


Bethesda



Fallout 76
The Elder Scrolls Blades
Ghostwire Tokyo
The Elder Scrolls Online expansions
Commander Keen
The Elder Scrolls Legends
Rage 2
Wolfenstein Youngblood
Deathloop
Orion
Doom Eternal

Από άποψη εντυπώσεων, αλλά και επιδόσεων, η Bethsda αφήνει πίσω της μια από τις πιο καταστροφικές σεζόν των τελευταίων ετών. Την πρώτη χρονιά που δεν έδωσε περιθώριο στον κόσμο να θυμηθεί το ξεζούμισμα του Skyrim και το πόσο μακριά είναι το επόμενο μεγάλο The Elder Scrolls, αφιερώθηκε σχεδόν ολοκληρωτικά σε Doom Eternal, όπως ήταν λογικό, και στην στήριξη υπαρχόντων τίτλων. Βέβαια, αν τα βάλουμε κάτω, είχε λίγο από όλα.

Είχε 3 καθαρά νέους τίτλους να ανακοινώσει (Commander Keen, Ghostwire Tokyo και Deathloop), έναν για mobile και δυο εμφανώς φιλόδοξες αλλά πρακτικά άφαντες παραγωγές. Πέρα από CGI trailers δεν είδαμε κάτι για τους δυο μεγάλους νέους τίτλους της, άρα οι παραγωγές αυτές έχουν μέλλον. Η αναβίωση του Commander Keen ως mobile game, απλά ακολουθεί την πρόσφατη παράδοση που έχει δημιουργηθεί με τα Fallout Shelter, The Elder Scrolls Blades και The Elder Scrolls Legends.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!