
Η λίστα με τις κυκλοφορίες έχει ως εξής:
Παρασκευή 1 Απριλίου
Combat of Giants: Dinosaurs 3D (Nintendo 3DS)
Dynasty Warriors 7 (Xbox 360, PlayStation 3)
Raving Rabbids: Time Travel (Nintendo 3DS)
Shift 2: Unleashed (Xbox 360, PlayStation 3, PC)
The 3rd Birthday - Parasite Eve (PSP)
Tiger Woods PGA Tour 12: The Masters (Xbox 360, PlayStation 3, Wii)
UFC Trainer (Xbox 360, PlayStation 3, Wii)
WWE All Stars (Wii, Xbox 360, PlayStation 3, PSP)
Τρίτη 5 Απριλίου
Red Faction: Battlegrounds (Xbox 360)
Τετάρτη 6 Απριλίου
Red Faction: Battlegrounds (PlayStation 3)
Παρασκευή 8 Απριλίου
Brunswick Bowling (Xbox 360, PlayStation 3)
Παρασκευή 15 Απριλίου
Carnival Games: In Action (Xbox 360)
Michael Jackson: The Experience (Nintendo DS, PlayStation 3, Xbox 360)
Τρίτη 19 Απριλίου
Mortal Kombat (PlayStation 3, Xbox 360)
Παρασκευή 22 Απριλίου
Final Fantasy IV: Complete Collection (PSP)
Operation Flashpoint: Red River (PC, Xbox 360, PlayStation 3)
Portal 2 (PC, Xbox 360, PlayStation 3)
SOCOM 4 (PlayStation 3)
The Conduit 2 (Wii)
Πέμπτη 28 Απριλίου
Dance Dance Revolution Hottest Party 4 + Mat (Wii)
Darkspore (PC)
Παρασκευή 29 Απριλίου
Thor: The Video Game (Xbox 360, PlayStation 3, PSP, Nintendo DS, Wii)
Virtua Tennis 4 (Xbox 360, PlayStation 3, Wii)



MORTAL KOMBAT, here I come!
*Fatality*
Πάντως μέχρι στιγμής παρατηρώ πως το 2011 είναι μια πολύ πιο "ενδιαφέρουσα" χρονιά από την προηγούμενη (και με τις κυκλοφορίες που προγραμματίζονται μέχρι το υπόλοιπο της χρονιάς, θα μας φύγουν πολλάααααααα χρήματα φέτος...)
Scorpion ανέστη εκ νεκρών.
Γενικως φιλε Connie GR το 2011 ειναι η χρονια των sequels. (ειδικα για τον κινηματογραφο)
To τριμηνο Μαρτιος-Απριλιος-Μαιος ειναι ιδιαιτερα καυτο μιας και κυκλοφορουν περισσοτερες απο μια παιχνιδαρες. Για τον Μηνα Απριλιο ξεχωριζουν φυσικα τα Shift 2, Mortal Kombat, Portal 2, Operation Flashpoint Red river και SOCOM 4 (εχω ιδιαιτερες επιφυλαξεις για το συσκεκριμενο). Μανι μανι θελεις 200 ευρω για αυτα. Αουτς!!!!!
Για τους κατοχους φορητων κονσολων, για το PSP εχουμε μονο το Parasite Eve ενω για το 3DS ξεχωριζω τα κουνελια (αν και δεν ξερω το συγκεκριμενο ειχε βγει και για Wii και περασε απαρατηρητο :S )
Η εκδοση του Thor για το PSP δεν εχει ακυρωθει;
portal 2.τιποτα αλλο.αλλα ειναι τελος του μηνα και αργει δυστυχως
Gia mena o minas ine mortal kombat ke mono giati ton mai exoume para polla exoda ;p
Ασ'τα φίλε Deathracer2009, δεν θέλω να το σκέφτομαι τι λεφτά έχουν να μου φύγουν φέτος με τις κυκλοφορίες που ετοιμάζονται/έχουν ήδη βγει. Μην νομίζεις πως και τα υπόλοιπα θα ξεφύγουν (όχι, αυτό έλειπε), απλά το MK φεύγει για day 1 purchase (για να μην πω pre-order) όπως είναι. Και που 'σαι ακόμα! (προβλέπεται δύσκολο για την τσέπη το '11...)
Mortal Kombat Kollectors στα σίγουρα. Τώρα κάτι άλλο δεν μπορώ να πω οτι με τραβάει...
Επειδη τα λεφτα δεν τρεχουν απο τα μπατζακια ακομα, παω για portal2 μαλλον εξαρχης και περιμενω να δω τα Red Faction: Battlegrounds/Operation Flashpoint: Red River. Το ΜΚ9 θα αγοραστει λιγο αργοτερα.
Υ.Γ. Mortal Kombat 9 Paul... το 9 εφαγες.
Καλημέρα αρχικά :)
Shepard, η επίσημη ονομασία του τίτλου είναι Mortal Kombat και όχι Mortal Kombat 9. Θα το δεις και στο εξώφυλλο ότι το "9" έχει φαγωθεί. Χρησιμοποιείται αυτή η τακτική πολλές φορές όταν μια σειρά έχει αμαρτωλό παρελθόν και η εταιρία θέλει να τις κάνει νέο ξεκίνημα :)
Virtual Tennis 4,Portal 2,ΜΚ και The Conduit 2!Από εκεί και πέρα το χάος........
@Παυλο: Καλημερα. Δεν το ειχα προσεξει αυτο με το εξυφυλλο να πω την αληθεια. (Φανηκε κιολας :) )
Βγαίνει πράμα! Πάντως Mortal Kombat το αναμένουμε πως και πως!
Το Michael Jackson τί είναι;;;;;Θα μας τρελάνουν;
4 Από αυτά θα τα τσιμπήσω...Με ναυαρχίδα το MK Που έχει γίνει preorder συλλεκτική εδώ και καιρό :)
Shift 2: Unleashed (Xbox 360, PlayStation 3, PC) isws to game tou mhna!!!!
Μόνο 3rd birthday αν φτάσουν τα λεφτά.. Στις 24 βγαίνει το persona 3 portable...
Σήμερα για εμένα έχει WWE All Stars ...έ όπως και να το κάνομε επέρχεται και η Wrestlemania τη Κυριακή και θα τιμήσουμε το παιχνίδι...μετά πάει το Shift 2!
Πολλές μετριότητες έχει ο μήνας αλλά πόσα νέα Games να παίξει κάποιος, υπάρχουν τα καλά και τα διαμάντια μέσα σε αυτά να διαλέξει κανείς...
Λεφτά Υπάρχουν!! εμμ ναι, κάπου κάπως κάποτε...
Καταρχάς καλό μήνα παιδιά
Πολλά και καλά βλέπω όλα MK portal 2 virtual tennis 4 και το SOCOM 4 ξεχωρίζω εγώ
Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους σας.
Πολλά ενδιαφέρον παιχνιδάκια μας φέρνει ο Απρίλιος!!! Χρόνο και χρήμα θέλουμε μόνο. Έχω τον χρόνο... μου δίνετε το χρήμα??? :P
Mortal Kombat, Thor, και Virtua Tennis 4 (λόγω υποστήριξης του kinect!)
Mortal Kombat και ξερό ψωμί!
Μortal Kombat γι αυτό το μήνα για μένα...γιατί από τον επώμενο έρχονται 2 κορυφαίοι τίτλοι.
Michael Jackson: The Experience (Nintendo DS, PlayStation 3, Xbox 360) Πρεπει να ειναι η μεγαλυτερη πατατα εβερ...
Στα αλλα δεν διακρινω κατι πολυ καλο πλην MK,VT4...
WWE All Stars και πάνω που το είχα ξεχάσει .