Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
41 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Rockstar Games
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Rockstar
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
10
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 14/11/12
-
PC PS3 PS4 XBOX 360 XBOX ONE
H Rockstar έχει διαφημίσει εδώ και καιρό το δεύτερο trailer του Grand Theft Auto V, στο οποίο και αναμένεται να δούμε περισσότερο in-game υλικό.




Δεν θα έλεγα ότι μας έκανε ιδιαίτερα πιο σοφούς, αλλά ΟΚ :) :) :)
μονο εγω βλεπω μια μαυρη εικονα?
και εγώ μαύρη εικόνα :(
Ε γίνεται λίγο της απ' αυτής το κάγκελο τώρα και οι servers της Rockstar έχουν γονατίσει. Κάνε κανένα refresh, έρχεται το trailer κάποιες φορές και κάποιες όχι
Και εγω δεν βλεπω τπτ :(
Youtube link guys :) http://youtu.be/Vzue74y7A84
Εγώ πάντως αρρώστησα
Ευχαριστούμε τον jwr94 :)
το πέρασα για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Διαλυθείτε! ;)
Ντάξει δεν υπάρχει αυτό το έπος...
πάντως οι πρωταγωνιστές δεν μου γέμισαν το μάτι αν και το βίντεο δεν έδειξε και κάτι για το παιχνίδι...
18.000 likes ουτε σε 10 λεπτα
Υπέροχο :')
Ε εντάξει, μιλάμε για σειρά παιχνιδιών που με έχει κάνει να τρέχω να αγοράζω κονσόλα μπας και καεί η πρώτη και δεν μπορώ να παίξω το ΣΚ. Τέτοιου επιπέδου...
ψιλοαπογοήτευση το 2ο trailer για μενα.γραφικα εν τελει μια απ'τα ιδια κ αυτη η συνύπαρξη 3 χαρακτήρων δεν μου καθεται καθολου καλα (δεν ανακοινώθηκε κ σε wii u). αντε να δουμε...
Φαίνεται παλιό κλασικό GTA. Ψήθηκα.
Λοιπον enternity οταν θα κανετε διαγωνισμο για αντιτυπα του GTA V φροντιστε τα αντιτυπα να ειναι πολυ πανω απο 10
Ta mondela tov xaraktirwv fenonte poli ftwxa, to peribalov ths polis, kalo alla oxi entiposiako, apo to gameplay ta panta ola, apo dromo mexri sto aera tha exeis kati na kanis, apo shooting klasiko kynhgito stous dromous k oligov apo modern combat kateyasma me sxoinia ktl.. Ara symperasma grafika 0 gameplay 10 isws na exouv rixei tis analiseis gia xwresouv alla etsi fenete toulaxistov apo ayto to trailer.mas exei afhsei afonous k ena watch dogs...
Δεν ξερω αλλα σαν το Vice City κανενα...!:P
Ισως να φταιει οτι παντα τα βαριομουν τα GTA χωρις βεβαια να μην αναγνωριζω την αξια τους!
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΟΣ!
Οταν βγαινει ενα GTA οι υπόλοιποι απο σεβασμό δεν πρέπει να βγαζουν τπτ για 3 μήνες! :)
ΕΠΟΣ!!!!!
μετα το Max Payne 3 αυτο το trailer μου φανηκε λιγο παιδικο.
Μόνο μια λέξη ρε ! EPIC !!! :)
Για να δουμε....θα ναι σαν να μπαινει η ανοιξη ή τζαμπα το περιμενε;
Αρρωστάκι Παύλο με το G.T.A.? :)
Πολύ ωραίο φαίνεται αν και έχω ένα θεματάκι με τα γραφικά,θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα!!!Ελπίζω στο pc να είναι ανώτερα :)
Προσκυνώ την Χάρη σου Rockstar μου...
Όσο για τα γραφικά είναι εξαιρετικά για τιτανό-open world game.Σε κονσόλες 7ετίας θα τρέξει κι όχι σε νέας γενιάς ή αποκλειστικά σε PC!
οντως λολ στα σχολια για τα γραφικα ενα αναλογιστει κανεις το μεγεθος κ το hardware με 512 ram
λολ στο σχόλιο του torico που πιστεύει ότι αυτό που είδε ήταν από PS3 ή 360...
Αν αυτό το αποτέλεσμα περιμένεις να δεις στο PS3 σου, απλά ξεχασέ το! Δεν υπάρχει περίπτωση...
Μπράβο ρε Chased,μόνο εσύ με υποστήριξες!Παίδες πολύ όμορφα γραφικά και εννοείται πως καταλαβαίνω ότι είναι open world οπότε το framerate δεν θα μπορούσε να κρατηθεί σε υψηλά επίπεδα αν είχε super γραφικά.Η έκδοση του βίντεο είναι λογικά για pc(και από πολύ καλό pc) και πολύ πιθανό να κάνουν ότι κάνανε και με το assasins creed 3,Direct x 11 για pc!!!Φανταστείτε να βγάλουν κανένα ice για το καινούργιο gta τι έχουν να δούνε τα ματάκια μας!
Από το γεγονός ότι το συγκεκριμένο trailler δεν έχει Anti-aliasing Μπορείς να καταλάβεις ότι είτε πρόκειται για alpha version σε PC η για κονσόλα . Εγώ προσοπικά πιστεύω ότι κατά 99% πρόκειται για trailler από ΧΒΟΧ360/PS3.
Μην ξεχνάτε επίσης μερική πως πρόκειται για παιχνίδι OPEN WORLD σε HARDWARE 7 ετών ..... τη περιμένετε δλδ να κάνουν περισσότερο ?
Να σου πω κυρ Chased, είσαι χωμένος στην Rockstar ή έτσι τα λες αυτά επειδή....επειδή τα ξέρεις όλα?(!)
Μια χαρά φαίνεται το παιχνίδι, η γνωστή καλή Rockstar με την ποιότητα και το κάψιμο που θα πέσει στο ζενίθ. Και τα γραφικά πάρα πολύ καλά.
Εγώ πάντως βλέπω αισθητή (για να μην πω μεγάλη) βελτίωση στα γραφικά από το 4. Τώρα από εκεί και πέρα για το παιχνίδι ούτε κρύο, ούτε ζέστη, αν και το trailer το βρήκα καλό, καλά σκηνοθετημένο και με έψησε λίγο.
Απλά εντυπωσιακό! Ανυπομονώ για gameplay trailer.
Αρρώστια!
μαλλον chased εσυ παιζεις ηδη την pc version του παιχνιδιου,στην εστειλε η ροκσταρ ειδικα για σενα πριν καν την αρχισει development,απλα σταματα να κανεις σαν 5χρονο
Συγγνώμη που θα το πω, αλλά όσοι ασχολούνται τόσο πολύ με τα γραφικά, μήπως δεν είναι πλέον σε θέση να απολαύσουν κανένα παιχνίδι; Ακόμα και για την εποχή τους τα Vice City και San Andreas είχαν μέτρια γραφικά, αλλά κανένας δεν θυμάται πλέον το Getaway, που είχε καλύτερα γραφικά. Τα γραφικά είναι πολύ όμορφα και τα τοπία, αστικά και μη, απλά τέλεια, όπως σε ΚΑΘΕ Grand Theft Auto.
Ρε είστε σοβαροί? Περιμένετε να βγάλει αυτά τα γραφικά ένα PS3? Ε ρε κάτι κολλημένα μυαλά!
Σοβαρά, συνέλθετε!
Εν τω μεταξύ, αρχίζω και απορώ με την ικανότητα κάποιων να διαβάζουν και να καταλαβαίνουν τι γράφει ο άλλος...Είπα εγώ ότι δεν είναι καλά τα γραφικά? Μια χαρά πανέμορφα είναι(εκτός των χαρακτήρων)! Απλά το PS3 δεν μπορεί να τα τρέξει...Πω ρε, ό,τι να 'ναι είστε μερικοί!
@Chased θα μας τρελανεις ? εδω το ps3 επαιξε σε real time το Ground Zeroes που ειναι open world και μιλαμε για νεα μηχανη γραφικων απο Ιάπωνες , και δεν θα παιξει αυτο το καρτουν ? Συνελθε λιγο γελαει ο κοσμος.
Καλά, δεν περίμενα τίποτα από ανθρώπους που πίστευαν ότι το Watch Dogs παίζει όπως το έδειξαν, σε PS3!
Όσο για το Ground Zeroes, μάλλον ξέχασες το απόλυτο σκοτάδι, το ότι οι υφές φόρτωναν όπου κοιτούσε ο παίκτης και όχι παραπέρα, το μικρό οπτικό ορίζοντα και το μέγεθος του παιχνιδιού!
καλο φαινεται αλλα ας ελπισουμε να ανταπεξελθει των προσδικιων και να ειναι poly καλυτερο απο το IV και σε story και σε gameplay