Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Grand Theft Auto V: Trailer 2

H Rockstar έχει διαφημίσει εδώ και καιρό το δεύτερο trailer του Grand Theft Auto V, στο οποίο και αναμένεται να δούμε περισσότερο in-game υλικό. Χωρίς να χρονοτριβούμε, μέσα από τον παρακάτω player ρίξτε μια ματιά για το πέμπτο μέρος της σειράς που έχει καταφέρει να μας κάνει ανυπόμονους για την κυκλοφορία του, χωρίς ακόμη να ξέρουμε ακριβή ημερομηνία. Καλή διασκέδαση!!!





Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
41 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Rockstar

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Grand Theft Auto V
    • 18+ pegi 18+
      • 9.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (169)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.rockstargames.com/V/ FOLLOWERS 42 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Sephiroth
    • Ε γίνεται λίγο της απ' αυτής το κάγκελο τώρα και οι servers της Rockstar έχουν γονατίσει. Κάνε κανένα refresh, έρχεται το trailer κάποιες φορές και κάποιες όχι

    • korko
    • πάντως οι πρωταγωνιστές δεν μου γέμισαν το μάτι αν και το βίντεο δεν έδειξε και κάτι για το παιχνίδι...

    • Sephiroth
    • Ε εντάξει, μιλάμε για σειρά παιχνιδιών που με έχει κάνει να τρέχω να αγοράζω κονσόλα μπας και καεί η πρώτη και δεν μπορώ να παίξω το ΣΚ. Τέτοιου επιπέδου...

    • darksouls
    • ψιλοαπογοήτευση το 2ο trailer για μενα.γραφικα εν τελει μια απ'τα ιδια κ αυτη η συνύπαρξη 3 χαρακτήρων δεν μου καθεται καθολου καλα (δεν ανακοινώθηκε κ σε wii u). αντε να δουμε...

    • JamesHetfield
    • Λοιπον enternity οταν θα κανετε διαγωνισμο για αντιτυπα του GTA V φροντιστε τα αντιτυπα να ειναι πολυ πανω απο 10

    • ABTR
    • Ta mondela tov xaraktirwv fenonte poli ftwxa, to peribalov ths polis, kalo alla oxi entiposiako, apo to gameplay ta panta ola, apo dromo mexri sto aera tha exeis kati na kanis, apo shooting klasiko kynhgito stous dromous k oligov apo modern combat kateyasma me sxoinia ktl.. Ara symperasma grafika 0 gameplay 10 isws na exouv rixei tis analiseis gia xwresouv alla etsi fenete toulaxistov apo ayto to trailer.mas exei afhsei afonous k ena watch dogs...

    • Drosanto
    • Δεν ξερω αλλα σαν το Vice City κανενα...!:P
      Ισως να φταιει οτι παντα τα βαριομουν τα GTA χωρις βεβαια να μην αναγνωριζω την αξια τους!

    • Shepard
    • ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΟΣ!

      Οταν βγαινει ενα GTA οι υπόλοιποι απο σεβασμό δεν πρέπει να βγαζουν τπτ για 3 μήνες! :)

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Πολύ ωραίο φαίνεται αν και έχω ένα θεματάκι με τα γραφικά,θα μπορούσαν να είναι και καλύτερα!!!Ελπίζω στο pc να είναι ανώτερα :)

    • mysterious
    • Προσκυνώ την Χάρη σου Rockstar μου...


      Όσο για τα γραφικά είναι εξαιρετικά για τιτανό-open world game.Σε κονσόλες 7ετίας θα τρέξει κι όχι σε νέας γενιάς ή αποκλειστικά σε PC!

    • torico
    • οντως λολ στα σχολια για τα γραφικα ενα αναλογιστει κανεις το μεγεθος κ το hardware με 512 ram

    • Chased
    • λολ στο σχόλιο του torico που πιστεύει ότι αυτό που είδε ήταν από PS3 ή 360...

      Αν αυτό το αποτέλεσμα περιμένεις να δεις στο PS3 σου, απλά ξεχασέ το! Δεν υπάρχει περίπτωση...

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Μπράβο ρε Chased,μόνο εσύ με υποστήριξες!Παίδες πολύ όμορφα γραφικά και εννοείται πως καταλαβαίνω ότι είναι open world οπότε το framerate δεν θα μπορούσε να κρατηθεί σε υψηλά επίπεδα αν είχε super γραφικά.Η έκδοση του βίντεο είναι λογικά για pc(και από πολύ καλό pc) και πολύ πιθανό να κάνουν ότι κάνανε και με το assasins creed 3,Direct x 11 για pc!!!Φανταστείτε να βγάλουν κανένα ice για το καινούργιο gta τι έχουν να δούνε τα ματάκια μας!

    • diver_gr
    • Από το γεγονός ότι το συγκεκριμένο trailler δεν έχει Anti-aliasing Μπορείς να καταλάβεις ότι είτε πρόκειται για alpha version σε PC η για κονσόλα . Εγώ προσοπικά πιστεύω ότι κατά 99% πρόκειται για trailler από ΧΒΟΧ360/PS3.

      Μην ξεχνάτε επίσης μερική πως πρόκειται για παιχνίδι OPEN WORLD σε HARDWARE 7 ετών ..... τη περιμένετε δλδ να κάνουν περισσότερο ?

    • ezio auditore
    • Να σου πω κυρ Chased, είσαι χωμένος στην Rockstar ή έτσι τα λες αυτά επειδή....επειδή τα ξέρεις όλα?(!)

      Μια χαρά φαίνεται το παιχνίδι, η γνωστή καλή Rockstar με την ποιότητα και το κάψιμο που θα πέσει στο ζενίθ. Και τα γραφικά πάρα πολύ καλά.

    • Spahar
    • Εγώ πάντως βλέπω αισθητή (για να μην πω μεγάλη) βελτίωση στα γραφικά από το 4. Τώρα από εκεί και πέρα για το παιχνίδι ούτε κρύο, ούτε ζέστη, αν και το trailer το βρήκα καλό, καλά σκηνοθετημένο και με έψησε λίγο.

    • torico
    • μαλλον chased εσυ παιζεις ηδη την pc version του παιχνιδιου,στην εστειλε η ροκσταρ ειδικα για σενα πριν καν την αρχισει development,απλα σταματα να κανεις σαν 5χρονο

    • paoan013
    • Συγγνώμη που θα το πω, αλλά όσοι ασχολούνται τόσο πολύ με τα γραφικά, μήπως δεν είναι πλέον σε θέση να απολαύσουν κανένα παιχνίδι; Ακόμα και για την εποχή τους τα Vice City και San Andreas είχαν μέτρια γραφικά, αλλά κανένας δεν θυμάται πλέον το Getaway, που είχε καλύτερα γραφικά. Τα γραφικά είναι πολύ όμορφα και τα τοπία, αστικά και μη, απλά τέλεια, όπως σε ΚΑΘΕ Grand Theft Auto.

    • Chased
    • Ρε είστε σοβαροί? Περιμένετε να βγάλει αυτά τα γραφικά ένα PS3? Ε ρε κάτι κολλημένα μυαλά!

      Σοβαρά, συνέλθετε!

    • Chased
    • Εν τω μεταξύ, αρχίζω και απορώ με την ικανότητα κάποιων να διαβάζουν και να καταλαβαίνουν τι γράφει ο άλλος...Είπα εγώ ότι δεν είναι καλά τα γραφικά? Μια χαρά πανέμορφα είναι(εκτός των χαρακτήρων)! Απλά το PS3 δεν μπορεί να τα τρέξει...Πω ρε, ό,τι να 'ναι είστε μερικοί!

    • majorfox
    • @Chased θα μας τρελανεις ? εδω το ps3 επαιξε σε real time το Ground Zeroes που ειναι open world και μιλαμε για νεα μηχανη γραφικων απο Ιάπωνες , και δεν θα παιξει αυτο το καρτουν ? Συνελθε λιγο γελαει ο κοσμος.

    • Chased
    • Καλά, δεν περίμενα τίποτα από ανθρώπους που πίστευαν ότι το Watch Dogs παίζει όπως το έδειξαν, σε PS3!

      Όσο για το Ground Zeroes, μάλλον ξέχασες το απόλυτο σκοτάδι, το ότι οι υφές φόρτωναν όπου κοιτούσε ο παίκτης και όχι παραπέρα, το μικρό οπτικό ορίζοντα και το μέγεθος του παιχνιδιού!

    • Leo46
    • καλο φαινεται αλλα ας ελπισουμε να ανταπεξελθει των προσδικιων και να ειναι poly καλυτερο απο το IV και σε story και σε gameplay

*