
"Πράγματι, η παρακολούθηση από την κυβέρνηση πιθανόν τώρα να συνιστά μια νέα 'προηγμένη μόνιμη απειλή' μαζί με τα εξελιγμένα malware και τις cyber επιθέσεις. Στο φως αυτών των ισχυρισμών, αποφασίσαμε να λάβουμε άμεση και συντονισμένη δράση σε τρεις τομείς: επεκτείνουμε την κρυπτογράφηση στις υπηρεσίες μας, ενισχύουμε την νομική προστασία για τα δεδομένα των χρηστών και ενισχύουμε τη διαφάνεια του κώδικα του λογισμικού μας, κάνοντας το ευκολότερο για τους πελάτες να είναι σίγουροι πως τα προϊόντα μας δεν περιλαμβάνουν 'πίσω πόρτες'. Αυτή η προσπάθεια θα συμπεριλάβει υπηρεσίες παραγωγικότητας, επικοινωνίας και ανάπτυξης, όπως το Outlook.com, Office 365, SkyDrive και Windows Azure, ενώ θα παρέχει και προστασία σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες".
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



"Πράγματι, η παρακολούθηση από την κυβέρνηση πιθανόν τώρα να συνιστά μια νέα 'προηγμένη μόνιμη απειλή' μαζί με τα εξελιγμένα malware και τις cyber επιθέσεις."
Αρσενική δήλωση.
Ερχόμαστε....
ούαου!
δεν περίμενα ότι θα το λέγανε έτσι στη ψύχρα αυτό που μου αρέσει όμως περισσότερο είναι που η ms είναι στο πλευρό του αδύναμου καταναλωτή της ενάντια στη αβυσσαλέα και αδηφάγα κυβέρνηση!!
κλάψ....τι συγκινητικό!!
χαχαχα εδο γελαμε ρε παιδια . αντε και μας επησες και εσυ!!
δυστυχώς όσοι χρησιμοποιούμαι το διαδίκτυο και κινητά τηλέφωνα ξέρουμε ότι μας παρακολουθούνε.η κατάσταση έχει ξεφύγει αλλά είμαστε ο αδύναμος κρίκος και δεν μπορούμε να αντιδράσουμε.εδώ παραδέχτηκαν ότι παρακολουθούν αρχηγούς κρατών εμάς δεν θα έχουν φακελώσει....
Παιδιά κανείς δεν έχει την ψευδαίσθηση ότι η MS είναι η αγία Τερέζα.Αλλά το να παρομοιάζει ένας αμερικάνικος κολοσσός όπως η Microsoft τις παρακολουθήσεις των κυβερνήσεων με malware και cyber επιθέσεις,δεν είναι κάτι που το βλέπεις κάθε μέρα.