
Εκεί θα έρθουν μπροστά από σκηνές από το στάδιο της παραγωγής, συνεντεύξεις με τα στελέχη της Bethesda και στιγμές από τη δράση που θα δουν στο ταξίδι τους. Η τιμή της συλλεκτικής έκδοσης θα φτάσει τα 149.99€.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Bethesda αποκάλυψε τη συλλεκτική έκδοση του The Elder Scrolls V: Skyrim, στην οποία θα συμπεριλαμβάνεται και το άγαλμα ενός δράκου.
Έχουν ξεφύγει με τα 150άρια...
αγορα με κλειστα ματια !
Επειδη εχω ανοιχτα ματια η απλη και πολυ τους ειναι . 150 Ε παιρνεις 360 ειδηκα τωρα που θα ανακοινωθει πτωση τιμης . Το εχουν ξεφτυλισει με τις τιμες .
Πάμφθηνη! Με τόσα μόνο 6-7 παιχνίδια αγοράζεις! Για κάποιον βέβαια που θα ασχοληθεί μόνο με αυτόν τον τίτλο... μια χαρά!
Για ενα πλαστικο δρακο και ενα artbook νομιζω ζητανε παρα πολλα. Μαλλον προσπαθουν να αρμεξουν το hype που εχει δημιουργηθει...
δε παμε καλα μου φαινεται συλλεκτικη ιση με αγορα 360 η 3DS!!!!
Οι ίδιοι δεν ήταν που παραπονούνταν για τις υψηλές τιμές των παιχνιδιών?
Χεχεχε...
Επική η έκδοση,άλλα πάρα πολλά τα λεφτά,όπως λένε και τα παιδιά παραπάνω με τα ίδια λεφτά παίρνεις 2-3 παιχνίδια ή καμιά κονσόλα με λίγα λεφτά παραπάνω.Πάντως θα την τιμήσουν αυτήν την έκδοση οι λάτρεις των συλλεκτικών εκδόσεων,για αυτές ζούνε κάποια άτομα.Αλλά τέτοιες εποχές τέτοιες τιμές,δεν κολλάνε...
φθηνο ρε παιδια..σιγα..λολ..
Το εχουνε χασει εντελως το θεμα οι εταιριες. Και μετα κλαινε για την πειρατεια. Ενα αγαλματακι και ενα art book με κοστος παραγωγης ποσο? 20 ευρω??? Και πολλα λεω.. Το βαπτιζουνε συλλεκτικη εκδοση και πετανε 150 ευρω αντι για 70-80 που θα ηταν μια λογικη τιμη. Τα ιδια και στο TOR. Ακομα και η ελιτ εκδοση η digital 75 ευρω?
Πηγε και η ΕΑ sports και εβαλε μια υπηρεσια με 2000 ms points τον χρονο για να εχεις λεει 20% στα DLC και μερικα παιχνιδια οταν βγουνε για 3 μερες (η κατι τετοιο)
H activision σκεφτεται να βαλει ( η θα βαλει) συνδρομητικες υπηρεσιες στο MW3
Περα απο αυτο εβαλα να παιξω Fight night 4 και ανακαλυψα οτι για να παιξω το παιχνιδι πληρες θα πρεπει στο τελος να εχω δωσει 80 ευρω
Ε ΡΕ "ΘΕΙΟΣ" ΠΟΥ ΣΑΣ χρειαζεται νουμερα. Να κλαιτε μετα οπως κλαινε τωρα οι δισκογραφικες
Επειδη θα βγούν μαλλον αρκετά dlc προσωπικά θα παω για GOTY edition,όταν με το καλό βγεί.