Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H συλλεκτική του Skyrim

Η Bethesda αποκάλυψε τη συλλεκτική έκδοση του The Elder Scrolls V: Skyrim, στην οποία θα συμπεριλαμβάνεται και το άγαλμα ενός δράκου. Στο πακέτο αγοράς θα περιλαμβάνεται ακόμη το επίσημο art book του τίτλου που θα αποτελείται από 200 σελίδες με illustrations, sketches και μοντέλα από τους χαρακτήρες και τα τοπία της παραγωγής. Ακόμη, οι καταναλωτές που θα αποφασίσουν να αγοράσουν τη συλλεκτική θα αποκτήσουν ένα DVD με το making of του τίτλου.



Εκεί θα έρθουν μπροστά από σκηνές από το στάδιο της παραγωγής, συνεντεύξεις με τα στελέχη της Bethesda και στιγμές από τη δράση που θα δουν στο ταξίδι τους. Η τιμή της συλλεκτικής έκδοσης θα φτάσει τα 149.99€.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Elder Scrolls V: Skyrim
    • 18+ pegi 18+
      • 8.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (57)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.elderscrolls.com/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • dameko-doubutsu
    • Επειδη εχω ανοιχτα ματια η απλη και πολυ τους ειναι . 150 Ε παιρνεις 360 ειδηκα τωρα που θα ανακοινωθει πτωση τιμης . Το εχουν ξεφτυλισει με τις τιμες .

    • Shepard
    • Πάμφθηνη! Με τόσα μόνο 6-7 παιχνίδια αγοράζεις! Για κάποιον βέβαια που θα ασχοληθεί μόνο με αυτόν τον τίτλο... μια χαρά!

    • asmilon
    • Για ενα πλαστικο δρακο και ενα artbook νομιζω ζητανε παρα πολλα. Μαλλον προσπαθουν να αρμεξουν το hype που εχει δημιουργηθει...

    • romanos.romaidis
    • Επική η έκδοση,άλλα πάρα πολλά τα λεφτά,όπως λένε και τα παιδιά παραπάνω με τα ίδια λεφτά παίρνεις 2-3 παιχνίδια ή καμιά κονσόλα με λίγα λεφτά παραπάνω.Πάντως θα την τιμήσουν αυτήν την έκδοση οι λάτρεις των συλλεκτικών εκδόσεων,για αυτές ζούνε κάποια άτομα.Αλλά τέτοιες εποχές τέτοιες τιμές,δεν κολλάνε...

    • Helloween81
    • Το εχουνε χασει εντελως το θεμα οι εταιριες. Και μετα κλαινε για την πειρατεια. Ενα αγαλματακι και ενα art book με κοστος παραγωγης ποσο? 20 ευρω??? Και πολλα λεω.. Το βαπτιζουνε συλλεκτικη εκδοση και πετανε 150 ευρω αντι για 70-80 που θα ηταν μια λογικη τιμη. Τα ιδια και στο TOR. Ακομα και η ελιτ εκδοση η digital 75 ευρω?

      Πηγε και η ΕΑ sports και εβαλε μια υπηρεσια με 2000 ms points τον χρονο για να εχεις λεει 20% στα DLC και μερικα παιχνιδια οταν βγουνε για 3 μερες (η κατι τετοιο)

      H activision σκεφτεται να βαλει ( η θα βαλει) συνδρομητικες υπηρεσιες στο MW3

      Περα απο αυτο εβαλα να παιξω Fight night 4 και ανακαλυψα οτι για να παιξω το παιχνιδι πληρες θα πρεπει στο τελος να εχω δωσει 80 ευρω


      Ε ΡΕ "ΘΕΙΟΣ" ΠΟΥ ΣΑΣ χρειαζεται νουμερα. Να κλαιτε μετα οπως κλαινε τωρα οι δισκογραφικες

*