
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η αποκάλυψη του σχεδιασμού συσκευασίας του PlayStation 4 500GB τελικά έγινε, μετά την ανακοίνωση του συστήματος της Sony στην E3.
ωραια δειχνει.
btw το ps4 δεινχει μικροτερο απο το ps3 ενω το xbox One μεγαλυτερο απο το 360
Day one σίγουρα, αν δεν πέσουν να τα φάνε.Αν και με τη κρίση δεν πιστεύω...Θα έχει ενδιαφέρον αν βγει κανένα ωραίο bundle..
θελω να μαθω ποσα μοντελα αναλογα με τη χωρητικοτηα θα εχουν 1 η 2?
τελικα βρηκα καπου που υπερισχυει το xbox του ps4. στο πακετο αγορας το xbox περιλαμβανει το kinect ενω το ps4 το move πωλειται ξεχωριστα
Κλασικη συσκευασια δεν εχω να σχολιασω κατι ... περαν του να συμφωνησω στο οτι του Χ1 μου αρεσε περισσοτερο.
Στην πεπατημενη... καμια πρωτοτυπια.
Αντε με το καλό όταν θα έρθει Ελλαδα και περισσεύει κάνα φράγκο να το αγοράσουμε γιατί πραγματικά το αξίζει!
θα μπορουσαν να παιξουν λιγο με το θεμα του led φωτισμου που εχει το ps4...να ειναι π.χ. μαυρη,σκοτεινη η συσκευασια και να δινεται εμφαση στη γραμμη..... πολυ κλασικουρα...αλλα οκ κουτι ειναι.....
Μου τρεχουν τα σαλια γιατι πρεπει να περιμενουμε 5-6 μηνες!!
πιο σωστα δεν θα μπορουσαν. Πρεπει να φαινεται καθαρα η κονσολα και το λογοτυπο χωρις πολλους χρωματισμους,
Ωχ Θεέ μου! Άντε να περιμένεις τώρα!
ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ!
Απίστευτο παιδιά. Συγκινήθηκα :'(
Απο τωρα ξερω τι δωρο θα μου φερει ο Αγιος Βασιλης τα Χριστουγεννα!!!!!
Δεν ξέφυγαν από την πεπατημένη, ούτως η άλλως άμα θες να το αγοράσεις στη συσκευασία θα κολλήσεις;
@p0rn0b0sk0s7 το Kinect θα είναι standard component του Xbox One, κάτι το οποίο δεν θα συμβαίνει με το PS Move.
Νομίζω του xbox one είναι καλύτερη η συσκευασία. Το θέμα βέβαια είναι το περιεχόμενο! :)
ωραίο είναι.κλασσικό με το μπλε αλλά ωραίο
Περίμενα κάτι καλύτερο!
Κλασσικη συσκευασια, αλλα αγαπαμε την Sony και ειμαστε συνηθισμενοι στο χρωμα!
Τιποτα το σπουδαιο......ενα απλο κουτι...
πιος περιμενει να το δει στα καταστηματα μας ....με παραγγελεια απο το εξοτερικο