Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

HD και 3D στο Wii U

Η Nintendo έχει κατοχυρώσει μία πατέντα που ίσως μαρτυρά αρκετά για το νέο της σύστημα, το Wii U. Συγκεκριμένα, από όσα εντοπίστηκαν από σελίδες του εξωτερικού, το χειριστήριο της συσκευής θα υποστηρίζει κλασικές HD αναλύσεις, ενώ θα μπορεί να αποδώσει και στερεοσκοπικό 3D χωρίς την ανάγκη χρήσης ειδικών γυαλιών. Η πατέντα αυτή κατοχυρώθηκε το Σεπτέμβριο του 2011 και αναφέρει ακόμη και μικρόφωνα που θα αξιοποιούνται για αναγνώριση φωνής στα διάφορα games.



Το Wii U θα υποστηρίζει σύμφωνα με την πατέντα θα προσφέρει αναγνώριση προσώπου μέσω της μπροστινής κάμερας του χειριστηρίου, ενώ ο χρήστης θα μπορεί να σερφάρει και στο διαδίκτυο, αλλά και να συνδέεται με άλλες συσκευές και να ανταλλάζει αρχεία εικόνας και ήχου.


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Volga
    • Zelda με real 3D χωρίς να χρειάζεσαι ένα κάρο λεφτά για καλή TV. Κάτι άλλο δεν νομίζω οτι χρειάζεται να πω... Μια νέα εποχή SNES γενιέται για την Nintendo.

    • Volga
    • @Chased ένα touchscreen panel είναι κάτι ξεχωριστό από την απεικόνιση. Και βέβαια μπορούν να συνυπάρξουν. Εγώ για την τιμή φοβάμαι...

      Θα δείξει...

      Πάντως καλοδεχούμενο τρελά!!!

    • vonzuchter
    • Ηδη εχω βγαλει μπλοκακι και κανω υπολογισμους τι μπορω να κοψω και για να βρω λεφτα να το αποκτησω. εχουμε και λεμε 650 ευρω με το νεο μισθολογιο... μαλλον ηρθε ο καιρος να κοψει ο μπεμπης τις πανες. Το δυσκολο θα ειναι να πεισω το γυναικακι για την "αναγκαιοτητα" της αγορας. Ακομα τρωω παντοφλα για την αγορα ενος Χbox 360 Slim μετα το RROD του παλιου μου 360.

    • ninty
    • να κοψει ο μπεμπης τις πανες λεει χιχιχιχι ελιωσα στο γελιο σωστοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

*