Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 10/06/13
Δείτε μαζί μας ζωντανά και σχολιάστε μέσα από το chat την Press Conference της Ubisoft, η οποία θα αρχίσει στη 1 μετά τα μεσάνυχτα



τελικα στις 11 η" στης 1?
Αποψε εχεται δεν εχεται θας μας κανετε βρυκολακες!!! Αρχιζω τους καφεδες απο νωρις...
Φιλε η Ubisoft ειναι στις 1:00 και η ΕΑ στις 11:00
DIMkAR διωθωστε το Headtitile και βαλτε στις 01:00 γιατι θα μπερδεψει ο κοσμος τα μπουτια του. Εγω φερνω ρακες πιο μετα.Βγαζω μπριζολες να ξεπαγωνουν. Ετοιμαζω μαριναδα για σουβλακια.!!!!
fixed guys... στη 1 το βράδυ είναι η Ubi. σερι θα πάνε όλα ...
Ενθουσιασμένος για σήμερα !! Άντε να δούμε,
Χαλαρα την πετυχαινω και αυτη. Ξερετε ποση ωρα θα ειναι η παρουσιαση καθε εταιρειας;
Μάλλον θα κοιμηθώ στην ΕΑ για να δώ Ubi & Sony
ελαα να δουμε...watchdogs κ assassin's creed 4