Σύμφωνα με την The Telegraph, η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με το βρετανικό Broadcaster’s Audience Research Board (BARB), προκειμένου να βρεθεί κοινό έδαφος για νέες τεχνικές συλλογής δεδομένων. Όσον αφορά τις Η.Π.Α. αναφέρεται πως η εταιρεία σκόπευε να κάνει διαθέσιμο ένα πλάνο με διαφημίσεις το 2022, αλλά δεν κατέστη δυνατή η σύναψη συμφωνία με τις αρχές. Εκεί η Apple έχει μόλις το 0,2% από την πίτα της τηλεθέασης στο online video streaming, με το Netflix να έχει κατακτήσει την πρωτιά.
Σούπερ προσφορά στην Ελλάδα: Πως θα πάρεις PS5 στα €280 και Nintendo Switch 2 στα €415!



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity