Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το Apple TV+ ίσως ετοιμάζει ένα νέο συνδρομητικό πακέτο, που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις, το οποίο αρχικά θα γίνει διαθέσιμο στις Η.Π.Α. και στη Μ. Βρετανία. Λέγεται ότι η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με αρμόδιες αρχές σχετικά με τη συλλογή πληροφοριών οι οποίες αφορούν την παρακολούθηση των διαφημιστικών προτιμήσεων των καταναλωτών. Αυτή ίσως είναι μια κίνηση για να μην στηρίζει πλέον η πλατφόρμα τα έσοδά της αποκλειστικά σε original περιεχόμενο, κάτι που ως τώρα έχει στοιχίσει στην Apple το ποσό των $20 και πλέον δισεκατομμυρίων.
Σύμφωνα με την The Telegraph, η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με το βρετανικό Broadcaster’s Audience Research Board (BARB), προκειμένου να βρεθεί κοινό έδαφος για νέες τεχνικές συλλογής δεδομένων. Όσον αφορά τις Η.Π.Α. αναφέρεται πως η εταιρεία σκόπευε να κάνει διαθέσιμο ένα πλάνο με διαφημίσεις το 2022, αλλά δεν κατέστη δυνατή η σύναψη συμφωνία με τις αρχές. Εκεί η Apple έχει μόλις το 0,2% από την πίτα της τηλεθέασης στο online video streaming, με το Netflix να έχει κατακτήσει την πρωτιά.Αποκτήστε Assassin’s Creed videogames με έκπτωση έως και 90%!
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity