Η τιμή του νέου Xbox 360 θα φτάνει τα $300 για την έκδοση 4GB με το Kinect και για εκείνη με τον 250GB σκληρό (χωρίς το Kinect), ενώ η απλή των 4GB θα κοστίζει $200.
Η τιμή του νέου Xbox 360 θα φτάνει τα $300 για την έκδοση 4GB με το Kinect και για εκείνη με τον 250GB σκληρό (χωρίς το Kinect), ενώ η απλή των 4GB θα κοστίζει $200.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
21 ΣΧΟΛΙΑ



Πραγματικά ποιός πιστεύουν ότι θα πάρει το παλιό xbox αφού βγάζουν καινούριο?..
Το Assassin’s Creed 2 και όχι το 3 θα διατεθεί δωρεάν νομίζω.
2 με 3 games τον μηνα για τους Gold.Ειναι πολυ πισω...!
@jofus Έτσι όπως το έχουν κάνει το καινούργιο πίστεψέ με πολλοί θα πάρουν το παλιό
Και με 500 ευρω που θα κανει το One,ακομα το 360 θα πουλαει.Ειδικα τωρα που θα δινει και καποια τσαμπε games.
ποσο ωραια ειναι να πληρωνεις για να παιξεις ονλινε που ουτως η αλλως δικαιουσε τσαμπα
ποσο τσουζει το ps plus
βρε τι σκεφτηκαν τα ατομα.τσαμπε παιχνιδια...
Το Xbox 360 μπορεί να ανέβει τώρα ακόμα περισσότερο:)
Καινούργιο wii mini μας βρήκε...
Και ολοκαίνουργια παιχνίδια! Μπα σε καλό τους!
Το PS3 πέρασε μπροστά έτσι και αλλιώς.
Δεν είμαι μακρία από την αγορά της τελευταίας έκδοσης του Xbox 360 μιας και έχω το αρχικό το οποίο δεν καλύπτει τα βασικά (WiFi και HDD). Μακάρι να το δούμε σε με κανονική τιμή.
Κινηση που δεν την περιμενε κανεις και μαλιστα ειναι τωρα στην αγορα. Σιγουρα θα της αποφερει περισσοτερες πωλησεις μεχρι να βγει η νεα κονσολα.
nai alla mhn xexname oti h microsoft sunexizei thn upostirixh tou x box 360..den ena katholou akyrh h kinish ths ..
που πα ρε καραμητρο...
Άρα τελικά είχαν κάποια βάση οι ψίθυροι αλλά εντάξει δεν παρουσιάστηκε και κάτι ιδιαίτερο όπως έλεγαν για Set top box και τέτοια
οοοο!!! ενα mini VHS!!
:-/
Assassin's Creed 2; Καταξοδεύτηκαν!!
Αν ειναι η τιμή δελεαστική , κάποιοι θα τσιμπήσουν . Ισως και εγω γιατι ο γιος μου τρελαίνεται για Kinect παιχνίδια . Και παίζουμε μαζι μια χαρα , σε δανεικό όμως XBOX
Ο σκληρός δίσκος θα είναι ιδιος με του slim ή θα είναι πάλι καινούργιου τύπου ;
οτι να ναι μασ ενοιαξε η microsoft