Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Need for Speed The Run

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Black Box

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Need for Speed The Run
    • 16+ pegi 16+
      • 5.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (42)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.needforspeed.com/therun FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6.5

    ENTERNITY SCORE
*
Η Electronic Arts έχει εμπιστευτεί την ανάπτυξη της σειράς Need For Speed σε αρκετούς developers, κάτι που σημαίνει πως όλα αυτά τα χρόνια παρουσίας της στην βιομηχανία του gaming, οι εταιρίες που είχαν την τύχη να εργαστούν πάνω σε ένα τίτλο για το franchise της δεν ήταν λίγες. Μία εξ αυτών τυγχάνει να είναι η Black Box, με χαρακτηριστικότερα (και καλύτερα) δείγματα γραφής της να βρίσκοντται στα Underground και Most Wanted. Βέβαια, υπήρξαν παραγωγές της που δεν είχαν μεγάλη απήχηση όπως τα Prostreet και Undercover. Παρόλα αυτά, ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος publisher δείχνει να εμπιστεύεται ακόμα τον developer, αναθέτοντάς του την ανάπτυξη του Need for Speed The Run. Καταφέρνει η νέα αυτή πρόταση να ξεφύγει από το στραβοπάτημα των προηγούμενων τίτλων ή συνεχίζει να κάνει τα λάθη του παρελθόντος;

Need for Speed The Run Image 01

Μετά από ένα άτυχο περιστατικό που τον έβαλε σε μεγάλους μπελάδες, ο Jack Rourke χρωστάει πολλά χρήματα και αναγκάζεται να ζητήσει βοήθεια από μία πολύ καλή φίλη του, την Sam Harper. Η λύση που προτείνει είναι οι παράνομοι αγώνες ταχύτητας και συγκεκριμένα η συμμετοχή του σε ένα event με την ονομασία The Run, του οποίου το χρηματικό έπαθλο είναι αρκετό για να τον βγάλει από την δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται. Ο στόχος ήταν απλός και κατανοητός: 200 οδηγοί θα ξεκινήσουν από το Σαν Φρανσίσκο με τελικό προορισμό τους την Νέα Υόρκη. Η μόνη επιλογή του Jack, αν θέλει να λύσει όλα τα προβλήματα του, είναι η νίκη. Η ιδέα πίσω από την κυκλοφορία του Need For Speed The Run ήταν να προσφέρει μία πρωτότυπη ιστορία για τα δεδομένα των racing games, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.

Need for Speed The Run Image 02

Τα cut-scenes κατά την διάρκεια του single-player είναι ελάχιστα και σε καμία στιγμή της πλοκής δεν αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο έμπλεξε ο βασικός πρωταγωνιστής που και αυτός με την σειρά του είναι αδιάφορος ως χαρακτήρας. Όταν ο γράφων έφτασε στην Νέα Υόρκη και αντίκρισε τους τίτλους τέλους, προβληματίστηκε αρκετά καθώς οι μηχανισμοί οδήγησης παρουσίαζαν πολλά προβλήματα με την συνολική απόκριση και ο χειρισμός ήταν ιδιαίτερα βαρύς, ακόμα και με την επιλογή ενός διαφορετικού οχήματος. Εν τέλει, φαίνεται πως ο ρόλος τους ήταν καθαρά υποστηρικτικός στην κινηματογραφική δράση αλά Michael Bay. Επιπροσθέτως, σε περίπτωση που οι παίκτες τρακάρουν, πραγματοποιείται επαναφορά του οχήματος στην πίστα, με ένα σημαντικό πρόβλημα: οι μεγάλης διάρκειας χρόνοι φόρτωσης αφαιρούν την αίσθηση της ασταμάτητης δράσης και γίνονται αρκετά ενοχλητικοί από ένα σημείο και μετά.

Need for Speed The Run Image 03

Η νέα παραγωγή της Black Box είναι η πρώτη στην ιστορία του franchise που περιλαμβάνει Quick Time Events. Η προσθήκη αυτή αν και ακούγεται ενδιαφέρουσα, δεν έχει υλοποιηθεί σωστά με τα περισσότερα εξ αυτών να είναι βαρετά και τεχνολογικά παρωχημένα. Παράλληλα, άλλο ένα καινούργιο χαρακτηριστικό είναι τα βενζινάδικα που θα συναντήσουν οι παίκτες σε αυτό το μακρύ ταξίδι τους. Εκεί έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ποιο όχημα θα οδηγήσουν για το επόμενο μέρος της διαδρομής που έχουν να διανύσουν. Δυστυχώς, η ύπαρξη τους είναι διακοσμητική και ανούσια διότι δεν εμφανίζονται σε όλες τις πίστες και έτσι αν ένας παίκτης επιθυμεί να αλλάξει αμάξι, τότε θα χρειαστεί να περιμένει.

Στο Need For Speed:  The Run οι παίκτες δεν είναι αντιμέτωποι μόνο με αντιπάλους αλλά και με τον χρόνο. Σε μερικά σημεία της ιστορίας καλούνται να αναπληρώσουν όσο έχασαν, περνώντας από προκαθορισμένα checkpoints μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Ένας καλός χρόνος μετά το τέλος κάθε διαδρομής συνεπάγεται και με ένα πλούσιο μπόνους πόντων εμπειρίας που έρχεται σχεδόν αυτούσιο από την Criterion και το Need for Speed: Hot Pursuit.  Όσο πιο γρήγορα τερματίσουν οι οδηγοί, τόσο μεγαλύτερη είναι και η ανταμοιβή. Οι πράξεις που εκτελούνται από την πλευρά των χρηστών όπως ένα πιο επιθετικό στιλ οδήγησης ανεβάζουν το συνολικό Driver Level τους, ξεκλειδώνοντας με αυτό το τρόπο νέα βραβεία που θα τους βοηθήσουν σε αυτή την περιπέτεια.

Need for Speed The Run Image 04

Το Need For Speed: The Run εκμεταλλεύεται την νέα και βελτιωμένη έκδοση της Frostbite 2.0, τη μηχανή γραφικών που δημιούργησε η DICE και έκανε το ντεμπούτο της πρόσφατα στο Battlefield 3. Σε μερικές διαδρομές είναι εμφανές το πόσο καλά μπορεί να χειριστεί ακραία καιρικά φαινόμενα, όπως μία χιονοθύελλα, με τα καρέ να μην πέφτουν σχεδόν ποτέ, προσφέροντας έτσι στους παίκτες μία εντυπωσιακή εικόνα του αγώνα. Όμως, κατά την διάρκεια της δράσης, οι στιγμές που αναδεικνύονται οι πραγματικές δυνατότητες της Frostbite 2.0 είναι ελάχιστες και αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως η εκμετάλλευσή της δεν μπορεί να βοηθήσει το The Run να δείξει καλύτερο. Παρόλα αυτά, ο τεχνικός τομέας παραμένει σε υψηλά επίπεδα με τις τοποθεσίες να παρουσιάζουν εξαιρετική ποικιλία, δημιουργώντας στους παίκτες την αίσθηση ότι πραγματικά αγωνίζονται για να φτάσουν από το Σαν  Φρανσίσκο μέχρι την Νέα Υόρκη. Όσον αφορά στο soundtrack, η Electronic Arts συνεχίζει την παράδοση που έχει στη σύναψη σημαντικών συμφωνιών, αφού στη λίστα των καλλιτεχνών του νέου τίτλου βρίσκονται καλλιτέχνες όπως οι Black Keys.

Need for Speed The Run Image 05

Εξαρχής, οι αρνητικές κριτικές που έλαβε το νέο πόνημα της Black Box από gamers και τον Τύπο, βασίζονταν στην μικρή διάρκεια του story mode κάτι που επιβεβαιώνει και το Enternity από την πλευρά του, καθώς η ολοκλήρωση των 10 συνολικά αγώνων κυμαίνεται περίπου στις 3 με 4 ώρες. Ακόμα και το multiplayer τμήμα με την υποστήριξη του Autolog δεν καλυτερεύει την κατάσταση, κυρίως γιατί το περιεχόμενο που προσφέρεται για όσους επιθυμούν να αφιερώσουν πολλές ώρες, δεν είναι αρκετό. Ένα θετικό στοιχείο για το οποίο ίσως προτιμήσει κάποιος το διαδικτυακό περιβάλλον του The Run, είναι η μέτρια συμπεριφορά των αντιπάλων -που κατεβάζει το επίπεδο δυσκολίας- στο single-player τμήμα της παραγωγής.



Το γεγονός πως η Electronic Arts σταμάτησε την παραγωγή ενός νέου τίτλου της σειράς Shift, για να επενδύσει πάνω στο Need For Speed: The Run είναι ίσως το μοναδικό σημαντικό ατόπημά της για την τρέχουσα χρονιά. Ευελπιστούμε πως η επόμενη στάση στη σειρά (λογικά, από την Criterion) θα επαναφέρει το franchise στο επίπεδο ποιότητας που μας έχει συνηθίσει…


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 

6.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • vegeta13
    • Πραγματικα γινονται αυτα? 3 με 4 ωρες διαρκεια το single player ενος racing τιτλου? Eυτυχως που το νοικιασα και δεν κλαιω τα λεφτα μου.

    • gamer 96
    • ούτε στα cheerios τσαμπε στην ομονεια όπως κάνουν με τα φυλλάδια :-P το πήρε ένας φίλος μου απλά αδιάφορο μου είναι

    • Chased
    • Το ενοικίασα πολύ πριν...Μάπα... 5/10 από εμένα και πολύ του είναι(θα έβαζα 4,αλλά πάω στο 5 γιατί είναι ΣΧΕΔΟΝ playable)...

      Racing της πλάκας,κάμερα για να κάνεις εμετό(καλύτερα βάλτε την εσωτερική με το hood),ήχος μονότονος,γραφικά κλίμακες ολόκληρες κάτω από το Hot Pursuit(η Frostbite2 δεν είναι για τέτοια),ο μηχανισμός Reset είναι απλά απαράδεκτος,ακόμα και σε ευθεία θα σας πετάει έξω το όχημα(και καλά λόγω κάποιας λακούβας) και το damage system επιεικώς κάκιστο...Όσο για τα cutscenes,ας μη μιλήσω...Ούτε για τα on-foot missions...
      Απαράδεκτη η BlackBox και απαράδεκτη και η ΕΑ που δεν μας ακούει τόσα χρόνια που ζητάμε UnderGround και όχι πειράματα...

    • KoulisHHH
    • Δημήτρη απο όσα είδα στο demo κια άκουσα απο άτομα έτσι πρέπει να έιναι.Κατατοπιστικότατο review!
      Περίμενουμε απο την Criterion ή τη Slightly Mad να δώσουν ένα -pain delivering- NFS.

    • silver_knight
    • ΠΟλύ ωραίο review για ένα πολύ χάλια game...ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ και θα βγάλουν ένα Underground 3 ή Most Wanted 2? Τελείως στραβοί είναι? Δεν βλέπουν οτι απο το Most Wanted και μετά τα NFS έχουν πάρει τη κατιούσα?

    • evan0070
    • Μολισ το τελειωσα στο PC. Η αληθεια ειναι πως εχει αρκετα αχαρο χειρισμο. Καποιοι αγωνες ειναι βαρετοι αλλα αλλοι ειναι αρκετα ενδιαφερον. Πολυ κινηματογραφικο στυλ. Γενικα φαινεται σαν μια ιδεα η οποια εμεινε στην μεση λογο καποιου deadline. Ειχε προοπτικη το παιχνιδι αλλα το αφησαν καπου στη μεση απλα για να το κυκλοφορησουν...Παντος αυτο με τα μεγαλα loading times στο rewind δεν το παρατηρησα στο pc. Χτυπαγε 3-4 φορες μαξιμουμ το κυκλακι και εμπαινες στο παιχνιδι. Μηδαμινα πραματα. Ωραιο review man! ;)

    • spinemm
    • To Παιχνιδι το εχω. ειναι απλα.....ΑΘΛΙΟ ΑΘΛΙΟ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ, μακρια ειναι μονο πεταμενα λεφτα τιποτε αλλο!!!!!

    • jack124
    • Απλά 2-3 ώρες χάνεις από την ζωή σου μόνο το soundtrack και λίγο τα γραφικά μου άρεσαν Αίσχος πραγματικά

*