Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Nintendo Switch: Πρώτη επαφή

*
Η Nintendo αποφάσισε να ανοίξει τα χαρτιά της για το επόμενο βήμα στην αγορά των κονσολών στα τέλη της περασμένης χρονιάς, αφήνοντας ωστόσο πάρα πολλά ερωτηματικά. Τα ερωτηματικά αυτά θέλησε να εξαφανίσει με μία σειρά hands on events που διοργανώθηκαν σε διάφορα σημεία του πλανήτη και στα οποία οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα  να πάρουν μια πρώτη γεύση από το Nintendo Switch. Σε ένα από αυτά τα events παραβρέθηκε το Enternity και ήδη έχουμε καταγράψει μια σειρά άρθρων σχετικά με τις ανακοινώσεις των παιχνιδιών και του hardware, ενώ έχουμε αναρτήσει ήδη και σχετικό πλούσιο multimedia υλικό από το χώρο της εκδήλωσης (+ ένα σχετικό Vlog στο κανάλι μας στο YouTube).



Τι μας έμεινε από την επαφή που είχαμε μαζί του; Ας δούμε τα βασικά: η κονσόλα λειτουργεί σε τρία διαφορετικά modes, δύο ως tablet (ένα με το stand και τα Joy-Con controllers και ένα ως ενιαίο φορητό) και ένα ως οικιακό σύστημα. Όπως τόνισε η ιαπωνική εταιρεία, το Nintendo Switch φέρει μία σειρά από επαναστατικά χαρακτηριστικά που είδαμε σε όλες τις κονσόλες της μέχρι σήμερα, αφού προσφέρει οθόνη αφής, πολλαπλές δυνατότητες απεικόνισης, HD rumble, motion controls, touch controls, ασύρματη επικοινωνία, τοπικό multiplayer και αρκετά ακόμη. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, παρουσίασε (και είχε διαθέσιμα για δοκιμή) αρκετά διαφορετικά είδη παιχνιδιών, από το απλοϊκό (στα όρια του tech demo) 1-2 Switch, μέχρι και το «βαρύ πυροβολικό» The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Όπως είναι προφανές, η Nintendo στοχεύει σε ένα ευρύτερο κοινό, χωρίς ωστόσο αυτήν τη φορά να δείχνει πως πάει να ξεφύγει ιδιαίτερα από τους hardcore fans.



Η οθόνη του Nintendo Switch είναι 6,2 ιντσών, κάτι που αυτόματα σημαίνει πως είναι αρκετή για tablet gaming, αλλά σαφώς τα πράγματα δυσκολεύουν αν αποφασίσετε να παίξετε σε tabletop mode. Σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να στηρίξετε το κεντρικό τμήμα μόνο του στο ειδικό (ενσωματωμένο) stand, αλλά οι διαστάσεις σίγουρα δεν βολεύουν αν δεν έχετε χώρο να στήσετε το μηχάνημα κοντά σας. Η διαφήμιση με το παιχνίδι εν ώρα πτήσς που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2016 δεν ήταν τυχαία, αλλά πάνω από τέτοια απόσταση, η διασκέδαση δυσκολεύει. Πάντως, οφείλουμε να ομολογήσουμε πως η μετάβαση από το ένα στο άλλο mode γίνεται πανεύκολα. Και αν η εναλλαγή ανάμεσα στα δύο «φορητά» modes δεν ήταν έτσι κι αλλιώς δύσκολη υπόθεση, η Nintendo έχει καταφέρει να κάνει και τη διαδικασία…μετατροπής σε οικιακό σύστημα παιχνιδάκι. Τυπικά, έχετε το dock μόνιμα συνδεδεμένο στο ρεύμα και στην τηλεόραση, αφήνετε το tablet (με ή χωρίς τα χειριστήρια) στο ειδικό slot και η εικόνα μεταφέρεται σε 1,5-2 δευτερόλεπτα στην TV.
Τα Joy-Con controllers «χάνονται» άνετα στο χέρι του χρήστη και σε καμία περίπτωση δεν είναι άβολα. Τόσο χρησιμοποιούμενα σε κάθετη διάταξη (για παιχνίδια όπως το ARMS), όσο και σε οριζόντια διάταξη (για τίτλους που κάθε παίκτης χρειάζεται ένα controller), η χρήση τους είναι άνετη και άμεσα θα σας είναι βολικό το κάθε control scheme. Μοναδικό μειονέκτημα στο θέμα των εν λόγω χειριστηρίων είναι πως τα πλήκτρα τους είναι σχετικά μικρά, κάτι που σημαίνει πως ίσως τα χέρια σας χρειαστούν κάποια περίοδο γνωριμίας. Ειδικά σε τίτλους που απαιτούν τη χρήση αρκετών πλήκτρων, ίσως το πρώτο χρονικό διάστημα να δυσκολευτείτε. Ωστόσο, όταν συνηθίσετε αυτά τα δεδομένα, τα πάντα είναι εύκολα. Η απόκριση σε κάθε εντολή είναι άμεση, είτε αφορά κάποιο πλήκτρο, είτε κίνηση στο χώρο (για «ανάγνωση» από τους διάφορους αισθητήρες). Αν τώρα δείτε ότι δυσκολεύεστε ιδιαίτερα, υπάρχει πάντα και η λύση ενός πιο κλασικού χειριστηρίου, του Nintendo Switch Pro Controller. Στα όσα games δοκιμάσαμε το περιφερειακό, η κατάσταση ήταν η αναμενόμενη. Οι αποστάσεις των grips και των πλήκτρων είναι οι…γνωστές και βολικές, ενώ μοναδικό αρνητικό είναι πως το εν λόγω χειριστήριο δείχνει (κατασκευαστικά) πιο φθηνό από τα αντίστοιχα των ανταγωνιστικών εταιρειών. Τέλος, στα του χειρισμού, το HD Rumble οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι μας εντυπωσίασε, καθώς ο μηχανισμός ανάδρασης που έχει ενσωματώσει η Nintendo δείχνει σαφώς ένα βήμα μπροστά από οτιδήποτε είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα, μεταφέροντας δονήσεις για το παραμικρό και με τη σωστή ένταση.



Τρία πράγματα που δεν καταφέραμε να κατανοήσουμε/δοκιμάσουμε στο σχετικό event ήταν: η λειτουργία της οθόνης αφής, το βάρος του tablet και το λειτουργικό σύστημα της κονσόλας. Στα της οθόνης, τα τεχνικά χαρακτηριστικά αναλύονται στο σχετικό άρθρο μας, οπότε και δεν υπάρχει λόγος να σταθούμε εκεί. Απλά, αξίζει να σημειώσουμε πως η αφή ήταν απενεργοποιημένη σε οτιδήποτε δοκιμάσαμε. Για το βάρος του tablet (που θα παίζει ιδιαίτερο ρόλο στο κατά πόσο μπορεί να το κρατάει ο χρήστης για ώρα στα χέρια του), η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη, καθώς όλες οι κονσόλες ήταν «δεμένες» με σχετικά αντικλεπτικά. Κατανοούμε ότι η Nintendo ήθελε να έχει το κεφάλι της ήσυχο, ωστόσο και σε αυτό το επίπεδο δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα. Τέλος, στα του λειτουργικού, μοναδική φορά που είδαμε μια εικόνα ήταν στο Treehouse, χωρίς και από αυτά που παρουσιάστηκαν να μπορούν να βγουν εύκολα συμπεράσματα για το κατά πόσο βολεύει.



Τα παράπονά μας για το «φτωχό» line-up έχουν ήδη καταγραφεί σε αρκετά άρθρα, καθώς και έχουμε εκφράσει έναν προβληματισμό στο κατά πόσο ένας κάτοχος Wii U (πιθανότατα που ανήκει και στην κατηγορία των σκληροπυρηνικών οπαδών της Nintendo) θα επενδύσει αυτήν τη στιγμή στο Nintendo Switch για…τυπικά ένα game στο πρώτο χρονικό διάστημα, ειδικά αν δεν πειστεί πως η ιαπωνική εταιρεία έχει εξασφαλίσει συνεργασίες με τρίτους. Τα slides που παρουσιάζονται έχουμε βαρεθεί να τα βλέπουμε από όλους τους platform holders κατά καιρούς, μένει να δούμε αν στην ουσία θα μεταφραστούν σε ένα ευρύ library που θα καλύπτει κάθε κατηγορία χρήστη. Η κονσόλα έχει όλα τα φόντα να πετύχει. Απλά το ίδιο είχαμε πει και για το Wii U. Στο χέρι της Nintendo είναι να τα καταφέρει. Κι αυτήν τη φορά ελπίζουμε να το κάνει. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Nintendo Switch
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.com/switch FOLLOWERS 25 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • john-data
    • Eνσωματωμένο stand ;
      Aγοράστε τώρα γιατι λογικά μπήκε απο λάθος στην επόμενη φουρνιά θα πωλείται ξεχωριστά...
      Nintendo ρε μαλάκα...

    • PORTAL
    • Να προσθεσω μια σημαντικη λεπτομερεια που εχει περασει λιγο απαρατηρητη γενικα. Τα triggers του pro controller δεν εχουν καθολου travel και μαλλον δεν ειναι analogue triggers αλλα digital bumpers. Αυτο σημαινει οτι driving παιχνιδια τα ψιλοξεχναμε στο Switch. Το Trials για παραδειγμα που ασχολουμαι εγω δεν μπορει να παιχτει με αυτο το χειριστηριο, αφου χρειαζεται μεγαλη λεπτομερεια στο γκαζι. Ειναι νομιζω αρκετα σημαντικη ελλειψη και μαλιστα απο ενα controller που λεγεται pro και κοστιζει 80 ευρω.

    • Volga
    • @PORTAL Έχει επιβεβαιωθεί νομίζω πως δεν είναι analog. Πρέπει όμως γενικά να δούμε τι έχει αυτό το χειριστήριο και κοστίζει 80. Γιατί δεν μπορεί να είναι τρελή... κάτι έχει.

    • KAMENOSS
    • Σε γενικες γραμμες ειναι ενα  all in one συστημα που θα μπορεσεις να παιζεις παντου μεγαλους τιτλους... απλα θα δειξει ο χρονος κατα ποσο θα το υποστηριξουν οι Developers!!!

    • bahamut zero
    • Παύλο τα joy cons σε οριζόντια διάταξη σου φάνηκαν βολικά; Με περασμένo to grip προφανώς. Το δεξιά φαίνεται λίγο άβολο λόγω του μετατοπισμένου προς το κέντρο analogue stick. Πώς σου φάνηκε προσωπικά; Είναι playable?

*