Τεχνικά χαρακτηριστικά
Διαστάσεις: 130,4x71,4x10,4 mm
Βάρος: 158 γραμμάρια
Οθόνη: 4,5’’,1280x768 AMOLED (332ppi)
Κάμερα: 41 MPixel (αισθητήρας 1/1,5’’ με τεχνολογία PureView) με Xenon και LED Flash, φακό Zeiss, IOS, 1080p video (ψηφιακό zoom 4x χωρίς απώλειες) /1.2Mpixel
Αποθηκευτικός χώρος: ενσωματωμένα 32GB
Συνδεσιμότητα: 4G/LTE, Wi-Fi 802.11 b/g/n (WiFi Direct, WiFi hotspot), Bluetooth 3.1 με A2DP, NFC
Λειτουργικό σύστημα: Windows Phone 8
Επεξεργαστής: Qualcomm MSM8960 Snapdragon 1.5GHz (διπύρηνος)
Γραφικά: Adreno 225
Μπαταρία: Li-Ion 2000 mAh
Τιμή: €699
Συγκρίνοντας τις διαστάσεις του Lumia 1020 με αυτές του Lumia 925 θα παρατηρήσει κανείς ότι είναι παραπλήσιες. Ταυτόχρονα, τα βασικά υποσυστήματα και οι δυνατότητες των δυο τηλεφώνων είναι ακριβώς οι ίδιες, με το 1020 να είναι σχεδόν ολόιδιο με το 925 και εν τέλει μόνο όταν γυρίσουμε να δούμε την πλάτη του αντιλαμβανόμαστε με το τι έχουμε να κάνουμε. Εμείς στα χέρια μας είχαμε την κίτρινη έκδοση, η οποία είναι αν μη τι άλλο και η πλέον εντυπωσιακή που μπορεί να βρει κάποιος. Δυστυχώς δεν είχαμε τα διάφορα αξεσουάρ που έχει κυκλοφορήσει η Nokia, όπως για παράδειγμα το ειδικό handgrip με την επιπλέον μπαταρία και έτσι αρκεστήκαμε στη τυπική retail συσκευασία, η οποία περιλαμβάνει τα απολύτως απαραίτητα, δηλαδή το φορτιστή και ένα ζευγάρι hands free.

Σχεδιαστικά, το Lumia 1020 ακολουθεί τη φιλοσοφία που έχει χαράξει η εταιρεία εδώ και αρκετά χρόνια, από το N900 και μετά, με στρογγυλεμένες γωνίες και unibody κατασκευή. Οι διαστάσεις του τηλεφώνου είναι σε γενικές γραμμές απόλυτα ικανοποιητικές, αν και το Lumia 1020 έχει μια τάση να γλιστράει από τα χέρι μας. Η πρόσοψη του τηλεφώνου είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένη από γυαλί, με το μεγαλύτερο μέρος της να αποτελείται από την οθόνη 4,5’’. Και εδώ συναντάμε την ίδια AMOLED οθόνη με αναλογίες πλευρών 16:10, κάτι που δίνει στη συσκευή μια λιγότερο candy bar εμφάνιση. Η οθόνη εντυπωσιάζει με την απόδοση του μαύρου και την αντίθεση που πρακτικά φτάνει στο άπειρο, ενώ και χρωματικά εντυπωσιάζει. Η μέγιστη φωτεινότητα που προσφέρει το AMOLED panel είναι στα συνηθισμένα επίπεδα της κατηγορίας (ούτε πολύ ψηλά ούτε χαμηλά), με την απόδοση του panel κάτω από τον ήλιο να είναι πάντως μέτρια και να δημιουργεί πρόβλημα όταν θέλουμε να βγάλουμε φωτογραφίες σε έντονα φωτισμένα μέρη.

Από πλευράς πλήκτρων, όλα τα hardware buttons βρίσκονται στη δεξιά πλευρά, με το power button να βρίσκεται στο μέσο της, από πάνω του συναντάμε το ζεύγος για την αυξομείωση της έντασης του ήχου, ενώ κοντά στην κάτω δεξιά γωνία υπάρχει το ειδικό πλήκτρο φωτογράφισης. Στο κάτω μέρος της συσκευής υπάρχει η θύρα USB για φόρτιση ή σύνδεση με τον υπολογιστή και στο πάνω μέρος η έξοδος ακουστικών καθώς και η θύρα τοποθέτησης καρτών micro SIM. Το Lumia 1020 δε διαθέτει θύρα microSD και έτσι ο κάτοχός της έχει διαθέσιμα για αποθήκευση τα 32GB που προσφέρονται, εκ των οποίων τα ελεύθερα -αρχικά- είναι περίπου 27. Το κακό είναι ότι λόγω της τεράστιας ανάλυσης των φωτογραφιών, αν ξεχαστείτε και δεν αδειάσετε τη μνήμη, σε 2-3 μήνες ο αποθηκευτικός χώρος θα γεμίσει εντελώς!
Κάτω από την οθόνη έχουμε τα τρια βασικά πλήκτρα ελέγχου του λειτουργικού για τα οποία έχουμε γράψει αναλυτικά πως λειτουργούν σε προηγούμενες παρουσιάσεις συσκευών με Windows Phone 8 (πχ. HTC 8X). Πάνω από την οθόνη βρίσκουμε τη μπροστινή κάμερα ανάλυσης 1,3Mpixel. Η μεγάλη διαφορά του Lumia 1020 σε σχέση με το 925 βρίσκεται στο πίσω μέρος και συγκεκριμένα στην κάμερά του. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με μια κυκλική επιφάνεια, η οποία εξέχει σημαντικά από το υπόλοιπο σώμα του smartphone και περιέχει το φακό, το διπλό σύστημα flash με το μικρό LED και το μεγάλο Xenon και προφανώς τον ίδιο τον αισθητήρα, ο οποίος είναι αυτός που καταλαμβάνει το περισσότερο χώρο. Και αυτό γιατί μιλάμε για ένα αισθητήρα μεγέθους 2/3'', πραγματικά πολύ μεγάλο για κινητό τηλέφωνο, όταν η κορυφαία compact φωτογραφική μηχανή Sony RX100 M2 έχει αισθητήρα 1'' και οι περισσότερες απλές compact 1/2.3’’. Στο HTC One, το οποίο έχει επίσης ένα μεγάλο αισθητήρα, το εν λόγω τμήμα έχει διαστάσεις 1/3’’ και είναι πολύ μικρότερο από το αντίστοιχο του Lumia 1020. Ο συγκεκριμένος PureView αισθητήρας προέρχεται από το Nokia 808 Pureview που είχαμε παρουσιάσει πριν από αρκετό καιρό. Στην περίπτωση του Lumia 1020 είναι ελαφρώς μικρότερος, καθώς αυτός του 808 είναι μεγέθους 1/1.2’’, ωστόσο πλέον είναι τύπου BSI-CMOS και όχι απλός CMOS, δηλαδή χρησιμοποιείται BackSideIllumination, κάτι που βοηθάει τον αισθητήρα να αποδίδει ακόμα καλύτερα κάτω από συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Παραμένει στα 41MPixel που είναι το μέγιστο μέγεθος, αλλά βγάζει φωτογραφίες μεγέθους 38MPixel (7728×5368 pixel) με αναλογίες πλευρών 4:3 ή 35Mpixel με αναλογίες 16:9.

Ο φακός που χρησιμοποιεί το Lumia 1020 είναι Zeiss F2.2, 6 οπτικών στοιχείων, ελαφρώς βυθισμένος σε σχέση με το κυκλικό «εξόγκωμα» της πλάτης και ταυτόχρονα καλύπτεται από μηχανικό προστατευτικό, όπως ακριβώς συμβαίνει με τις compact φωτογραφικές μηχανές. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο φακός ενσωματώνει και οπτικό σταθεροποιητή εικόνας, ο οποίος είναι συνεχώς ενεργοποιημένος, κάτι που βοηθάει τόσο κατά τη φωτογράφιση σε περιβάλλον με χαμηλό φωτισμό όσο και κατά την εγγραφή βίντεο όπου μειώνονται αρκετά οι κραδασμοί και έτσι το τελικό αποτέλεσμα είναι περισσότερο ομαλό. Ένα ακόμα πλεονέκτημα που έχει το Lumia 1020 είναι το ειδικό φυσικό πλήκτρο φωτογράφισης που επιτρέπει στο χρήστη να εστιάσει στο σημείο που θέλει με μισό πάτημα και να φωτογραφήσει με πλήρες (πάτημα). Ουσιαστικά, δεν είναι δηλαδή μόνο ο αισθητήρας που κάνει το Lumia 1020 να συμπεριφέρεται σαν μια καλή compact φωτογραφική μηχανή. Όλα τα παραπάνω λειτουργούν αρμονικά χάρη στο software της Nokia, με τις ειδικές φωτογραφικές εφαρμογές που διαθέτει προς χρήση.

Η σημαντικότερη είναι η Nokia Pro Cam, μια εφαρμογή που δίνει στο χρήστη πολλές χειροκίνητες επιλογές ως προς τη λήψη φωτογραφιών και καταγραφή βίντεο, όπως για παράδειγμα ο χρόνος έκθεσης, το ISO, η ισορροπία λευκού, ακόμα και η εστίαση η οποία μπορεί να γίνει χειροκίνητα κάτι που μόνο το Lumia 1020 (και το Lumia 925) μπορεί να κάνει από όλα τα smartphones. Όλες αυτές οι επιλογές είναι διαθέσιμες μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον και μπορούν να αξιοποιηθούν κατάλληλα στα χέρια έμπειρων χρηστών φωτογραφικών μηχανών, κυρίως σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Επίσης, η συγκεκριμένη εφαρμογή είναι και αυτή που μπορεί να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες του αισθητήρα, καθώς μπορούμε να τη ρυθμίσουμε να βγάζει φωτογραφίες στα 38 ή 34Mpixel (ενώ ταυτόχρονα αποθηκεύεται και λήψη στα 5Mpixel) ή μόνο στα 5Mpixel. Μάλιστα, οι λήψεις στα 5Mpixel χρησιμοποιούν τη τεχνολογία oversampling και πρακτικά αξιοποιούν όλο το μέγεθος του αισθητήρα για να πετύχουν το αποτέλεσμα, κάτι που σημαίνει ότι ειδικά σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, είναι καλύτερο, καθώς ο θόρυβος μειώνεται αρκετά. Το μεγάλο πλεονέκτημα που έχει το Lumia 1020 είναι να κάνουμε zoom έως 4x χωρίς να μειώνεται στο ελάχιστο η ποιότητα αν και στην προκειμένη περίπτωση η φωτογραφία που αποθηκεύεται έχει ανάλυση 5Mpixel. Το zoom λειτουργεί χωρίς απώλειες και κατά τη βιντεοσκόπηση, δίνοντας στο χρήστη μεγέθυνση 4x στα 1080p video και 6x στα 720p video. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι υποβοηθείται από το σταθεροποιητή εικόνας, μπορεί να γίνει εξαιρετικά χρήσιμο. Δυστυχώς όμως στο video, η μοναδική χειροκίνητη ρύθμιση που επιτρέπεται είναι αυτή της εστίασης και όλα τα άλλα ρυθμίζονται αυτόματα από το software.
Καθώς το σύστημα φακού/αισθητήρα μπορεί να εστιάσει σε απόσταση έως 15 εκατοστά και σε συνδυασμό με το zoom, το Lumia 1020 μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για macro φωτογραφίσεις. Γενικότερα, οι επιλογές που προσφέρει η συσκευή χάρη και στην εφαρμογή Nokia Pro Cam, είναι αντίστοιχες με αυτές μιας high end compact μηχανής και το μόνο που βλέπουμε εμείς να λείπει είναι η αποθήκευση φωτογραφιών σε μορφή RAW, κάτι που είμαστε σίγουροι πως έχει στα σκαριά η Nokia (ή... η Microsoft). Η ποιότητα των λήψεων που προσφέρει το Lumia 1020 είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή με το αποτέλεσμα να συγκρίνεται άνετα με αυτό των περισσοτέρων compact φωτογραφικών μηχανών. Η λεπτομέρεια που υπάρχει στις φωτογραφίες είναι εξαιρετική ακόμα και στα 5Mpixel, ενώ η απόδοση σε περιβάλλον μέτριου προς χαμηλού φωτισμού είναι κατά πολύ ανώτερη από οποιοδήποτε άλλο smartphone. Ειδικά δε στα χέρια έμπειρων φωτογράφων και με τη χρήση χειροκίνητων ρυθμίσεων, το Lumia 1020 μπορεί να προσφέρει αποτέλεσμα που κανείς δε θα πιστεύει ότι προέρχεται από smartphone. Μάλιστα, το grip που αναφέραμε στην αρχή της παρουσίασής μας προσφέρει και ειδική θέση ούτως ώστε το smartphone να τοποθετηθεί σε τρίποδο, επιτρέποντας έτσι στον κάτοχό του να χρησιμοποιήσει χαμηλές ταχύτητες κλείστρου που φτάνουν στα 4 δευτερόλεπτα και να βγάλει καθαρές βραδινές λήψεις χωρίς πολύ θόρυβο.
Πέρα από την εφαρμογή Pro Cam υπάρχει και η Smart Cam, μέσω της οποίας ο χρήστης μπορεί να βγάλει μια σειρά 10 φωτογραφιών στα 5Mpixel και μετά να επιλέξει τι θα κάνει με αυτές, από το να αφαιρέσει αντικείμενα που ξαφνικά εμφανίστηκαν μέχρι να δημιουργήσει εντυπωσιακές φωτογραφίες, όπου απεικονίζεται ένα κινούμενο αντικείμενο σε όλες του τις θέσεις. Υπάρχουν και άλλες τέτοιες εφαρμογές όπως το Panorama, το Cinemagraph και το Creative Studio. Πρόκειται για αποκλειστικές εφαρμογές για τις συσκευές της εταιρείας, που προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες κατά τη λήψη φωτογραφιών. Δεν είναι μόνο στον τομέα της φωτογραφικής που το Lumia 1020 ξεχωρίζει από πλευράς software, αλλά και γενικότερα, καθώς έρχεται με προεγκατεστημένες δυο πολύ χρήσιμες εφαρμογές, του χάρτες και τον πλοηγό της Nokia. Οι χάρτες της Nokia είναι πολύ καλύτεροι από τους Bing Maps, ενώ ο πλοηγός κάνει εξαιρετική δουλειά και είναι χαρακτηριστικό προστιθέμενης αξίας, καθώς η απόκτηση μια τέτοιας εφαρμογής για οποιοδήποτε smartphone απαιτεί και ένα ανάλογο αντίτιμο.

Στον τομέα των επιδόσεων, τα υποσυστήματα που ενσωματώνει το Lumia 1020 είναι ακριβώς ίδια με αυτά του Lumia 925 και κρίνονται απόλυτα ικανοποιητικά, ειδικά αν αναλογιστούμε το πόσο "ελαφρύ" είναι το ίδιο το λειτουργικό. Στον τομέα της αυτονομίας, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι καλύτερα, καθώς ναι μεν η μπαταρία της συσκευής είναι σχετικά μεγάλη στα 2000mAh, ωστόσο λόγω της φύσης της ίδιας της συσκευής, αυτή μπορεί να τελειώνει πολύ γρήγορα αν ο κάτοχος του Lumia 1020 αποφασίσει να το αξιοποιήσει πλήρως σαν φωτογραφική μηχανή. Και πάλι όμως, έρχεται το grip να βοηθήσει καθώς ενσωματώνει δική του μπαταρία, αυξάνοντας -πέρα από τις διαστάσεις- και την αυτονομία.

Φτάνοντας στο τέλος της παρουσίασης, οφείλουμε να βγάλουμε το καπέλο στη Nokia γιατί την ώρα που το brand της για το τομέα της κινητής τηλεφωνίας εξαγοράζεται από τη Microsoft, αυτή δίνει στο κοινό το καλύτερό της smartphone. Το Lumia 1020 είναι ο,τι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στο χώρο των Windows Phones και γενικότερα ότι καλύτερο όσον αφορά στον τομέα της φωτογράφισης/βιντεοσκόπησης. Τα χρήματα που ζητάει δεν είναι καθόλου λίγα, χωρίς όμως να είναι περισσότερα από αυτά ενός iPhone 5S ή ενός Sony Xperia Z1. Η εμπειρία του λειτουργικού είναι αυτή που θα αποτρέψει πολλούς να το αποκτήσουν, λόγω της έλλειψης πολλών σημαντικών εφαρμογών, αν και πλέον η κατάσταση φαίνεται να αλλάζει με την έλευση του Instagram και το Vine. Για όσους λοιπόν ψάχνουν ένα high end smartphone που λειτουργεί ταχύτατα και δε χρειάζεται τελευταίας γενιάς τετραπύρηνους επεξεργαστές σε υπερυψηλές συχνότητες για να τρέχει "σφαίρα" και ταυτόχρονα αναζητούν μια συσκευή που θα βγάζει εξαιρετικές φωτογραφίες, το Lumia 1020 είναι αυτό ακριβώς που ψάχνουν. Είναι το αποχαιρετιστήριο "δώρο" σε όλους αυτούς που τόσα χρόνια της βγάζουν το καπέλο για όλες τις τεχνολογικές της πρωτιές. Μετά την εξαγορά της από τη Microsoft δε ξέρουμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα τα επόμενα χρόνια. Όμως τώρα πρέπει να πούμε "Well done Nokia and farewell" (τρόπος του λέγειν).
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!



Πολυ καλο! Αν και μοιαζει περισσοτερο με φωτογραφικη μηχανη παρα για κινητο!!
Η Nokia είναι ακόμα εδώ,δυνατή και ικανή να ανταγωνιστεί τις άλλες εταιρείες !
Αν και είμαι φαν της Νοκια και κατοχος κινητών Νοκια απο τοτε που εχω κινητο οφειλω να ομολογισω οτι 700 ευρω για κινητο μονο και μονο για να βγαζω καλες φωτογραφιες δε θα εδινα ποτε. Οι τιμες στα κινητα εχουν ξεφυγει παρα πολυ. Δινεις 200 - 250 ευρω και παιρνεις compact φωτογραφικη μηχανη που θα βγαζει σιγουρα καλυτερης ποιοτητας φωτογραφιες και δε χρειαζεται να ξοδεψεις μια περιουσια (γιατι περιουσια ειναι πλεον τα 700 ευρω στην Ελλαδα των μνημονιων) για να αγορασεις ενα προιον που σε 1 με 1,5 χρονο, τεχνολογικα θα ειναι παλιο και ξεπερασμένο. (Το Νοκια 808 Pure View κυκλοφόρησε πέρσι το καλοκαίρι, εναμιση χρονο μετα, ειναι στα ... αζητητα, κανεις δε το πουλαει, κανεις δε το ζηταει, δεν υπαρχει πουθενα, και ας ειναι το καλυτερο κινητο για φωτογραφιες και βιντεο)
@Kostasmav To 808 ειχε τον καρκινο της νοκια που λεγεται Symbian. Σε εποχη smartphone δεν πας πουθενα με τετοιο λογισμικο.
Οσον αφορα τα 700ε, μην ξεχνας πως περαν της φωτογραφικης εχεις ενα αρκετα δυνατο smartphone, με επιδοσεις που ξεπερνιουνται μονο απο τα κορυφαια και πιο ακριβα. Κι ολα αυτα σε μια συσκευη. Εγω αν τα ειχα θα αγοραζα τη συγκεκριμενη προσταση.
Τελος, για τα windows 8 που ολοι ειναι αρνητικα προκατειλημμενοι, να ειστε σιγουροι πως τον επομενο χρονο θα ειναι συχνο φαινομενο κοσμος με lumia στα χερια. Τα windows phones εχουν παρουσιασει ραγδαια αυξηση μετα την κυκλοφορια του 925 και με τις τιμες που πωλουνται μερικα απο αυτα ειναι θεμα χρονου να πιασουν και φυσικα να γεμισουν εφαρμογες.
Τα lumia είναι κινητά εξαιρετικής απόδοσης και κατασκευής.
Το 520 για όποιον ενδιαφέρεται,τώρα τις γιορτές είναι σε πολύ καλή τιμή στα καταστήματα.
Κοίτα που τα Lumia είναι αρκετά καλά τελικά! Πάντως κινητό για φωτογραφική δεν αγοράζω. Παρόλα αυτά για όσα θέλει να κάνει, τα κάνει καλά.
κινητάρααα!με φοβερή κάμερα αλλά windows phone :P
το άρθρο του δημήτρη νομίζω μας ενημέρωσε στο έπακρον για το τι μπορεί να κάνει το κινητό συτό,τουλάχιστον απο θέμα φωτογραφίας...
εγώ αν είχα 700 ίσως και να το αγόραζα.Αν και πρέπει να σκέφτεσαι μακροπρόθεσμα,και ένα κινητό το οποίο ακόμα έχει κάποια θέματα με το λειτουργικό(εφαρμογές) του είναι λίγο επίφοβο
αλλά έτσι είναι δεν μπορείς να τα έχεις όλα...απλά διαλέγεις και παίρνεις...
Ναι όμως λόγω του σταθεροποιητή εικόνας αν προσπαθήσει κάποιος να δει πολύ μικρές λεπτομέριες παρουσιάζεται θόρυβος (στις μεγαλες φωτογραφίες).
πχ δείτε εδω: http://press.nokia.com/wp-content/uploads/mediaplugin/photo/nokia-lumia-1020-pro-highres-16.jpg
@Alex4444. Δε ξέρω κατά πόσο μπορούμε να χαρακτηρίσουμε το Symbian "καρκίνο". Εγώ με symbian κινητό είμαι τα τελευταία σχεδόν 3 χρόνια (Nokia C7) και σε πληροφορώ ΜΙΑ ΧΑΡΑ δουλεύει ακόμα, και χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα, αν είσαι ο απόλυτος gadgetakias και θες ΠΑΝΤΑ να έχεις τη τελευταία τεχνολογία, τότε ναι, θα συμφωνήσω ότι θα τα δώσεις τα 700 ευρώ για κινητό. Αν και το 808 όπως και τούτο εδώ, υποτίθεται ότι τα παίρνεις ΚΑΤΑΡΧΙΝ για τις δυνατότητες τους σαν φωτογραφική και βιντέο, και δευτερευούσης για τις λειτουργίες τους σαν κινητό. Και γι αυτό και μόνο το λόγο είπα οτι τα 700 είναι πολλά. Γιατί με πολύ λιγότερα χρήματα παίρνεις αμιγώς φωτογραφική μηχανή που βγάζει πολύ καλύτερες φωτογραφίες, γιατί γι αυτό κατασκευάστηκε !!!!!!
@Kostasmav Κι εγω με Symbian ημουν για πολυ καιρο. Για το 2008 που βγηκε το κινητο που ειχα σιγουρα ηταν πολυ καλο λειτουργικο. Απο το iphone και μετα ομως μοιαζει απαρχαιωμενο και η περιηγηση στο ιντερνετ ειναι λιγο καλυτερη απο java. Μην πω για αρκετες ελλειψεις σε βασικα πραγματακια. Οταν μεχρι το 2011 το μεγαλυτερο μερος του πληθυσμου εχει εξοικειωθει με τις απειρες ευκολιες των iOS, Android και την υπολογιστοποιηση των παντων, δεν ειναι ζητημα μονο του απολυτου gadgetακια η εξελιξη.
Η επιμονη της Νοκια στη στηριξη του Symbian κοντρα σε ολους και ολα την εριξε πολυ χαμηλα κι αυτο λεει πολλα. Στο review του 808 αναφερεται στα μεγαλα αρνητικα του οτι ειναι symbian. Ειδικα απο τη στιγμη που ο κοσμος εχει ηδη δειξει τις προτιμησεις του και το εχει περιθωριοποιησει στα συγχρονα smartphones, δε νοειται να δωσεις τοσα λεφτα για ενα camera phone, εστω, και να εχεις λειτουργικο που ειναι πισω σε σχεση με ολους τους αλλους.
Μπορει τo symbian να μην ηταν καρκινος, αλλα καταντησε.
πολύ καλο κινητο και εμφανισιακά αλλα 700 και διπυρηνο,εγω με 160 δολλαρια πηρα το κτηνος lenovo a850 τετραπυρηνο 5.5 inches κτηνος ζωντανο βιαστης κάθε είδους.
@retronostalgos Εχε υπ'οψιν σου οτι οι αριθμοι στην τεχνολογια πολλες φορες ειναι απλα... αριθμοι! Ειναι πολλες οι παραμετροι για το αν ενας τετραπυρηνος επεξεργαστης ειναι τελικα καλυτερος απο καποιον διπυρηνο, οχι μονο οι πυρηνες, και φυσικα παιζει τεραστιο ρολο η κατασκευαστικη ποιοτητα.
700 ευρω για διπυρηνο???? πανε καλα???? ουτε με 250 δε θα το παιρνα
700 ευρώ για γρηγορο διπύρινο με windows phone. Το τετραπύρινο θα ήταν υπερβολή. Ειναι ελαφρύ το λογισμικό.
παίδες το κινητό είναι όλα τα λεφτά(πολύ καλός είναι ο διπύρινος για windows phone) χώρια η κατασκευή
τέλεια χρώματα τέλεια τεχνολογία
350 απο το Κωτσόβολο σε προσφορά!
http://www.kotsovolos.gr/site/mobile-phones-gps/mobile-phones/smartphones/129047-nokia-lumia-1020